Wat zijn dat toch voor mensen?

31-01-2009 19:40 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ik nogal in de outback woon zit ik veel op de weg, en ik vraag me dan de hele tijd af, wat zijn dat toch voor mensen die met mij over de snelweg rijden.

En dan vooral de mensen die:

Bij het filerijden van de ene baan naar de andere zoefen om vervolgens tegelijktijdig met jou een afslag te nemen (haha veel gestress, zero resultaat)

Mensen die enorm op je reet zitten en dan ook nog lichtsignalen geven dat je aan de kant moet danwel door moet rijden (altijd contraproductief want je wordt enorm geprikkeld om net even wat meer op de rem te gaan staan)

Al die mensen die je waarschuwingssignalen geven omdat je koplamp stuk is (denk je soms dat je de enige bent die zo "attent" is?)

Mensen die graag inhalen op gevaarlijke stukken

Mensen die een "snelwegflirt" willen en zwaaien en obscene gebaren

wat zijn dat voor mensen? Waarom doen ze dit wat is hun achtergrond, iq en thuissituatie? Herken je jezelf? leg het dan uit want ik begrijp er helemaal niks van

Deze mensen zijn:

Totaal aantal stemmen: 56

Mannen (79%)
Psychiatrische patienten (9%)
dronken/ stoned (5%)
duitsers (7%)
quote:mormeltje schreef op 31 januari 2009 @ 23:31:

[...]

80 vind ik prima maar dan moet je wel rechts blijven!

je hebt ook het recht om met 80 links te rijden, als iemand anders al 80 rechts rijdt en als er dan iemand langs wil dan ga je rustig opzij. Je hebt niet het recht om met 140 kilometer per uur met je audi XL600 op mij af te sjezen en dan te toeteren en te seinen dat ik op moet rotten, want dat mag gewoon niet.

En dan ook nog kijken met een blik van "rot op wijf, ik dacht dat je lekker was want ik zie iets blonds maar eigenlijk ben je heel lelijk, en de snelweg is van mij mij mij, en dom wijf heb je nou nog je koplamp niet verwisseld?" Ik vind die toon gewoon aanmatigend.
Het is iets genetisch, heeft niks met hormonen te maken want ik heb die aandrang niet en heb best wat testosteron in mijn bloed.

Of het is een intelligentie-ding dat kan ook nog
Ik beken. Ik ben zo iemand die obscene gebaren maakt als ik over de snelweg zoef. Maar ik heb een goed excuus, ik doe dat alleen als ik dronken ben.

*stemt op dronken/stoned*
*kon het stemhokje niet meer vinden*
wat zijn dat voor mensen (mannen) die als je afremt om een afslag te nemen op een provinciale weg gelijk al op hun claxon timmeren?

Wat verwachten ze nou, dat je met 80 per uur in je vijfde versnelling de bocht doorramt?
Ik heb geen audiXL600

Maar goed,80 rijden in de spits is ook wel een beetje aso toch,alhoewel,nu ik weet dat het mag..............

Beetje audi,mercedes,bmwtje pesten
als je flirt op de snelweg dan ben je echt wanhopig (Henk 40)
Scheefhangende lulletjes met petjes op in Seat Leonnetjes ja, en vergeet de zwarte Golfjes niet!

Vrouwen in lila koekblikjes met speelgoedbeestjes op de hoedenplank en hangertjes aan de achteruitkijkspiegel zijn ook gevaarlijk.
quote:mormeltje schreef op 31 januari 2009 @ 23:43:

Ik heb geen audiXL600

Maar goed,80 rijden in de spits is ook wel een beetje aso toch,alhoewel,nu ik weet dat het mag..............

Beetje audi,mercedes,bmwtje pesten Nee 80 rijden is niet aso. 140 rijden in een mercedes is heel erg aso
quote:meds schreef op 31 januari 2009 @ 23:27:

Ik ben echt wel eens compleet overspannen geraakt van al die "attente" seinlichten en toeters omdat mijn koplampje stuk was. Wat denk je nou dat ik een reservelampje bij me heb en die bij -10 even ga vervangen?

En iedereen heeft het RECHT om op de snelweg 80 te rijden.

Maar je hebt tegelijkertijd een plicht om ook rekening te houden met andere weggebruikers. Je bent niet de enige op de snelweg. Extreem egocentrisch, asociaal en hardnekkig 80 blijven rijden betekent dat je niet geschikt bent om aan het verkeer op een snel-weg deel te nemen.

Ga dan svp op een provinciale weg rijden.
quote:meds schreef op 31 januari 2009 @ 23:45:

[...]

Nee 80 rijden is niet aso. 140 rijden in een mercedes is heel erg aso

140 rijden is prima, Mercedes rijden if idd errug fout. Tenzij 't een extreem foute is, dan heeft het wel weer wat.
en waarom gaat iemand, die je wilt inhalen omdat ie met een slakkengangetje gaat, opeens harder rijden zodra je 'em wilt inhalen??
quote:elninjoo schreef op 31 januari 2009 @ 21:40:

Als ik me echt aan iemand erger in 't verkeer blijkt dat vaak 'n vrouw te zijn. Zo'n muts die geen trekker durft inhalen bijv. Of al 'n halve km voor 'n bocht beginnen met afremmen. Of niet meteen optrekken als het stoplicht op groen staat.

En aan vrachtwagens erger ik me ook groen en geel. Die zwaaien zonder pardon hun wagen naar links en gaan dan op hun elvendertigst met 1 km verschil een andere vrachtwagen in halen.

Als je je zodanig gedraagt op de weg dat wagens gaan knipperen of je aub op wil zouten naar rechts, dan ben je zelf ook niet lekker bezig. Als ik zie dat er 'n snellere aankomt achter mij, dan ga ik al met rechts knipperen als ik halverwege een vrachtwagen ben, zodat ie weet dat ie door kan stomen op 't moment dat ik rechts 'n gat in duik en dan hoef ik ondertussen zelf ook niet af te remmen op die slome baan, maar kan gelijk weer terug naar links als de snellere wagen voorbij is.

Amen

En 80 rijden op de SNELweg lijkt me nou ook niet echt veilig... ga dan maar lekker binnendoor ofzo.

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:meds schreef op 31 januari 2009 @ 23:42:

wat zijn dat voor mensen (mannen) die als je afremt om een afslag te nemen op een provinciale weg gelijk al op hun claxon timmeren?

Wat verwachten ze nou, dat je met 80 per uur in je vijfde versnelling de bocht doorramt?

Yup, doe ik ook wel es. Als jou dat vaker gebeurt doe je iets niet goed.
[quote]meds schreef op 31 januari 2009 @ 23:45:

[...]

Nee 80 rijden is niet aso.

Maar wel irritant
quote:meds schreef op 31 januari 2009 @ 23:45:

[...]

Nee 80 rijden is niet aso. 140 rijden in een mercedes is heel erg asoEn in een Citroen C3 140 rijden, is dat ook aso?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Heyjij schreef op 31 januari 2009 @ 23:56:

en waarom gaat iemand, die je wilt inhalen omdat ie met een slakkengangetje gaat, opeens harder rijden zodra je 'em wilt inhalen??

Frusto's die niet kunnen hebben dat jij sneller gaat. Of het niet kunnen accepteren dat ze door een vrouw worden ingehaald.
quote:Heyjij schreef op 31 januari 2009 @ 23:56:

en waarom gaat iemand, die je wilt inhalen omdat ie met een slakkengangetje gaat, opeens harder rijden zodra je 'em wilt inhalen??Omdat men bang is voor jou SUV verwarde uiterlijke en opdringerige lichtsignalen
quote:quattro35 schreef op 31 januari 2009 @ 23:55:

[...]

140 rijden is prima, Mercedes rijden if idd errug fout. Tenzij 't een extreem foute is, dan heeft het wel weer wat.
quote:quattro35 schreef op 31 januari 2009 @ 23:55:

[...]

140 rijden is prima, Mercedes rijden if idd errug fout. Tenzij 't een extreem foute is, dan heeft het wel weer wat.Nee nee nee nee 140 is VERBODEN en 80 is TOEGESTAAN. Zo zijn de regels. Als je 80 wilt rijden op de snelweg dan mag dat gewoon, waarom moeten mensen die 80 willen rijden een langdurige binnenweg nemen? Zij moeten ook ergens op tijd zijn en misschien vinden ze de snelweg wel mooi
quote:Demoiselle schreef op 31 januari 2009 @ 23:57:

[...]

En in een Citroen C3 140 rijden, is dat ook aso?

Een Toyota Yaris die 77 rijdt, dat is echt aso:

1. Toyota rijden

2. Een Yaris rijden

3. 77 rijden.

drie keer fout, meteen rijbewijs inleveren svp.
quote:Demoiselle schreef op 31 januari 2009 @ 23:57:

[...]

En in een Citroen C3 140 rijden, is dat ook aso?Mwoah randje. Alles boven de Fiat chiquentato muerto is eigenlijk klasse "trainingspak/ bulterriërs"
quote:quattro35 schreef op 31 januari 2009 @ 23:56:

[...]

Yup, doe ik ook wel es. Als jou dat vaker gebeurt doe je iets niet goed.Heb jij een Opel Kadaster? want dan weet ik wel wie je bent, klootzak
quote:meds schreef op 31 januari 2009 @ 23:59:

[...]

Nee nee nee nee 140 is VERBODEN en 80 is TOEGESTAAN. Zo zijn de regels. Als je 80 wilt rijden op de snelweg dan mag dat gewoon, waarom moeten mensen die 80 willen rijden een langdurige binnenweg nemen? Zij moeten ook ergens op tijd zijn en misschien vinden ze de snelweg wel mooi

In mijn auto voelt 140 aan als 100. Dus dan mag het.

En als die slowmotion bejaarden echt ergens op tijd moesten zijn, dan reden ze wel 120.
quote:quattro35 schreef op 01 februari 2009 @ 00:00:

[...]

Een Toyota Yaris die 77 rijdt, dat is echt aso:

1. Toyota rijden

2. Een Yaris rijden

3. 77 rijden.

drie keer fout, meteen rijbewijs inleveren svp.

Gelukkig, een C3 kan dus gewoon (ik ben allang blij dat ik rij...)

Ik wil wel graag even iets kwijt over die SUV's of hoe die monsters ook heten; die mensen lijken wel vaak een beetje een houding te hebben van OPZIJ, enzo, en die auto's zien er ook vervaarlijk uit, en dan weet ik ook niet hoe snel ik opzij moet gaan...

Veel BMW rijders idem dito (nee, nee, niet allemaaaaal natuurlijk )

Maar goed, mijn ex rijdt een Audi A6, en een nettere/betere/oplettendere bestuurder vind je niet snel, dus niet alle vooroordelen gaan op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven