Entertainment alle pijlers

Mindfuck

16-04-2017 18:03 33 berichten
Hóe dan?!

Ik snap er gewoon geen hol van.

Enlighten me!

(Btw te gek programma

Ik en mijn zoon houden er van )
Ik vind dat programma ook geweldig. Sommige trucs zijn snel te zien, maar bij sommige is het ook een raadsel hoe hij dat doet.
Dat je hetniet snapt is nu juist de mindfuck
Leuk programma maar waarom moet er zo vaak fuck gezegd worden? Hier mogen de kids dat niet zeggen namelijk. Jammer want het is verders een leuk programma.
quote:Horror-Clown schreef op 16 april 2017 @ 18:20:

Leuk programma maar waarom moet er zo vaak fuck gezegd worden? Hier mogen de kids dat niet zeggen namelijk. Jammer want het is verders een leuk programma.Omdat het programma mindfuck heet.
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven inderdaad sommige trucs....hij zegt aan het begin dat hij nooit acteurs gebruikt...kan zijn dat hij bedoeld dat hij ze altijd gebruikt. Je ziet het, maar van sommige dingen moeten er cameratrucs oid gebruikt zijn.
die ik wilde bestaat al...
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 18:21:

[...]

Omdat het programma mindfuck heet.Ja en dat vind ik erg jammer want the F word is hier echt een no-go. (Man is Amerikaan)
Wat zielig voor je man.
En het programma heet helemaal geen Mindfuck maar MINDF*CK.

Hij is btw arts.

Neuromagic is een combinatie van illusionisme, psychologie, geneeskunde en vingervlugheid. De klassieke vorm van goochelen achter zich latend, demonstreert Victor de inzichten die schuil gaan achter zijn unieke illusies en (interactieve) neuropsychologische experimenten. Hoe makkelijk bent u af te leiden? Hoe werkt ons geheugen? En bestaat er eigenlijk wel een vrije wil? Ervaar zelf hoe makkelijk uw eigen hersenen en zintuigen voor de gek zijn te houden.
Heb jullie die teledeportatie gezien van die man naar Parijs in de Oudejaarsuitzending?

Trouwens ik zal dan wel blondT zijn want ik heb nog geen enkel ding kunnen ontrafelen.
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 april 2017 @ 18:30:

Wat zielig voor je man.
Nou dan ben ik ook blond, en wel heel benieuwd welke trucs snel te zien waren, ik zie het dus echt niet.
De meeste truc's worden gewoon uitgelegd toch? Tenminste dat doet hij al 2 seizoen zo toch?

Hij heeft ook boek geschreven over hoe je een brein op meerdere manieren kan bedotten. Het is gewoon nog wat wetenschappelijker benaderd.
quote:thee schreef op 16 april 2017 @ 18:38:

Heb jullie die teledeportatie gezien van die man naar Parijs in de Oudejaarsuitzending?

Trouwens ik zal dan wel blondT zijn want ik heb nog geen enkel ding kunnen ontrafelen.Die teleportatie is uitgelegd. Duidelijk toch? Was gewoon hypnose.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Leuk programma!

Sommige trucs ken ik, of ik weet op zn minst ongeveer hoe het in zijn werk gaat. Bij andere dingen zit ik ook zo
quote:Horror-Clown schreef op 16 april 2017 @ 18:20:

Leuk programma maar waarom moet er zo vaak fuck gezegd worden? Hier mogen de kids dat niet zeggen namelijk. Jammer want het is verders een leuk programma.MijneS mogen gewoon 'fuck' zeggen.
Luisteren jullie niet naar wat hij verteld dan? Hij ligt bijna elke truc uit. Dat is hele concept.
quote:marjorette schreef op 16 april 2017 @ 18:45:

Nou dan ben ik ook blond, en wel heel benieuwd welke trucs snel te zien waren, ik zie het dus echt niet.Ik ook niet!
Fucking goed programma!

Sorry, ik bedoel f*cking.
quote:MonteCara schreef op 16 april 2017 @ 19:18:

Fucking goed programma!

Sorry, ik bedoel f*cking.
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 april 2017 @ 19:03:

Luisteren jullie niet naar wat hij verteld dan? Hij ligt bijna elke truc uit. Dat is hele concept.'Bijna elke truc'? Nee, hij legt maar een enkele truc uit. Juist de dingen die ik niet snap legt hij niet uit. Ik zit me elke keer kapot te ergeren omdat ik niet snap hoe hij dingen doet.
quote:Horror-Clown schreef op 16 april 2017 @ 18:23:

[...]

Ja en dat vind ik erg jammer want the F word is hier echt een no-go. (Man is Amerikaan)Er staat toch geen fuck. Er staat f*ck, dus je kunt er van alles van maken. Fock bijvoorbeeld. Maak er iets leuks van.
Ik vind er geen f*ck aan, als ik dat ventje zie ga ik direct zappen. Altijd moet er even bij gezegd worden dat hij arts is, ja nou weten we het wel hoor.
Ik heb het idee dat de trucs minder vaak worden uitgelegd dan vorig seizoen

Heb toevallig laatst eens door zijn boek gebladerd en vond het wel interessant om te zien hoe simpel sommige trucs eigenlijk zijn
quote:Pleeborstel schreef op 16 april 2017 @ 19:44:

Ik vind er geen f*ck aan, als ik dat ventje zie ga ik direct zappen. Altijd moet er even bij gezegd worden dat hij arts is, ja nou weten we het wel hoor.Goed dat je het even meldt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven