Stamcafé XXX
donderdag 13 april 2017 om 19:42
quote:Oudblond schreef op 13 april 2017 @ 12:42:
Verwennerij bij de lunch. Ik had een afspraak met een Surinaamse kok en ze heeft voor het hele kantoor groentepasteitjes en saucijzenbroodjes meegenomen! *burp* Heftig maar oh zo lekker!
Wat lekker!
Wij hebben net een gedeelte van de boodschappen gehaald maar het lijkt wel kerst zo druk was het in de winkel...
Zaterdag nog een keer want we hebben nu alleen maar nutteloze lekkere dingen gekocht
Verwennerij bij de lunch. Ik had een afspraak met een Surinaamse kok en ze heeft voor het hele kantoor groentepasteitjes en saucijzenbroodjes meegenomen! *burp* Heftig maar oh zo lekker!
Wat lekker!
Wij hebben net een gedeelte van de boodschappen gehaald maar het lijkt wel kerst zo druk was het in de winkel...
Zaterdag nog een keer want we hebben nu alleen maar nutteloze lekkere dingen gekocht
donderdag 13 april 2017 om 20:01
quote:Watervrouw333 schreef op 13 april 2017 @ 20:00:
Dat vindt Sjoerd wat zwaar maar hij gaat zijn best doen.
[img]http://communities.zeelandnet.nl/data/v ... /duif4.jpg[/img]
Met papiertje en al ingeslikt de mafketel........Daar zijn mijn paaseitjes
Dat vindt Sjoerd wat zwaar maar hij gaat zijn best doen.
[img]http://communities.zeelandnet.nl/data/v ... /duif4.jpg[/img]
Met papiertje en al ingeslikt de mafketel........Daar zijn mijn paaseitjes
donderdag 13 april 2017 om 20:59
Ik heb de dierenpolitie gebeld. Hoe jullie Sjoerd maar blijven misbruiken, beledigen enz..
Paaseitjes heb ik nog niet veel op dit jaar. Geen tijd om ze te halen. Wel een hele pizza op vanavond die maar niet wil zakken.
Ik ga dit weekend veel huiswerk maken. En een avond een bandje van vrienden kijken. Dat was het wel zo'n beetje.
Paaseitjes heb ik nog niet veel op dit jaar. Geen tijd om ze te halen. Wel een hele pizza op vanavond die maar niet wil zakken.
Ik ga dit weekend veel huiswerk maken. En een avond een bandje van vrienden kijken. Dat was het wel zo'n beetje.
donderdag 13 april 2017 om 22:43
Oh paaseitjes...
Ik heb juist dit jaar extra paaseitjes gehaald, leuk om ze uit te delen en mijn
vriend vind ze lekker. Mijn zoon en ik zijn "gelukkig" geen zoetekauw.
Heb ze ook met advocaat, hazelnoot, daim...maar vind ze niet zo lekker.
Paaseitjes Tortilla chips ook niks maar met knettersuiker wel lekker!
Maar zo duur van Jamin.
Heb vandaag lekker gesport en stoofvlees met aubergine is ook goed gelukt!
Slaap lekker allemaal!
Ik heb juist dit jaar extra paaseitjes gehaald, leuk om ze uit te delen en mijn
vriend vind ze lekker. Mijn zoon en ik zijn "gelukkig" geen zoetekauw.
Heb ze ook met advocaat, hazelnoot, daim...maar vind ze niet zo lekker.
Paaseitjes Tortilla chips ook niks maar met knettersuiker wel lekker!
Maar zo duur van Jamin.
Heb vandaag lekker gesport en stoofvlees met aubergine is ook goed gelukt!
Slaap lekker allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 14 april 2017 om 06:56
Mogge.
Balen zeg Jane. Hoop dat je nog wat slaapt.
Ik word ook grijs
of nou ja, zilver lijkt het soms. Ik wil een kleurspoeling, maar blijkbaar toch niet heel graag, want nog steeds niet gekocht.
Zo een paar uurtjes werken. Was eigenlijk vrij vandaag, maar er komt een inval die niet eens een sleutel heeft om te openen. Sterker nog, ze komt voor het eerst. Dus ik ga om half 8 openen, mee de kinderen ontvangen en alles wat inval moet weten overdragen. Vanmiddag komt een andere collega, maar het kan zijn dat ze te laat is en dan los ik de inval nog een uurtje af.
Balen zeg Jane. Hoop dat je nog wat slaapt.
Ik word ook grijs
Zo een paar uurtjes werken. Was eigenlijk vrij vandaag, maar er komt een inval die niet eens een sleutel heeft om te openen. Sterker nog, ze komt voor het eerst. Dus ik ga om half 8 openen, mee de kinderen ontvangen en alles wat inval moet weten overdragen. Vanmiddag komt een andere collega, maar het kan zijn dat ze te laat is en dan los ik de inval nog een uurtje af.
vrijdag 14 april 2017 om 08:09
vrijdag 14 april 2017 om 08:29
quote:Oudblond schreef op 14 april 2017 @ 08:23:
Jane is de kat opgeknapt? Goed voer gevonden?
Vind het heel erg lief dat je ernaar vraagt!
Kat heeft regelmatig nog last maar maiuwt niet meer zo hartverschurend als toen.
Hij plast ook niet meer naast de bak omdat ik een extra open bak heb gehaald.
Hij is nu wel heel bang voor poes want zodra poes merkt dat kat pijn heeft gaat ze aanvallen.
Ik geef ze nu beide Hills CD. Kat eet het wel maar lust het niet en hij mist natuurlijk zijn lekkere hapjes etc.
Het komt wel goed daar zorgen we wel voor.
Jane is de kat opgeknapt? Goed voer gevonden?
Vind het heel erg lief dat je ernaar vraagt!
Kat heeft regelmatig nog last maar maiuwt niet meer zo hartverschurend als toen.
Hij plast ook niet meer naast de bak omdat ik een extra open bak heb gehaald.
Hij is nu wel heel bang voor poes want zodra poes merkt dat kat pijn heeft gaat ze aanvallen.
Ik geef ze nu beide Hills CD. Kat eet het wel maar lust het niet en hij mist natuurlijk zijn lekkere hapjes etc.
Het komt wel goed daar zorgen we wel voor.
Prrrr, mauw miawwwww.