Verliefd maar voelt niet goed... of overdrijf ik
zaterdag 31 januari 2009 om 22:10
[quote]Thunderforce schreef op 31 januari 2009 @ 21:52:
Graag jullie mening: heb een prille liefde woont 230 km. verderop. Vanwege praktische motieven, hij heeft huisdieren, ga ik ieder weekend die kant op. Eerste drie maanden waren top. Maar ik merk dat hij zich meer en meer aan mij zit te ergeren. Ik kan niet veel goed doen en ik loop op mijn tenen, waardoor ik ook een beetje moedeloos begin te geraken.
Dit weekend weer bij hem maar hij is met alles druk behalve mij. Gisteren kom ik om 7 uur aan... gelijk samen naar een feest met voor mij vooral nieuwe gezichten. Hij praat met iedereen behalve mij. Druppel die de emmer deed overlopen is wanneer hij een dik uur met - ja ik geef toe ben lichtelijk jaloers- een stoot van een meid zit te praten... en samen niet onder stoelen of banken steken dat ze erg gecharmeerd zijn van elkaar. Ik probeer me zo goed als mogelijk te vermaken met de mensen die ik ken maarrr ik kon me op een gegeven moment niet meer inhouden... en ik geef aan ... ik wil naar huis. En sindsdien hebben we bonje.
Wat denken jullie?[/quote]
Ik denk dat we nog niet het hele verhaal hebben gehoord.
Graag jullie mening: heb een prille liefde woont 230 km. verderop. Vanwege praktische motieven, hij heeft huisdieren, ga ik ieder weekend die kant op. Eerste drie maanden waren top. Maar ik merk dat hij zich meer en meer aan mij zit te ergeren. Ik kan niet veel goed doen en ik loop op mijn tenen, waardoor ik ook een beetje moedeloos begin te geraken.
Dit weekend weer bij hem maar hij is met alles druk behalve mij. Gisteren kom ik om 7 uur aan... gelijk samen naar een feest met voor mij vooral nieuwe gezichten. Hij praat met iedereen behalve mij. Druppel die de emmer deed overlopen is wanneer hij een dik uur met - ja ik geef toe ben lichtelijk jaloers- een stoot van een meid zit te praten... en samen niet onder stoelen of banken steken dat ze erg gecharmeerd zijn van elkaar. Ik probeer me zo goed als mogelijk te vermaken met de mensen die ik ken maarrr ik kon me op een gegeven moment niet meer inhouden... en ik geef aan ... ik wil naar huis. En sindsdien hebben we bonje.
Wat denken jullie?[/quote]
Ik denk dat we nog niet het hele verhaal hebben gehoord.
zaterdag 31 januari 2009 om 22:28
Dat van dat feest hoeft van zijn kant niet perse wat te zeggen. Je geeft aan dat hij zich steeds meer aan je begint te ergeren. Waaraan ergert hij zich dan? Is dat terecht? Jullie hebben nu bonje schrijf je. Praten jullie wel met elkaar?
Ik zou zeggen kijk het aan, probeer het samen op te lossen maar volg wel je gevoel. En ook al is er wellicht weinig aan de hand, als het niet goed voelt is het waarschijnlijk ook niet goed. Het is zeker niet verkeerd om naar je gevoel te luisteren is mijn ervaring.
Sterkte! (f)
Ik zou zeggen kijk het aan, probeer het samen op te lossen maar volg wel je gevoel. En ook al is er wellicht weinig aan de hand, als het niet goed voelt is het waarschijnlijk ook niet goed. Het is zeker niet verkeerd om naar je gevoel te luisteren is mijn ervaring.
Sterkte! (f)
zaterdag 31 januari 2009 om 22:37
Ik vind dat nogal wat dat je elke week een paar nachten logeert bij je prille liefde. Alsof je al half samenwoont. Misschien moet je toch nog even een stapje terug doen en eens een weekeindje je eigen leven in je eigen woonplaats leven?
yette wijzigde dit bericht op 31-01-2009 22:38
Reden: Ik mis niet alleen het vermogen om teksten in 1 keer goed neer te schrijven, maar ook het vermogen teksten in 1 keer goed te wijzigen!
Reden: Ik mis niet alleen het vermogen om teksten in 1 keer goed neer te schrijven, maar ook het vermogen teksten in 1 keer goed te wijzigen!
% gewijzigd
zaterdag 31 januari 2009 om 22:42
quote:Thunderforce schreef op 31 januari 2009 @ 22:27:
@Wuiles, ja niet hele verhaal maar wel in een notendop mijn belevingswereld. De rest doet voor mij even niet terzake.Ik kan me zo voorstellen dat het beeld nader wordt ingekleurd als we weten wat we ons moeten voorstellen bij "...maarrr ik kon me op een gegeven moment niet meer inhouden... en ik geef aan ... ik wil naar huis."
@Wuiles, ja niet hele verhaal maar wel in een notendop mijn belevingswereld. De rest doet voor mij even niet terzake.Ik kan me zo voorstellen dat het beeld nader wordt ingekleurd als we weten wat we ons moeten voorstellen bij "...maarrr ik kon me op een gegeven moment niet meer inhouden... en ik geef aan ... ik wil naar huis."
zaterdag 31 januari 2009 om 22:44

zaterdag 31 januari 2009 om 22:45
Ik vind het niet kloppen dat hij voor zijn huisdieren thuis wil blijven en jij dus elke keer maar bij hem moet komen opdraven. Hij regelt de buurvrouw/man maar om z'n beesten gedurende het weekend te verzorgen. Dat zal ie toch ook moeten als ie op vakantie gaat. Hij laat jou wel heel erg naar zijn pijpen dansen. 'k Zou weggaan en niet meer terugkomen.
zaterdag 31 januari 2009 om 22:45
quote:wuiles schreef op 31 januari 2009 @ 22:42:
[...]
Ik kan me zo voorstellen dat het beeld nader wordt ingekleurd als we weten wat we ons moeten voorstellen bij "...maarrr ik kon me op een gegeven moment niet meer inhouden... en ik geef aan ... ik wil naar huis."Nou ik ging naar hem toe en zei dat ik moe was en naar huis wilde, op de fiets barst ik los over mijn teleurstellingen ... het gevoel niet echt gewaardeerd te voelen.
[...]
Ik kan me zo voorstellen dat het beeld nader wordt ingekleurd als we weten wat we ons moeten voorstellen bij "...maarrr ik kon me op een gegeven moment niet meer inhouden... en ik geef aan ... ik wil naar huis."Nou ik ging naar hem toe en zei dat ik moe was en naar huis wilde, op de fiets barst ik los over mijn teleurstellingen ... het gevoel niet echt gewaardeerd te voelen.
zaterdag 31 januari 2009 om 22:52
Jij neemt de moeite om iedere weekend 230 km voor hem te reizen, dan mag je wel van hem verwachten dat hij ook moeite doet om tijd met jou door te brengen. Hij laat jou op het feestje een beetje aanmodderen, geeft jou geen aandacht. Heeft hij jou wel gemist?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 31 januari 2009 om 22:54
quote:Thunderforce schreef op 31 januari 2009 @ 22:44:
Hmm zijn ergernissen... tja, zoveel wil ook niet te veel in detail gaan. Maar voorbeeld:
* Ik praat veel over zomaar gedachten
* ben in het weekend niet een ochtendmens, slaap uit tot half 10.
* Ik fiets te langzaam
* een hondenhaar in het eten (niet expres)
die hond is toch van hem?
Wie heeft dat mooie plaatje van Run Forrest RUN!
Hmm zijn ergernissen... tja, zoveel wil ook niet te veel in detail gaan. Maar voorbeeld:
* Ik praat veel over zomaar gedachten
* ben in het weekend niet een ochtendmens, slaap uit tot half 10.
* Ik fiets te langzaam
* een hondenhaar in het eten (niet expres)
die hond is toch van hem?
Wie heeft dat mooie plaatje van Run Forrest RUN!
zaterdag 31 januari 2009 om 23:07
Nou, dit klinkt mij niet als een prille liefde in de oren hoor. Dan ben je toch dolblij dat je elkaar weer ziet?
Maar kun je hier niet gewoon over praten met hem? Of valt dat onder teveel over zomaar gedachten praten.
Ik zou volgend weekend lekker thuisblijven als ik jou was, laat hem ook zijn best maar eens doen. En als hij dat niet doet weet je gelijk waar je aan toe bent.
Maar kun je hier niet gewoon over praten met hem? Of valt dat onder teveel over zomaar gedachten praten.
Ik zou volgend weekend lekker thuisblijven als ik jou was, laat hem ook zijn best maar eens doen. En als hij dat niet doet weet je gelijk waar je aan toe bent.
zaterdag 31 januari 2009 om 23:36