Datingsite paiq
woensdag 12 april 2017 om 19:24
Heb na heel lang twijfelen een account aangemaakt op paiq. Zit er net maar een weekje op en ben het nu al zat. De opzet van de site is wel leuk bedacht. Maar je kan er zo weinig mee. Als ik het vergelijk met andere datingsites, dan heeft paiq echt weinig te bieden. Lijkt qua opzet bijna op tinder. Ik hou ervan om uitgebreid profielen te bekijken maar dat kan daar niet. Heb zoveel credits. Weet gewoon niet waaraan ik het moet besteden. Heeft iemand leuke ervaringen op paiq?
leef en laat leven
woensdag 12 april 2017 om 19:27
woensdag 12 april 2017 om 19:30
woensdag 12 april 2017 om 19:50
quote:Luna_ schreef op 12 april 2017 @ 19:44:
Ijsbrekers leuk inderdaad en ik vond interesses raden ook altijd best leuk ????Interesses raden heb ik nog niet gezien op de site. Misschien is dat er niet meer. Met mijn gratis abonnement deed ik de speeddate, toen zag je de foto's nog niet. Maar nu met mijn betaald abonnement doe ik de speeddate niet zo snel. Ik zie gelijk de foto's
Ijsbrekers leuk inderdaad en ik vond interesses raden ook altijd best leuk ????Interesses raden heb ik nog niet gezien op de site. Misschien is dat er niet meer. Met mijn gratis abonnement deed ik de speeddate, toen zag je de foto's nog niet. Maar nu met mijn betaald abonnement doe ik de speeddate niet zo snel. Ik zie gelijk de foto's
leef en laat leven
woensdag 12 april 2017 om 19:52