Zuidbroek, Apeldoorn
maandag 17 april 2017 om 16:30
maandag 17 april 2017 om 17:07
maandag 17 april 2017 om 18:30
maandag 17 april 2017 om 19:02
quote:cookie84 schreef op 17 april 2017 @ 18:30:
Is Zuidbroek een wijk in Apeldoorn of bedoel je Zuidbroek in Groningen? In het laatste geval, afstand Zuidbroek- Apeldoorn lijkt me om gek van te worden elke dag en in Zuidbroek wil ik nog niet dood gevonden worden. Sowieso als vreemde naar provincie Groningen Natuurlijk bedoelt ze dat niet. En waarom zo negatief over provincie Groningen. Lijkt me een beetje nutteloos vooral omdat het daar niet om gaat.
Is Zuidbroek een wijk in Apeldoorn of bedoel je Zuidbroek in Groningen? In het laatste geval, afstand Zuidbroek- Apeldoorn lijkt me om gek van te worden elke dag en in Zuidbroek wil ik nog niet dood gevonden worden. Sowieso als vreemde naar provincie Groningen Natuurlijk bedoelt ze dat niet. En waarom zo negatief over provincie Groningen. Lijkt me een beetje nutteloos vooral omdat het daar niet om gaat.
maandag 17 april 2017 om 19:05
maandag 17 april 2017 om 19:17
Is een wijk in Apeldoorn. Maar is wel een apart staande wijk. Ik zelf zou er niet willen wonen. Zeker met de bereikbaarheid vanuit Apeldoorn zelf. Vanaf de snelweg ligt het ideaal. Maar is ook wel een nadeel want vanuit je tuin hoor je die dus wel. En heeft een kleine buurtsuper, voor grotere winkels moet je echt wel de wijk uit.
dinsdag 25 april 2017 om 18:49
quote:dolopchips schreef op 17 april 2017 @ 21:16:
Zuidbroek in Apeldoorn ik derdaad:)
Bedankt voor alle reacties. Goed om te weten dat de toegangswegen niet ideaal zijn.
Wat zijn nog meer leuke (kindvriendelijke) wijken in Apeldoorn?
Mijn mening is dat bijna elke wijk in Apeldoorn kindvriendelijk is.
Persoonlijk zou ik als niet geboren Apeldoorner niet snel in De Maten gaan wonen,
tenzij je een fantastisch richtinggevoel hebt, wat een doolhof!
Zuidbroek in Apeldoorn ik derdaad:)
Bedankt voor alle reacties. Goed om te weten dat de toegangswegen niet ideaal zijn.
Wat zijn nog meer leuke (kindvriendelijke) wijken in Apeldoorn?
Mijn mening is dat bijna elke wijk in Apeldoorn kindvriendelijk is.
Persoonlijk zou ik als niet geboren Apeldoorner niet snel in De Maten gaan wonen,
tenzij je een fantastisch richtinggevoel hebt, wat een doolhof!