Gezondheid alle pijlers

Verlamming stembanden

13-04-2017 12:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij een vriend die al een tijd hees was, is er een verlamming van zijn stembanden vastgesteld door de NKO-arts. Hij moet nu voor verder onderzoek een scan laten nemen. Iemand hier al ervaring mee?
Ik heb even oud topic over dit onderwerp voor je opgedoken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Kno arts hahaha sorry.

Geen ervaring mee. Lijkt me wel heel erg vervelend.
Bam!!!!
quote:Ycjoo- schreef op 13 april 2017 @ 14:44:

Kno arts hahaha sorry.

Geen ervaring mee. Lijkt me wel heel erg vervelend.In Belgie noemen ze het een NKO arts hoor.
afwachten, laat de KNO eerst onderzoeken wat de oorzaak is van de verlamming. Pas dan kan er een prognose gegeven worden en behandelplan gemaakt worden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Mijn man heeft twee keer een stembandverlamming gehad aan beide kant en. Uit een scan die hij kreeg kwam niets. Hij heeft een tijd logepodie gehad. Een keer las hij dat vitamine C kan helpen. Hij is begonnen met slikken en heeft na paar weken nooit meer last gehad. (Waarbij ik niet wil beweren dat vitamine C een wonder middel is, waarschijnlijk toeval). Maar wat was hij blij dat hij na een half jaar weer geluid kon maken..

Veel succes en sterkte
Oke bedankt iedereen voor de reacties en ook voor de link naar dat oudere topic, ik heb het gelezen.
quote:Ycjoo- schreef op 13 april 2017 @ 14:44:

Kno arts hahaha sorry.

Geen ervaring mee. Lijkt me wel heel erg vervelend.In België is dit de officiële naam voor een Neus-Keel-Oor-arts :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven