Napraattopic Deel 80
donderdag 23 maart 2017 om 23:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 17 april 2017 om 19:59
quote:Star schreef op 17 april 2017 @ 19:57:
Ik vraag me echt af wat voor kerels sommige vrouwen hier hebben. Niet 14 dagen zonder seks kunnen en zich dan maar aan de eerste de beste vriendin vergrijpen. En dat dan logisch vinden enzo Ja wat voor kerel zou dat dan zijn. Een (mijn) man kan echt wel 14 dagen zonder seks zonder zich te vergrijpen aan de eerste de beste dame.
Ik vraag me echt af wat voor kerels sommige vrouwen hier hebben. Niet 14 dagen zonder seks kunnen en zich dan maar aan de eerste de beste vriendin vergrijpen. En dat dan logisch vinden enzo Ja wat voor kerel zou dat dan zijn. Een (mijn) man kan echt wel 14 dagen zonder seks zonder zich te vergrijpen aan de eerste de beste dame.
maandag 17 april 2017 om 20:00
quote:Star schreef op 17 april 2017 @ 19:57:
Ik vraag me echt af wat voor kerels sommige vrouwen hier hebben. Niet 14 dagen zonder seks kunnen en zich dan maar aan de eerste de beste vriendin vergrijpen. En dat dan logisch vinden enzo Mijn man was niet zo hoor, tot hij met mij mee ging lezen en leerde dat dat heel normaal is.
Ik vraag me echt af wat voor kerels sommige vrouwen hier hebben. Niet 14 dagen zonder seks kunnen en zich dan maar aan de eerste de beste vriendin vergrijpen. En dat dan logisch vinden enzo Mijn man was niet zo hoor, tot hij met mij mee ging lezen en leerde dat dat heel normaal is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 17 april 2017 om 20:01
maandag 17 april 2017 om 21:45
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 21:40:
En eentje die bridezilla niet eens goed kan schrijven.
Bewust lang en slecht.
Valt het minder op.
En eentje die bridezilla niet eens goed kan schrijven.
Bewust lang en slecht.
Valt het minder op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 17 april 2017 om 21:58
maandag 17 april 2017 om 22:09
dinsdag 18 april 2017 om 17:03
quote:Hugh-Jazz schreef op 18 april 2017 @ 15:31:
Gott im himmel.... 'Heel diep anaal'. Wie heeft er nog tips voor meer diepgang?
Is dit, gezien je Nick, een persoonlijke vraag?
Want dan lijken mij worteltjes, héél véél worteltjes en alleen maar worteltjes, een goed begin.
Gott im himmel.... 'Heel diep anaal'. Wie heeft er nog tips voor meer diepgang?
Is dit, gezien je Nick, een persoonlijke vraag?
Want dan lijken mij worteltjes, héél véél worteltjes en alleen maar worteltjes, een goed begin.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.