Napraattopic Deel 80

23-03-2017 23:19 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 13:35:

Sorry Ik let daar nooit op. Bedacht net dat ik op mijn FB ook als man sta. Ook maar even aangepast.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 13:35:

Sorry Ik let daar nooit op. Bedacht net dat ik op mijn FB ook als man sta. Ook maar even aangepast.
Geloven jullie dan trouwens ook dat ik 100 jaar ben?
Nee
De fokkers zijn denk ik gewoon jaloers op dit forum, omdat hier wel serieus gereageerd wordt over het algemeen. Anders weet ik het ook niet. Wel jammer dat er niets gedaan wordt met al die trol/topics. Veel mensen geven serieuze reacties, omdat ze graag het goede in de mens willen blijven zien.
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 13:01:

Ze is in ieder geval Belgisch.

Ik heb het gevoel dat ze parttime Belgische is en parttime Noors.

Maar goed, niet interessant verder.
Het grappige is dat ze dat ook toegeven in een van die topics op Fok. Dat je hier serieuze antwoorden krijgt op vragen die daar belachelijk gemaakt worden. Toch fijn dan.
OK. 'Hamster van zoon' zou kunnen, maar 'Alimentatie voor husky'
Mensen worden hier aardig paranoïde van geloof ik.

Hebben ze ook hun zin.
Nou als ik eerlijk ben, twijfel ik bij elk nieuw topic. Niet eens grappig meer.
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 14:55:

Nou als ik eerlijk ben, twijfel ik bij elk nieuw topic. Niet eens grappig meer.Ik heb hetzelfde en dan loep ik de opener en dan twijfel ik nog.
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 14:55:

Nou als ik eerlijk ben, twijfel ik bij elk nieuw topic. Niet eens grappig meer.Veel mensen hoor. Mij maakt het niet meer uit of een TO een troll is. Vaak zijn de gesprekken die nav het topic ontaan wel leuk, grappig of boeiend. Dan doet die hele TO er niet meer toe.Dan vind ik get staffen soms irritanter.
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 14:48:

Het grappige is dat ze dat ook toegeven in een van die topics op Fok. Dat je hier serieuze antwoorden krijgt op vragen die daar belachelijk gemaakt worden. Toch fijn dan.Nou, veel forummers reageren echt serieus op debiele topics. Is ook erg slecht voor het imago van dit forum, als van die huppeltutten alles voor zoete klik slikken ( behalve sperma want dat is te goor )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is gewoon wat jammer dat ze niet begrijpen dat een grapje leuk is, maar je wel op tijd moet stoppen. Het is inmiddels gewoon infantiel, voorspelbaar en niet grappig.

En daar besteden ze dan hun vrije paasdagen aan. Dan ben je echt levenloos.
quote:MoirenPhae schreef op 17 april 2017 @ 15:05:

Het is gewoon wat jammer dat ze niet begrijpen dat een grapje leuk is, maar je wel op tijd moet stoppen. Het is inmiddels gewoon infantiel, voorspelbaar en niet grappig.

En daar besteden ze dan hun vrije paasdagen aan. Dan ben je echt levenloos.Dat
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2017 @ 15:03:

[...]

Nou, veel forummers reageren echt serieus op debiele topics. Is ook erg slecht voor het imago van dit forum, als van die huppeltutten alles voor zoete klik slikken ( behalve sperma want dat is te goor )Het imago van dit forum?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2017 @ 15:03:

[...]

Nou, veel forummers reageren echt serieus op debiele topics. Is ook erg slecht voor het imago van dit forum, als van die huppeltutten alles voor zoete klik slikken ( behalve sperma want dat is te goor )
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MoirenPhae schreef op 17 april 2017 @ 15:05:

En daar besteden ze dan hun vrije paasdagen aan. Dan ben je echt levenloos.Het zijn Fokkertjes he. Het gros wat daar post is levenloos, infantiel en niet grappig. Al denken ze zelf van wel. Ik zie voor mij hoe Fokkertjes giechelend voor het beeldscherm zitten.
Verstopping bij kinderen is ook een fokker.
Wat hebben die Fokkertjes toch met de kinderpijler?
quote:charlottew88 schreef op 17 april 2017 @ 15:29:

Wat hebben die Fokkertjes toch met de kinderpijler?Zit het dichtst bij hun belevingswereld, denk ik.
En weer een nieuwe die twee topics achter elkaar opent. Tweede topic is alweer verwijderd ook.
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 15:31:

[...]

Zit het dichtst bij hun belevingswereld, denk ik.
Hugh-Jazz bij jouw nick lees ik altijd huge ass
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 15:36:

Hugh-Jazz bij jouw nick lees ik altijd huge ass

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven