Stamcafé XXX
vrijdag 14 april 2017 om 08:49
vrijdag 14 april 2017 om 08:54
vrijdag 14 april 2017 om 09:29
Mijn thuiswerkdag gaat weer eens niet binnen kantoortijden
Nou ja eerste zinvolle actie is al wel gedaan
Grijzigheid kreeg ik indertijd ongeveer tegelijk met de euro. En ik was (en ben) nog geen 5045
Verf nooit aan begonnen, betwijfel of er iets is dat mij niet zou irriteren en ben ook veel te lui om 6wekelijks ofzo een kappersbezoek in te plannen.
Nou ja eerste zinvolle actie is al wel gedaan
Grijzigheid kreeg ik indertijd ongeveer tegelijk met de euro. En ik was (en ben) nog geen 5045
Verf nooit aan begonnen, betwijfel of er iets is dat mij niet zou irriteren en ben ook veel te lui om 6wekelijks ofzo een kappersbezoek in te plannen.
vrijdag 14 april 2017 om 09:35
Elke keer denk ik "ik laat mijn haar niet meer verven, gewoon puur natuur, vanzelf grijzer worden". Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen. En dat is bijzonder want ik ben niet ijdel, draag nooit make-up, loop in jeans en makkelijke schoenen. Maar toch......mijn haar wil ik wel graag geverfd.
vrijdag 14 april 2017 om 10:19
vrijdag 14 april 2017 om 11:05
quote:dolfje schreef op 14 april 2017 @ 09:27:
Oh echt? Ik ben heel benieuwd. Zo is het ook niks want waarschijnlijk komt de vermoeidheid daar dus ook vandaan.Het is vooral haar 'timbre' dat anders is. Logisch eigenlijk want op een andere manier leren ademen en uitblazen tijdens het praten.
Oh echt? Ik ben heel benieuwd. Zo is het ook niks want waarschijnlijk komt de vermoeidheid daar dus ook vandaan.Het is vooral haar 'timbre' dat anders is. Logisch eigenlijk want op een andere manier leren ademen en uitblazen tijdens het praten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras