Cadeautje voor ex

13-04-2017 08:49 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Over een week is mijn ex jarig, en ik weet echt niet wat ik haar moet geven.. Het is net 3 weken uit, maar wil wel iets leuks doen want ze verdient het wel. Iemand tips of ideetjes?

Groetjes,

marnix
Snap niet waarom je je ex een cadeau zou willen geven
Do good. And good will come to you.
quote:Janeewaarom schreef op 13 april 2017 @ 08:57:

Snap niet waarom je je ex een cadeau zou willen gevenDit. En als je al niet weet wat je moet kopen snap ik dat het een ex is.
Niets, helemaal niets.
Ik denk dat ze alleen maar in de war raakt als je met een cadeau komt aanzetten.
Groot pak condooms
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon niet doen.
Als het nog maar drie weken uit is zou ik wel een kaartje sturen. Kado zou ik dan niet doen maar helemaal niks laten horen is wel gelijk erg hard als het nog zo vers is.
Ik zou dr een leuk appje sturen, een cadeau is misschien verwarrend. Heb jij het uitgemaakt of zij?
Ik zou een subtiel kaartje sturen of een fles wijn geveb, niet te veel aandacht aan besteden lijkt mij. het is niet voor niets je ex. Wel lief dat je nog een cadeautje wil geven!
Ga je alleen, dan ga je sneller. Ga je samen, dan ga je verder.
In jouw geval zou ik ZEKER alleen een berichtje sturen met de hartelijke felicitaties.
Ligt eraan wie het uit heeft gemaakt. Als jij het hebt uitgemaakt zou een kaartje kunnen. Heeft zij het uit gemaakt zou ik niks geven of laten horen, zou ze waarschijnlijk geen behoefte aan hebben.
Lees je andere topics nog even door.

Je komt obsessief over. Laat die vrouw met rust.
quote:Lucylucille schreef op 13 april 2017 @ 09:27:

Lees je andere topics nog even door.

Je komt obsessief over. Laat die vrouw met rust.Dit, laat haar met rust. Ga aan jezelf werken en zoek daarna een leuke nieuwe vriendin.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Hooguit een kaartje..

Maar ja jij wilt haar terug dus na adviezen ga je niet luisteren..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Niks. Je bent duidelijk niet over haar heen.
Mijn ex zou ik een baksteen geven. Tegen zijn hoofd.

Ik denk voor jou Marnix dat alleen een felicitatie via de app meer dan voldoende is.
Toen het uit ging met mijn ex was ik ook ongeveer een maandje later jarig, kreeg een cadeau van hem wat ongeveer 50 euro kostte en ook al zijn we goed uit elkaar gegaan, ik voelde me daar toch een beetje ongemakkelijk bij. Ik zou als je per se wat wil geven, gaan voor een kaartje en flesje wijn/chocola oid!
bosje verlepte bloemen?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:sandvi schreef op 13 april 2017 @ 09:08:

Als het nog maar drie weken uit is zou ik wel een kaartje sturen. Kado zou ik dan niet doen maar helemaal niks laten horen is wel gelijk erg hard als het nog zo vers is.Wat een onzin.
Geef haar haar leven terug door haar niet meer lastig te vallen. En doe wat anders met de overgebleven vrije tijd.
Niks. Laat haar met rust.
Laat. haar. met. rust.
Een cactus?
Een appje is genoeg. Ben je überhaupt wel uitgenodigd voor haar verjaardag? Want anders is het zelfs opdringerig om met een kado aan te komen zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven