Good Luck!
zaterdag 31 januari 2009 om 17:50
zaterdag 31 januari 2009 om 20:18
He, wat naar voor Bam en ook voor Juul...
nou, ik zit helemaal in spanning bij de babyfoon-camera. We hebben vandaag Jonathan zijn kamer helemaal veranderd en hij mocht zelf helpen met het bed in elkaar zetten. Hij is er helemaal wijs mee, maar nu hij zo in dat grote bed ligt kan hij nog niet slapen zie ik. Hoop dat hij zo lekker in slaap valt en een fijne nacht heeft in zijn nieuwe bed.
nou, ik zit helemaal in spanning bij de babyfoon-camera. We hebben vandaag Jonathan zijn kamer helemaal veranderd en hij mocht zelf helpen met het bed in elkaar zetten. Hij is er helemaal wijs mee, maar nu hij zo in dat grote bed ligt kan hij nog niet slapen zie ik. Hoop dat hij zo lekker in slaap valt en een fijne nacht heeft in zijn nieuwe bed.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 1 februari 2009 om 12:19
sms bam
dokter net geweest. Drain is heel pusserig; niet goed, wordt op kwek gezet. Bloedwaarde infectie giga gestegen, niet best. Krijg toch weer AB. Leverfuncties giga gestegen; ook niet goed dus.
bam had gehoopt (ik belde haar voordat ik deze sms kreeg) dat ze haar dan toch maar gingen opereren, maar dat zit er dus echt niet in. Meiske moet maar weer wachten....
dokter net geweest. Drain is heel pusserig; niet goed, wordt op kwek gezet. Bloedwaarde infectie giga gestegen, niet best. Krijg toch weer AB. Leverfuncties giga gestegen; ook niet goed dus.
bam had gehoopt (ik belde haar voordat ik deze sms kreeg) dat ze haar dan toch maar gingen opereren, maar dat zit er dus echt niet in. Meiske moet maar weer wachten....
zondag 1 februari 2009 om 12:48
Bam, wat ongelooflijk klote voor je!
Amaal, genieten hè, als een kind zo blij is. Stickers heb ik gestuurd
Naatie, Tobias helemaal blij met zijn fiets? Leuke dag gehad?
Mal, spannend, Jonathan voor het eerst in zijn grote bed. Hoe is het gegaan?
Star, voor Ceetje. Niet leuk. Is de koorts nog opgelopen nu? Sterkte ermee.
Amaal, genieten hè, als een kind zo blij is. Stickers heb ik gestuurd
Naatie, Tobias helemaal blij met zijn fiets? Leuke dag gehad?
Mal, spannend, Jonathan voor het eerst in zijn grote bed. Hoe is het gegaan?
Star, voor Ceetje. Niet leuk. Is de koorts nog opgelopen nu? Sterkte ermee.
zondag 1 februari 2009 om 13:06
Haaa dank voor de stickers Kokos, heel leuk!
Arme Bam, wat sneu voor haar! Het zit echt niet mee, bah.
Gisteren uit eten geweest met vrienden, en daarna was Berend tot half 2 aan het spoken. Bleegh, ben heel moe nu. Ik heb nog 2 kinderverjaardagen vandaag (Mare en nog een kindje van een vriendin) maar heb echt geen puf. De kamer tolt om me heen. Stom dat 1 zo'n slecht nachtje er zo in hakt. Ik was net een beetje van de vermoeidheid af.
Klaagmodus uit.
Cin, hoe is het jou en met je rug? Hoe gaat het met Gijs, is hij nu al een beetje aan zijn nwe kamer en huis gewend?
Arme Ciara, ook de griep dus. Zielig dat ze ook huilt. Sterkte daar!! Lekker filmpje opzetten en een dekentje op de bank.
Arme Bam, wat sneu voor haar! Het zit echt niet mee, bah.
Gisteren uit eten geweest met vrienden, en daarna was Berend tot half 2 aan het spoken. Bleegh, ben heel moe nu. Ik heb nog 2 kinderverjaardagen vandaag (Mare en nog een kindje van een vriendin) maar heb echt geen puf. De kamer tolt om me heen. Stom dat 1 zo'n slecht nachtje er zo in hakt. Ik was net een beetje van de vermoeidheid af.
Klaagmodus uit.
Cin, hoe is het jou en met je rug? Hoe gaat het met Gijs, is hij nu al een beetje aan zijn nwe kamer en huis gewend?
Arme Ciara, ook de griep dus. Zielig dat ze ook huilt. Sterkte daar!! Lekker filmpje opzetten en een dekentje op de bank.
zondag 1 februari 2009 om 14:21
ja, als ze niets meer willen snoepen zijn ze echt ziek. Dat had Laurens ook.
Tjee, ik ken zo onderhand niemand meer die geen griep heeft gehad, hij is echt heftig dit jaar!
:- ( Probeer al een week de nieuwe eigenaren van Bomba te pakken te krijgen maar geen gehoor. Ik hoop maar dat het betekend dat ze lekker met hem op pad zijn. Zal het vanavond nog eens proberen.
Tjee, ik ken zo onderhand niemand meer die geen griep heeft gehad, hij is echt heftig dit jaar!
:- ( Probeer al een week de nieuwe eigenaren van Bomba te pakken te krijgen maar geen gehoor. Ik hoop maar dat het betekend dat ze lekker met hem op pad zijn. Zal het vanavond nog eens proberen.
zondag 1 februari 2009 om 19:26
Hoera voor Tobias (met terugwerkende kracht) en Mare!!! Alle kindjes zijn nu drie jaar, jeetje. Het feest is bijna weer over! Hebben jullie het leuk gevierd?
Amalia, de verjaardagen doorgekomen? Je durft nu natuurlijk niet te vertellen dat het oersaai was hihi.
Juud, dank voor je lieve kaartje.
Star, beterschap voor Ceetje. Ben je er al achter wat de buikpijn betekent?
Compu, hoe gaat het met compuman?
Lieve Bam, ik vind het echt zo zwaar klote voor je, ik moet heel veel an je denken. Zet em op!
Gaat er nog iemand bij Bam langs?
Amalia, de verjaardagen doorgekomen? Je durft nu natuurlijk niet te vertellen dat het oersaai was hihi.
Juud, dank voor je lieve kaartje.
Star, beterschap voor Ceetje. Ben je er al achter wat de buikpijn betekent?
Compu, hoe gaat het met compuman?
Lieve Bam, ik vind het echt zo zwaar klote voor je, ik moet heel veel an je denken. Zet em op!
Gaat er nog iemand bij Bam langs?
zondag 1 februari 2009 om 20:53
Arme Bam!!! Wat sneu toch.. Ik hoop zo dat het nu een keer meezit voor haar.
Mal, heeft hij goed geslapen? En fijne dag gehad?
Ik ben helemaal into Hyves, na de uitnodiging voor onze Hyves.
Ben dus niet zo vaak hier..
Alles o.k., ben dit weekend na 8 dagen binnen weer naar buiten geweest. Heerlijk.
Met CV gaat het goed Jin. Hij moet zijn emoties leren uiten en hiervoor heeft hij een opdracht meegekregen. Ik heb er niet zo'n vertrouwen in, hij doet toch niks wat 'moet'. Maar we zullen zien.
Mal, heeft hij goed geslapen? En fijne dag gehad?
Ik ben helemaal into Hyves, na de uitnodiging voor onze Hyves.
Ben dus niet zo vaak hier..
Alles o.k., ben dit weekend na 8 dagen binnen weer naar buiten geweest. Heerlijk.
Met CV gaat het goed Jin. Hij moet zijn emoties leren uiten en hiervoor heeft hij een opdracht meegekregen. Ik heb er niet zo'n vertrouwen in, hij doet toch niks wat 'moet'. Maar we zullen zien.
zondag 1 februari 2009 om 21:55
Oooooh Bam, wat een tegenvaller weer... Hoe kan dat nou? En arme Juul, die zal ook niet blij zijn...
Tobias nog van harte, heb je een lekkere dag gehad?!
Dank voor alle kaarten (hih, Enka, hij was het wachten waard, en Jin, he-le-maal goeddd!) en felelicitaties meiskes, natuurlijk weet ik dat ze komen maar het is gewoon zoooo leuk, zo'n opgetogen meisje dat helemaal gelukkig met een stapel kaarten de kamer binnenkomt...
Heel gezellige dag gehad, huis vol bezoek maar nog te overzien, leuke kadootjes en kindjes zoet gespeeld. Leuk leuk.
Mama gaat lekker plat!
Tobias nog van harte, heb je een lekkere dag gehad?!
Dank voor alle kaarten (hih, Enka, hij was het wachten waard, en Jin, he-le-maal goeddd!) en felelicitaties meiskes, natuurlijk weet ik dat ze komen maar het is gewoon zoooo leuk, zo'n opgetogen meisje dat helemaal gelukkig met een stapel kaarten de kamer binnenkomt...
Heel gezellige dag gehad, huis vol bezoek maar nog te overzien, leuke kadootjes en kindjes zoet gespeeld. Leuk leuk.
Mama gaat lekker plat!