Zwanger worden in 2009

19-01-2009 10:45 649 berichten
Er zijn een hoop meiden die er voor gaan dit jaar, en binnenkort de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen. Of dat al gedaan hebben en nu proberen zich nog met werk en andere aardse zaken bezig te houden en niet alleen met babies maken.

Met een stel hebben we al heel wat afgekletst in dit topic. Hier gaan we dan verder, ditmaal met een schema van onze vorderingen zeg maar

nicknameleeftijdperkindjeNODanoniempje2121juli 2008117/02arucamba27sept 2008114/02conscienza28feb 20091nvtEva25juni 20091nvtExcited3219/12/2008119/01Gorgi3327/12/071maart 2009 (IVF)Ittje2526/12/08121/02Jo8821zomer 20091nvtJoy30feb 2009106/03JWvB3228/12/08128/02Karan26mei 20091nvtKatalinova27feb 20091nvtKippie2323juli 2008106/02Lilith753427/12/08409/03Lily7929jan 2009315/02loeske28sep 20081 londen25april 20091begin meilucy12329zomer 20081?nata19mei 2008106/03renza2901/09/08123/02Schapekop31nov 2008122/02soeze29jan 20091?spikie3212/12/08115/02StefanieV23aug/sept 20091nvtzon29april 20091nvt

Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!

Hier alles goed, nog steeds misselijk (buikgriep denk ik), 27-01 getest, negatief. Dus niet zwanger, hoop dat in febr./mrt wel een menstr.heb (of helemaal niet meer

Conscienza; idd wat kan dat verschillen he, vroeger en nu; ik heb vroeger zelfs een Morningafter pil moeten slikken, ivm kapotte condoom :0 Toen ook absoluut geen kinderwens (nog met mijn ex). Ik wordt helemaal gek van die gekke Mirena, duurt zoooo lang voordat mijn cycles weer helemaal op orde is..........je kunt best een half jaar tevoren dat ding verwijderen!!! Grrrr....

Noordholland: thanks, ik hoop dat het idd niet lang meer duurt, febr./maart/april is mij ook best. Ben benieuwd hoe het gaat als die van jou eruit is (mirena dan).

Lillith; hang in there girl, af en toe idd heel druk, vooral met een eigen zaak!! Geniet lekker van de rust, lekker lezen, ff je koppie op orde...........komt vanzelf goed, zeemansbruidje (hi,hi). Een dikke knuffel van Mellie!!

Sabine; balen he, heb ik nu ook altijd!!

Ow ja, heb ff jullie advies nodig, morgen hebben we weer een gezellig feesie, wat denken jullie; zal ik gewoon lekker drinken (alcohol) of moet ik voor de zekerheid morgenochtend maar een testje doen?

Naast mijn misselijkheid kan ik gewoon functioneren, het is alleen net of ik niet gegeten heb of juist teveel, strange don't you think?
Welkom Joy!
Jw: fijn dat je overzicht hebt met de kalender. Ik gebruik het al een jaar en vind het best prettig.

Joy: fijn dat je vriend ervoor wil gaan. gefeliciteerd!

Zon: mijn menstr is zeker erger geworden,vooral 2e en 3e dag niet normaal gewoon! het duurt zo'n dag of 5,is langer dan voor het stoppen met de pil.

Pijnlijke borsten en zeer gevoelige tepels heb ik ook iedere maand sinds ik gestopt ben met de pil en tot nu toe was dat dus steeds een menstr.

Schapekop,aparte naam,maar zeer leuke avatar ;-0

Dames: gebruikt iemand zwangerschapsvitamine van Etos? Nu in de aanbieding!

Lilith gaat het weer een beetje? Je hebt echt teveel aan je hoofd he? ook van mij een knuffel!

Nata hoe is het bij jou??

de groeten van renz
Hoi Mellie,

lastig he,wat moet je er nou van denken.

Je kan voor de zekerheid ff testen....
Wat is NOD?

Joy
NOD is Niet-Ongesteldheids-Dag. De dag waarop je weer ongesteld moet worden, maar waarvan je natuurlijk hoop dat het niet zo is...

@ Lilith:

Wat word er hier toch veel geschreven! Leuk om alles te lezen, maar de groep wordt al bijna te groot om op iedereen apart te reageren. Voor de nieuwelingen natuurlijk welkom!

Morgen komen er vrienden bij ons eten, en ik mailde gisteren om te vragen hoe laat ze zouden komen, en of ik nog dingen vooral niet moest koken. (Voor ik vis maak voor iemand die het niet lust bijvoorbeeld) Het antwoord was: Geen rood vlees, geen raumelkse kazen, en geen peperkoek.

Ze krijgen een kindje! Ben heel erg blij voor ze maar ergens steekt het ook wel een beetje. Maar... Mijn kans komt nog wel.

Verder geen nieuws. Vriend begint een beetje te wennen aan het idee dat het vanaf 1 mei toch echt allemaal gaat gebeuren, en dat ie volgend jaar best wel eens een kindje zou kunnen hebben.

Verder geen nieuws, behalve flinke verkoudheid. Op mijn werk werd ik uitgelachen omdat ik overal waar ik heen liep mijn grote doos met zakdoeken meenam...
hoi meiden, joy, welkom,

Daar ben ik weer even. Nou, heftige dag vandaag. Gister na de sex overleed ik bijna van de pijn, wat een ellende...

Vandaag dus naar de HA geweest, daarna een echo laten maken, blijkt de oorzaak van miskraam en het moeilijk zwanger worden te liggen bij de 5 cm grote cyste in mijn rechtereierstok.....

pffffffff..... eindelijk een beetje duidelijkheid, na die pijn was ik echt zo ongerust. Ik heb pijn met lopen, gaan zitten, opstaan, plassen etc.

Zodra ik 'genezen' ben kunnen we met een schone lei beginnen ;)
Karan: geen peperkoek?

Nata: wat vervelend zeg! Rot voor je dat je zo'n pijn hebt,hoe gaat het nu verder?

prettige zaterdag allemaal!
Goedemorgen allemaal en welkom aan alle nieuwe !!

Ben de laatste dagen stil maar dat komt omdat ik al 4 dagen ziek in mijn bed lig maar ik volg de conversaties wel !

Van zodra ik terug beter ben ben ik opnieuw van de partij

Een prettig weekend allemaal !!
Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels!!!

Ik ga het even rustig aan doen..hmm hoor mij zij di ealtijd de kick nodig heeft nee serieus pas op de plaats.

Mel ik zou even een testje doen het zekere voor het onzekere!!

Nata hoe gaat het nu???

Karan beterschap!!!

Anoniempje hoe is het met je???

Joy welkom!!

Vandaag werken bah maarja zorgt wel voor afleiding.

Fijn weekend knuffels..
Lees toevallig ff mee....

He mariska... hebben wij elkaar niet eens eerder gesproken???

Wat dat glijmiddel beteeft... google ff op pre-seed...
lillith

wat klote voor je dat die scheiding en ex je nog steeds bezig houd, zo kun je natuurlijk ook niet verder, misschien als straks alles achter de rug is dat je dan toch nog wel een kindje wil.

dikke knuffel voor jou en voor jou gaat de zon ook weer schijnen hoor!!!

met mij gaat alles goed, druk bezig met mijn vriend hahaha
He meiden,

ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij ben ik zwanger! AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH! Ongelovelijk en heel bijzonder. Heb vanochtend getest en hij gaf 2 dikke strepen aan, heel apart. Vraag me af of ik niet te vroeg getest heb en of het echt zo is, maar toch! Kan het niet geloven!
Hey meiden,

Loeske van harte!!! Ik heb bij mijn eerste ook heeel vroeg getest en zodra er twee streepjes staan ben je ZWANGER!!!

Er wordt idd heel veel geschreven hier.

Lilith; balen dat je je zo kl*te voelt en erg vervelend dat het zo moeilijk loopt met je ex. Hoop dat je je snel beter voelt als je even een poosje rustig aan doet, je moet ook aan jezelf blijven denken. Sterkte.

Conscienza wanneer ging jouw spiraaltje er ook alweer uit? Mijne waarsch vrijdag (moet nog afspraak maken) maar mijn ha doet het dus gaan lange wacht tijden... Met het plaatsen moest ik een dubbele ibuprofen nemen, zal het er uit halen een beetje pijnloos kunnen? Heb er nu al zin in, wel spannend hoor hihi.

Nata schrikken man, maar idd wel fijn dat je weet wat de pijn veroorzaakt.

Nou volgende keer weer verder.
Loeske: joepieee!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid! Geen twijfel mogelijk! Het is echt zo, anders krijg je echt geen twee strepen!! Je kan dus een afspraak maken met de huisarts die verwijst je weer door naar de verloskundige bij 10 of 11 weken. Spannend hoor.

Nata: die cyste in je rechter eierstok is het "zakje" waar je eisprong is uitgekomen, heel normaal, dat veroorzaakt zeker geen miskraam, het vruchtje is ontstaan uit dat zakje, dat neemt je lichaam vanzelf wel weer op, duurt alleen even voordat dat helemaal weg is. Ik kan het weten, ik had bij allebei de zwangerschappen een cyste (waar het eitje is uitgekomen) en toen heeft mijn gynaecoloog het zo aan mij uitgelegd. Het is idd wel pijnlijk, maar komt uiteindelijk toch wel goed hoor. Duurt even voordat je lichaam de cyste heeft opgenomen..... Succes met zwanger worden!!

Ik heb trouwens een test gedaan, maar deze is niet goed gegaan, ik had zo'n digitale, maar heb het niet goed uitgevoerd enne...deze test was nog van de laatste, van 2007 dus die zal niet meer betrouwbaar zijn. Ik denk toch niet dat ik zwanger ben, maar misschien doe ik vanmiddag ff een nieuwe test.......voor het zekere.
Gefeliciteerd Loeske!!!!!!!! Super leuk!!!!!!

Geniet ervan!
Loeske, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Lilith, van hier. Hopelijk gaat het snel beter!

Hier alles goed, jongste slaapt, oudste is lekker met papa naar buiten en ikzelf ga ook even een dutje doen zo.
Hey Loeske, van mij ook hartelijk gefeliciteerd. En streepjes zijn streepjes. Jij bent zwanger!

Gisteren weer op bezoek geweest bij een nicht die een baby heeft van 7 maanden. Was ze volop aan het vertellen hoe gemakkelijk een eerste kind is. Dat je leven nog niet helemaal op stelten staat. Zeker niet in het begin zolang ze niet kunnen stappen. En ik maar hopen dat vriendlief goed aan het luisteren was. Dat hij dus echt niet moet panikeren en niet bang moet zijn!

Waaaah wat hoop ik toch nog steeds dat ie van gedachten verandert!
Loeske GEFELICITEERD!!!

Nata... Tjee... Das even heftig nieuws! Maar wel fijn dat er duidelijkheid is nu.

Renza, ben helemaal bij hoor... In peperkoek (en speculaas ook) zit iets van kaneel. En dat schijn je dus weer niet teveel te mogen. Zwangere vriendin vertelde dat je tegenwoordig steeds minder mag als zwangere vrouw.

Eva, moest even lachen toen ik jouw stukje las. Geweldig die vriendin! Nu maar hopen dat je vriend er ook iets van meegekregen heeft... (Klinkt zoooo bekend, een kerel niet 'nog lang niet' wil...)

Oeh... Maar na het nieuws van Loeske krijg ik even zin in een oefensessie... Ga mijn kerel maar eens bespringen zo...

(Wijntje teveel Karan?? )
loeske gefeliciteerd hopen dat alles goed gaat geniet ervan
Loeske Proficiat!!!

Ja ik ga het ook even rustig aan doen..er is gewoon veel gebeurt...nare tijd met ex toen scheiding...de na sleep waar ik nu nog in zit..mijn moeder half jaar geleden overleden..waar ik een moeizame relatie mee had konden niet met en niet zonder elkaar had haar half jaar niet gezien/gesproken en toen dat telefoontje dat ze was overleden...heb er opzich vrede mee alleen vind ik het jammer dat het gelopen is zoals het gelopen is..maar het had nooit anders gegaan dan het ging...zij leerde me hoe het NIET moest en tja dat is ook een les.

gelukkig heb ik de meest geweldige schoonouders en opa en oma voor mijn meiden.

En feedback van jullie thanks!!!

Nata tjee nou je weet nu wel wat er is sterkte ermee!!

Mellie nog een test gedaan?

Nou ik spring even onder de douche en ga vriendlief gezellig wakker maken....heb inspiratie Karan hahaha maar ja ik geen wijn ....dubbele espresso...hahaha

Anoniempje ik weet wel dat het goed komt hoor...enne joh ik laat jullie gewoon even voor gaan haha

Assistente zei trouwens zou je niet even een testje doen? ik nou nee ik voel me alles behalve zwanger.

Meiden maak er een mooie zondag van...

x
Karan,dus ook geen peperkoek,haha! Ik dacht dat ik bij was??hihi!

was het etentje gezellig en geslaagd?

Loeske van harte!! 2 dikke strepen,das dan duidelijk!! geniet ervan!

Eva,ik weet hoe moeilijk het voor je is,echt waar,maar zou toch proberen voorzichtig te zijn met je vriend overhalen en er er met hem steeds proberen over te praten,bij mij heeft het daarom alleen nog maar langer geduurd.mijn vriend en ik zijn pas goed naar elkaar toegegroeid(wb kinderen) toen ik hem een beetje met rust liet. Klinkt natuurlijk heel makkelijk allemaal voor iemand die er al wel mee bezig mag zijn,maar ik heb er ook jaren op moeten wachten en verdriet om gehad.Ik heb me regelmatig afgevraagd of het wel ooit goed zou komen,maar dat is het dus toch. En niks leukers dan er samen voor willen gaan,toch? Het is alweer febr en voordat je het weet zitten we alweer bij de kerstboom en misschien ben je dan al wel zwanger,dat zou zomaar kunnen. Succes!
Hey Renza,

Thx voor je berichtje.

Nu zegt mijn vriend dat hij het zo snel vind omdat we er zo weinig over gepraat hebben de eerste maanden. Maar hij vermijdde altijd de gesprekken dus ging ik er ook niet op in omdat ik net dacht dat hij er nog niet klaar voor was.... Nu praten we heel veel. En ik heb het gevoel dat hij wel begint te twijfelen aan de datum. Want nu wil HIJ altijd op bezoek bij iedreen met kleine kindjes. Om te zien hoe het er aan toe gaat. En hij speelt er dan de hele tijd mee. Hij wil ze eten geven.

Dus ik mag zeker niet klagen. Hij doet echt zijn best, en daar kan ik me wil in vinden. Dat hij op die manier nog wat tijd nodig heeft om te wennen.

Maar zoals ik hem ken, ben ik bijna zeker dat hij van idee aan het veranderen is en hij toch iets vroeger gaat wil beginnen. Ik vraag me alleen af wanneer hij het mij ook echt gaat zeggen.

Net na de zomer is voor mij al beter te aanvaarden dan eind van het jaar.
loeske: gefeliciteerd!
quote:Syllekuh79 schreef op 31 januari 2009 @ 09:53:

Lees toevallig ff mee....

He mariska... hebben wij elkaar niet eens eerder gesproken???

Wat dat glijmiddel beteeft... google ff op pre-seed...Ja wij hebben elkaar idd vaker gesproken. Dat ging toen over dat je graag kinderen wilden maar nog niet begonnen was. Maar wij zijn nu begonnen!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven