Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
De smaak is prima, hij ziet alleen wat troebel
Na het tweede glas denk je dat dat troebele aan je intoxicatie ligt. Niets meer aan doen, gewoon schenken!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dank!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het hagelt hier en plots herinner ik me dat we een jaar of 7 geleden sneeuw hadden met Pasen. *tuigt de kerstboom in sneltreinvaart op en maakt stoofperen*.
quote:Enn schreef op 16 april 2017 @ 15:35:

Dank! Ik draag de bikini's en badpakken die hierbij horen
quote:Oudblond schreef op 16 april 2017 @ 15:37:

Het hagelt hier en plots herinner ik me dat we een jaar of 7 geleden sneeuw hadden met Pasen. *tuigt de kerstboom in sneltreinvaart op en maakt stoofperen*.Ik heb sneeuw met Pasen
Hier schijnt de zon - nog?!
Hier ook een beetje, tijdens het wandelen hadden we 3 druppels regen.
Het is alweer klaar. Tot ongenoegen van kat die het wat leuk vindt, die opspringende hagelkorrels op de rubberen tegels op het balkon.

Wij eten eh, eh, brood Man heeft allemaal broodjes en broden gekocht en dat past niet in de vriezer want die heb ik 'volgekookt'. Bleh. Maar dat wordt voor mij heel veel kaas, zalm, nog meer kaas, druiven, nog meer kaas en eh... oh ja; Brood.
Kaas met brood: klinkt goed.

Hier een papierversnipperaar aan het uittesten. Had nog wat administratie van drie verhuizingen geleden. guldentijdperk ....

Had bij de versnipperaar opvangzakken besteld. Ging ervanuit dat dat papieren zakken zouden zijn. Is het plastic. Lijkt me niet handig voor de papiercontainer.
Hmmm watervrouw. Staat er iets over dat plastic in de handleiding? Ik ben zo'n nurd dat ik alle verpakkingen minitieus uit elkaar haal en in de 'juiste bak' doe. Maar dit lijkt me een gevalletje: wordt nadien gescheiden of is ook afbreekbaar.

Ik erger me aan de (hele goede) deli in mijn buurtje. Ze gebruiken zoveel verpakkingsmateriaal zoals schaaltjes om beleg op te doen en tussen elke 2 schijfjes van iets een plasticvelletje, waarna dat schaaltje in folie verpakt wordt en in een papieren zakje gaat. Zo'n vervuiling en verspilling! En het kost handen vol geld natuurlijk. Ik neem standaard mijn eigen bakjes mee en heb een boodschappen tas. Maar elke keer opnieuw moet ik pleiten om het beleg dat ik koop zonder extra verpakking in mijn eigen bakjes en boodschappentas te krijgen. Ze snappen het geloof ik echt niet: Goede artisanale producten wil ik wel, de rotzooi die zij er aan toevoegen, daar wil ik niet aan mee doen. En ja ik betaal dezelfde prijs. Want wat ze hebben is echt lekker.
Ik heb net een brood gebakken voor morgenvroeg. Ruikt lekker, moet me inhouden om niet een stuk af te snijden en lekker dik met roomboter te besmeren.

Straks gaan we friet bakken. Doen we niet heel vaak want mijn darmen vinden dat niet zo fijn.
quote:dolfje schreef op 16 april 2017 @ 17:05:

Ik heb net een brood gebakken voor morgenvroeg. Ruikt lekker, moet me inhouden om niet een stuk af te snijden en lekker dik met roomboter te besmeren.

Straks gaan we friet bakken. Doen we niet heel vaak want mijn darmen vinden dat niet zo fijn.

Nu is het het lekkerste om een stuk af te snijden. Morgen is 'ie' oud'.

Mijn darmen vinden gefrituurd eten ook niet fijn.
Ik denk dat ik dadelijk inderdaad toch een stuk brood pak bij mijn kroket
Heel erg on-paasachtig zojuist anderhalve verdieping plus de tussenliggende trap gestofzuigd. Inclusief onder de kussens van de bank. Zweetdruppeltjes en alles. Beweert mij fitbit dat ik slechts 8 minuten heb bewogen T was echt een flinke workout!

Straks eten we babi ketjap uit een nieuw kookboek, nu al zin in!
The owls are not what they seem
Fijne pasen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ooooh de babi ketjap was echt heerlijk! *buikt uit *
The owls are not what they seem
Oh lekker Lady babi ketjap!
quote:LadyL0101 schreef op 16 april 2017 @ 19:13:

Ooooh de babi ketjap was echt heerlijk! *buikt uit *Je begrijpt wel dat je nu het recept moet delen.
quote:Oudblond schreef op 16 april 2017 @ 16:25:

Hmmm watervrouw. Staat er iets over dat plastic in de handleiding? Ik ben zo'n nerd dat ik alle verpakkingen minutieus uit elkaar haal en in de 'juiste bak' doe. Maar dit lijkt me een gevalletje: wordt nadien gescheiden of is ook afbreekbaar..

Wordt niet genoemd in de handleiding en de website maakte me ook niet wijzer. Op het doosje staat 100% recyclebaar. Dus daar ga ik dan maar vanuit.

De versnipperaar-opvangbak is inmiddels 1x geleegd.
Zo, het eten is weer klaar. Was lekker, en gezellig. Dat laatste is ook wel eens anders geweest, want zoon is werkelijk Dol op gourmetten en in het verleden wilde het dan wel eens gebeuren dat ie van verheugenis niet meer te handhaven was tegen die tijd dat de boel op tafel stond. Maar dit keer gedroeg ie zich om door een ringetje te halen, de schat.

De afwas is voor morgen, want ik ga op tijd naar bed. Ik heb verdorie geen oog dichtgedaan vannacht, door dat gegeit van dochter en haar vriendje .
...
Goedemorgen.

Straks komen schoonouders brunchen en als het droog is wandelen we een rondje door het park.
Hebben jullie nu regen?

Wij gaan vandaag wandelen in het nationaal park. Het is prachtig weer en geen wolkje te bekennen.
Nee het is droog en de zon schijnt maar toen ik dat typte lag ik nog in bed en leek het of het regende of in elk geval nat was buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven