Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Ik heb wel heel erg leuke jaren 50 kop en schoteltjes van mijn oma. Zwart met witte stippeltjes en de binnenkant van de kopjes in verschillende pastel kleuren.

Ik mag de komende dagen op de schreeuwkippen van de buren passen. Er komen allerlei duivelse gedachten bij me op
quote:-Kittens- schreef op 16 april 2017 @ 11:53:

Ik heb wel heel erg leuke jaren 50 kop en schoteltjes van mijn oma. Zwart met witte stippeltjes en de binnenkant van de kopjes in verschillende pastel kleuren.

Ik mag de komende dagen op de schreeuwkippen van de buren passen. Er komen allerlei duivelse gedachten bij me op Jullie eten kippensoep morgen?
quote:_Inkie_ schreef op 16 april 2017 @ 11:56:

[...]

Jullie eten kippensoep morgen?Of kip uit de oven.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik dadelijk maar eens een eindje ga wandelen in het park, ff de sufheid verjagen.
Ja, beide opties zijn door mijn hoofd gegaan. Maar aangezien ik fotograaf ben en het Pasen is, ga ik voor de volgende optie: ze verkleden voor een fotoshoot. Dat zal ze leren.

Het is maar goed dat die kippen geen sociaal media hebben. Je zult je familie maar zo terug zien.

Ik heb zoiets raars. Mijn wasmachine 'lekt' maar alleen als ik sportkleding was, anders nooit. Meestal meng ik sportkleding met andere kleding en dan gaat het ook goed. Nu net een trommel vol clubkleding en nou moet ik dus de bijkeuken dweilen. Zo balen steeds.
Ik ga er van uit dat bovenstaande kippen toestemming gegeven hebben voor het plaatsen van hun foto's. Jammer voor de familie als ze daar niet tegen kunnen. (waar zelf met carnaval mee geconfronteerd ben, erger dan die kippies)

O, wacht, kippen kijken niet op internet zeg je net...

Raar van die sportkleding. Zou het er mee te maken hebben dat de stof van die kleding weinig vocht vast houdt?
quote:-Kittens- schreef op 16 april 2017 @ 12:11:

Ja, beide opties zijn door mijn hoofd gegaan. Maar aangezien ik fotograaf ben en het Pasen is, ga ik voor de volgende optie: ze verkleden voor een fotoshoot. Dat zal ze leren.

[afbeelding]

[afbeelding] Die onderste kijkt niet blij.
Die kippen

Net tijdens onze wandeling zagen we een hond piepend / blaffend zenuwachtig alleen rondlopen zonder baasje. Ik ben door struiken gelopen om te kijken of er ergens iemand gevallen was of zo. Kreeg de hond ook niet te pakken. Op een gegeven moment was hij weg dus hopelijk zijn baasje gevonden of de weg terug naar huis..
Kittens ik zie je in de weer met verkleedkleren, een kip onder je arm en een camera om je nek, al brommend dat het hun verdiende les is en dat ze blij mogen zijn dat je er geen hazen van maakt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb ook een koffieservies van mijn overgrootmoeder: 18 delig, de melkkan is maatje koffiekan en de koffiekan heeft ambities om jerrycan te worden. Maar zoooo mooi en het licht schijnt er doorheen. Yasmijn het is nog volledig en toch gebruik het zo nu en dan. Maar inderdaad ben ik de enige die het afwast om dezelfde reden als jij!
Hee Blond, kom even een bakkie doen als je toch over de schutting gluurt
Hoi
Hoi Yette
Ik heb trek in ijs

Wie heeft er een ijsje over?
Ik heb nog waterijs in de diepvries volgens mij.
Ik heb hier aardbeienijs, kersenijs en kokosijs.

En ik hou niet van ijs
quote:yette schreef op 16 april 2017 @ 14:37:

Hoi Dag Yette! Ik miste je al, fijn om je te lezen!
Ik ben ook niet heel gek op ijs. Als klein bolletje bij iets anders vind ik het wel lekker, maar zo'n Cornetto of zo, neuh daar maak je me niet blij mee.

Wij hebben een 'niets-zondag'. Ik wilde gaan zwemmen maar ben halverwege het zwembad omgedraaid: wat is die wind stekend koud! Dus een wasje in de machine gedaan en wat rommelen terwijl man muziek luistert. Intussen met zijn headset op want hij ging los
Hoi Blondje

Hier ook een passieve dag. Ik lig onder een dekentje op de bank en maak me nuttig door m'n nieuwste likeurtje 'Pipi Sauvage' te filteren. Dat gaat heel langzaam. Vijfde filtering.
Yette de wildplasser!

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Drank op basis van???? *Asperges?*
Nee, oa wodka, groene thee, limoenblad, sereh, sinaasappelschil, jasmijn, honing. Het zag er nogal uit als een fles pis met hooi. Vandaar.
quote:yette schreef op 16 april 2017 @ 15:25:

Nee, oa wodka, groene thee, limoenblad, sereh, sinaasappelschil, jasmijn, honing. Het zag er nogal uit als een fles pis met hooi. Vandaar.

Hopelijk smaakt het na de filteringen een stuk beter!
quote:-Kittens- schreef op 16 april 2017 @ 12:11:

[afbeelding]

[afbeelding] geweldig!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Charmante badmuts Enn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven