Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
quote:Silverback schreef op 12 april 2017 @ 19:58:

[...]

Staan allebei buiten dat hokje, toch fijn om te weten.

Wat ik normaal vind schijnt sowieso raar te zijn

En ik pas niet in een hokje.... kan lief zijn, of een heks, of een motorrijder....

Kan heerlijk koken maar ben een ramp qua huishouden
quote:Ginerva schreef op 12 april 2017 @ 20:06:

[...]

Men moet is stoppen met alles en iedereen in een hokje te willen stoppenAmen!!!
quote:Dreamchild schreef op 12 april 2017 @ 20:10:

[...]

Amen!!!
He, wat jammer! Weer niet de liefde van mijn leven gevonden vanavond. Ik had een wandeldate met een Fransman. Toen ik aan kwam rijden, zag ik hem al waggelen en dacht: O NO! Een kaboutertje, incl dikke buik en baard. Toch maar een rondje om de plas gelopen, want ik had mijn hond bij en die moest uit. Rondje wel vaker gelopen, zou dus niet langer duren dan een half uur. Wel gezellig gebabbeld, hyperdepieper hardlopers in neonoutfits afgekraakt. Not a match
quote:colauitblik schreef op 12 april 2017 @ 21:06:

He, wat jammer! Weer niet de liefde van mijn leven gevonden vanavond. Ik had een wandeldate met een Fransman. Toen ik aan kwam rijden, zag ik hem al waggelen en dacht: O NO! Een kaboutertje, incl dikke buik en baard. Toch maar een rondje om de plas gelopen, want ik had mijn hond bij en die moest uit. Rondje wel vaker gelopen, zou dus niet langer duren dan een half uur. Wel gezellig gebabbeld, hyperdepieper hardlopers in neonoutfits afgekraakt. Not a match Maar....je hebt toch foto's gezien? Of waren die erg tactisch gepositioneerd?
Man | 1976 | Rotterdam

He, wat jammer! Weer niet de liefde van mijn leven gevonden vanavond. Ik had een wandeldate met een Fransman. Toen ik aan kwam rijden, zag ik hem al waggelen en dacht: O NO! Een kaboutertje, incl dikke buik en baard. Toch maar een rondje om de plas gelopen, want ik had mijn hond bij en die moest uit. Rondje wel vaker gelopen, zou dus niet langer duren dan een half uur. Wel gezellig gebabbeld, hyperdepieper hardlopers in neonoutfits afgekraakt. Not a match
quote:Silverback schreef op 12 april 2017 @ 21:13:

[...]

Maar....je hebt toch foto's gezien? Of waren die erg tactisch gepositioneerd? Soms valt het in het echt zo tegen. Weet je ik dacht altijd dat ik uiterlijk niet belangrijk vond, maar dat is dus niet waar ben ik achter gekomen tijdens internet daten. Viel me tegen van mezelf
quote:Silverback schreef op 12 april 2017 @ 21:13:

[...]

Maar....je hebt toch foto's gezien? Of waren die erg tactisch gepositioneerd? Oudere foto's waren dit.. Heb 'm wel gezegd dat het echt eens tijd wordt voor nieuwe foto's en voorgesteld om er op dat moment één te maken voor zijn profiel
quote:Ginerva schreef op 12 april 2017 @ 21:19:

[...]

Soms valt het in het echt zo tegen. Weet je ik dacht altijd dat ik uiterlijk niet belangrijk vond, maar dat is dus niet waar ben ik achter gekomen tijdens internet daten. Viel me tegen van mezelf Natuurlijk doet uiterlijk er ook toe... Don't be to hard for yourself!
Iemand van tinder waar ik mee app sinds een paar dagen belde mij net. Hij klinkt wel heel aardig en waren 1 uur aan het bellen, dus hij kletst wel lekker.

Dan durf ik wel op date met hem.

Hij is wel echt een heel ander type dan dat ik ben geloof ik, gestudeerd en carrièregericht etc dus voel me wel een beetje een sul vergeleken met hem

We gaan het zien.
.
quote:Ginerva schreef op 12 april 2017 @ 21:19:

[...]

Soms valt het in het echt zo tegen. Weet je ik dacht altijd dat ik uiterlijk niet belangrijk vond, maar dat is dus niet waar ben ik achter gekomen tijdens internet daten. Viel me tegen van mezelf Uiterlijk is ook belangrijk en als je iemand nog niet zo goed kent , weeg je dat ook wat meer mee denk ik.
.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 21:50:

Goed ik ben weer op weg naar huis dus dat zegt wel genoeg

Totaal geen klik van mijn kant. Hij zag er anders als op de foto's. Hij stelde haast geen vragen. Gesprek liep totaal niet.

Dus netjes tegen hem gezegd en weer in de trein terug Ohno! Wat stom!:(... Next!!!
quote:colauitblik schreef op 12 april 2017 @ 21:29:

[...]

Oudere foto's waren dit.. Heb 'm wel gezegd dat het echt eens tijd wordt voor nieuwe foto's en voorgesteld om er op dat moment één te maken voor zijn profiel Als stille hint?
Man | 1976 | Rotterdam

Aan één woord al genoeg om te weten dat het niet kan gaan werken: Fransman!

Wel jammer voor je, dat dan weer wel.
quote:isa__88 schreef op 12 april 2017 @ 21:33:

Iemand van tinder waar ik mee app sinds een paar dagen belde mij net. Hij klinkt wel heel aardig en waren 1 uur aan het bellen, dus hij kletst wel lekker.

Dan durf ik wel op date met hem.

Hij is wel echt een heel ander type dan dat ik ben geloof ik, gestudeerd en carrièregericht etc dus voel me wel een beetje een sul vergeleken met hem

We gaan het zien.

Gewoon doen Isa, als het leuk klinkt, wat heb je dan te verliezen met het doen van een drankje?

In het ergste geval is er geen klik, in het gunstige geval heb je een leuk moment en wellicht een vervolg.

Leuk om je hier te mee te zien schrijven, ik heb wel eens wat van jou gelezen in andere topics en goed dat je het jezelf gunt om te neuzen in de 'dating scene'.

Veel plezier alvast.
Ik heb serieus 1.5 uur bij moeten lezen, wat een hoop zin en onzin is er weer geschreven.

Enne, Cherokee,... hahaha
quote:isa__88 schreef op 12 april 2017 @ 21:33:

[...]

Uiterlijk is ook belangrijk en als je iemand nog niet zo goed kent , weeg je dat ook wat meer mee denk ik.Ja dat zal het wel zijn denk ik
Valt mij trouwens op dat erg knappe vrouwen mij liken op Tinder.

Waarschijnlijk fake profielen want echt veel informatie staat er niet in het profiel en er word niet gereageerd.

Unmatch dus
quote:Zonachterdewolk schreef op 12 april 2017 @ 06:56:

[...]

Alleen als je elkaar een like hebt gegeven, dan krijg je een berichtje dat er een match is.

En je kunt even terug kijken wie je geliked hebt. Ik gebruik het als bookmark systeem.

Zit eraan te denken mijn derde date voor te stellen te blijven slapen dit weekend. Maar dat is vooral ingegeven doordat ik wat knuffelig ben de afgelopen dagen (zal het weer wel zijn, word ik wat loom van).Maar vind het meestal niet zo fijn een nieuwe man de hele nacht in mijn bed te hebben, slaap ik erg slecht van. Dus doe het maar niet denk ik.Doe waar je goed bij voelt
quote:enchantedjewell schreef op 12 april 2017 @ 07:33:

Had hele leuke gesprekken met een jongen, maar die heefr gister aangegeven dat hij mij niet goed kan plaatsen en sommige dingen een beetje vreemd vindt.

Hij heeft er bijvoorbeeld erg veel moeite mee dat ik met mijn beste vriend in 1 bed slaap na het stappen (hij woont in Amsterdam dus makkelijk en na 5 jaar vriendschap hoeft ie van mij niet op de bank) en dat ik met hem op vakantie ga (dus ook in 1 bed slapen)

Hij doet echt alsof dit schandalig is. Heb uitgelegd dat als mijn partner het echt een vreselijk probleem vindt dat ik dat heus niet meer zou doen.

Maar ik denk dat ie zodanig is afknapt dat het geen zin meer heeft. Zonde van alle tijd die er in zat.Jeetje, jammer dan denk ik dan maar.
quote:Dreamchild schreef op 12 april 2017 @ 09:00:

[...]

Dit zou ik ook kunnen doen, maar dan moet het wel heel erg goed voelen....

En dat zegt niets over het verdere relatieverloop ben ik achter.... ex 1 heeft bijna een jaar moeten wachten voor de eerste keer (en die relatie duurde bijna 10 jaar), klojo van 4 maanden tussendoor heeft 2 maanden moeten wachten en meest recente ex stond op een middag voor mijn deur (uitgenodigd door een vriendin) en lag diezelfde nacht al bij me in bed, wat een relatie van bijna 12,5 jaar (op 1 week na ) tot gevolg had.

Bijzonder dat je (mi) redelijk lang gewacht heb (behalve de laatste keer ). Ik kan dat niet Ik moet op een gegeven moment een man naar bed sleuren. Wat is bij jou de reden om te wachten?

quote:FemmeForte schreef op 12 april 2017 @ 09:05:

Lovestar, ik zou ook niet bij iemand anders thuis afspreken voor een eerste date! Maar als je het toch doet laat iemand dan weten waar je ben,

Ja, dat sowieso. Adres en naam bij iemand droppen en afspreken na een tijdje of het goed is of niet.

Mijn voorkeur is ook niet bij iemand thuis, maar dan weet ik wel dat ik kan opstappen en het 'risico' ligt bij de man. Ik twijfel nog. Fijn om hier jullie ervaringen te horen/checken
quote:Corona74 schreef op 12 april 2017 @ 09:50:

Mijn date was errug leuk! Lekker gekletst en drankje gedaan, het werd zo laat dat ik ben blijven slapen. Nou ja, slapen

Wel vroeg toch naar huis gegaan, kan ook niet slapen in een vreemd bed. Ben benieuwd of er een vervolg komt, zo ja leuk, zo niet jammer maar ik heb ontzettend genoten. Zo fijn dat ik mijn mindset heb veranderd, maakt het een stuk leuker allemaal!

Nu maar even bijslapen, het is nog lang onrustig gebleven...LEUK!
quote:greenbean schreef op 12 april 2017 @ 11:21:

Hallo vanaf Mallorca Reageer later wat uitgebreider voor zover dat lukt vanaf mijn smartphone, maar ik kom hier heerlijk tot rust. Even geen tinderdates, boekjes lezen, hardlopen en lekker eten. Grappig dat jullie over jan geurts begonnen. Hier ook een fan! Ben er gisteren weer in gaan lezen, erg inspirerend. Ik wist niet dat dat hier überhaupt leefde, want toen ik over Eckhart Tolle begon reageerde daar niemand op.

Mijn date van zondag stuurt attente berichtjes maar is niet opdringerig, erg fijn. Maar weet echt niet of er meer inzit, maar even zien.

En nee, ex ga ik hier niet opzoeken. Al schreef hij gisteren heel opzichtig op facebook dat hij sinds gisteren op mallorca "woont". Beetje vreemd als je weet dat hij maar 10 vrienden daar heeft waaronder ik. Maar ik zal er wel weer teveel achter zoeken.

Fijne dag iedereen!Klinkt goed! Veel plezier en geniet ervan!
quote:isa__88 schreef op 12 april 2017 @ 11:29:

Ik zat even met jullie mee te lezen, heb sinds kort ook Tinder even geïnstalleerd op mijn tel.

Had het jaren geleden al een keer gedownload maar toen vond ik het niets, daarna kreeg ik een relatie dus niet meer nodig gehad. Nu weer single dus dacht ok, laat ik het nog een kans geven.

Ik heb nu wel een aantal leuke matches maar ik vind het soms zo geforceerd allemaal, hebben jullie dat niet? want dan ligt het aan mij

Als je iemand in real life tegen komt en nummers uitwisselt en daarna verder appt en eventueel afspreekt, voelt voor mij toch anders.

Greenbeen, jij bent nu op mallorca in je eentje toch? Ik had je andere topic gelezen. Bevalt het? Voor welke plaats heb je uiteindelijk gekozen?

Welkom!

Geforceerd.....Jep Elke keer dat hallo, hoe is het, wat doe je voor werk, sport je, wat zoek je hier etc etc Het is een verademing als iemand humor heeft en er net zo hard de draak mee steekt als ik Nu een leuk contact lopen. Het is op papier niet helemaal mijn type, maar hij is grappig! Verder slim en kan er wel goed mee praten tot nu toe. Dus ik geef het een serieuze kans

Misschien dan toch proberen ze in het wild tegen te komen?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 12 april 2017 @ 12:41:

Aan de mannen onder ons (en misschien weten de vrouwen het ook wel), waarom willen sommige mannen weten hoe vaak je al hebt afgesproken via Tinder? Gaat ze toch niks aan lijkt mij?

Ik denk dat het een algemeen iets is, niet zozeer seksegerelateerd. Maar van andere vrouwen weten we dat natuurlijk niet

Kan van alles zijn. Hoe goed lig je in de markt? Hoe 'makkelijk' ben je. Ben je onzeker of juist spontaan etc etc. Ik vind het aantal dates wel over iemand zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven