Zuidbroek, Apeldoorn

17-04-2017 16:30 16 berichten
Wie woont hier en hoe bevalt dit? Ik ben ook benieuwd naar ervaringen van mensen die hier zijn gaan wonen en die oorspronkelijk niet uit Apeldoorn komen. Wij overwegen een woning te kopen in Zuidbroek. Mijn partner werkt in de buurt van Apeldoorn en heeft iedere dag een forse reistijd.
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen er niet maar weet er wel eea vanaf. Ik zou even het bestemmingsplan bekijken als ik jou was. De gemeente wil een heleboel toegangswegen afsluiten en dan denk ik dat er veel verkeersongemakken gaan ontstaan.
Grief is just love with nowhere to go
...
Volgens mij is het een vrij standaard nieuwbouwwijk. Niet negatief niet positief.
Is Zuidbroek een wijk in Apeldoorn of bedoel je Zuidbroek in Groningen? In het laatste geval, afstand Zuidbroek- Apeldoorn lijkt me om gek van te worden elke dag en in Zuidbroek wil ik nog niet dood gevonden worden. Sowieso als vreemde naar provincie Groningen
Leuke, jonge wijk. Toegangswegen worden een probleem. Verder prima voorzieningen
quote:cookie84 schreef op 17 april 2017 @ 18:30:

Is Zuidbroek een wijk in Apeldoorn of bedoel je Zuidbroek in Groningen? In het laatste geval, afstand Zuidbroek- Apeldoorn lijkt me om gek van te worden elke dag en in Zuidbroek wil ik nog niet dood gevonden worden. Sowieso als vreemde naar provincie Groningen Natuurlijk bedoelt ze dat niet. En waarom zo negatief over provincie Groningen. Lijkt me een beetje nutteloos vooral omdat het daar niet om gaat.
Als het Zuudbrouk Groningen is, niet doen.........

Wij richtten ons voor 1000% op Hoogezand-Sappemeer, in Zuidbroek hadden we alleen de huisarts en het stembureau.

Voorbij Sappemeer is de wereld dichtgeplakt met oude kranten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Is een wijk in Apeldoorn. Maar is wel een apart staande wijk. Ik zelf zou er niet willen wonen. Zeker met de bereikbaarheid vanuit Apeldoorn zelf. Vanaf de snelweg ligt het ideaal. Maar is ook wel een nadeel want vanuit je tuin hoor je die dus wel. En heeft een kleine buurtsuper, voor grotere winkels moet je echt wel de wijk uit.
Leuke wijk. Nadeel is wel dat de school enorme wachtlijsten heeft
Ik heb op een open dag bij de waterzuivering gehoord dat Zuidbroek stadsverwarming heeft. Van biomassa uit o.a. de afvalwaterzuivering.
quote:woby schreef op 17 april 2017 @ 19:02:

[...]

Natuurlijk bedoelt ze dat niet. En waarom zo negatief over provincie Groningen. Lijkt me een beetje nutteloos vooral omdat het daar niet om gaat.Trek je string ff recht joh..
Zuidbroek in Apeldoorn ik derdaad:)

Bedankt voor alle reacties. Goed om te weten dat de toegangswegen niet ideaal zijn.

Wat zijn nog meer leuke (kindvriendelijke) wijken in Apeldoorn?
Het is niet dat de toegangswegen slecht zijn. ligt eraan waar je gaat wonen, of dit van invloed op je woonplezier is.

De maten is ook kindvriendelijk en dicht bij de snelweg. Woudhuis/ osseveld zijn ook leuk en wat nieuwer dan de maten
quote:dolopchips schreef op 17 april 2017 @ 21:16:

Zuidbroek in Apeldoorn ik derdaad:)

Bedankt voor alle reacties. Goed om te weten dat de toegangswegen niet ideaal zijn.

Wat zijn nog meer leuke (kindvriendelijke) wijken in Apeldoorn?

Mijn mening is dat bijna elke wijk in Apeldoorn kindvriendelijk is.

Persoonlijk zou ik als niet geboren Apeldoorner niet snel in De Maten gaan wonen,

tenzij je een fantastisch richtinggevoel hebt, wat een doolhof!
De maten idd een doolhof. Zuidbroek hebben ze een wachtlijst voor scholen tegenwoordig iets om mee te nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven