VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja nee maar ik heb in mijn (Succes) agenda zo'n adressengedeelte wat ik gewoon elk jaar meeneem. Dus het komt echt goed!

O ja, dat was het ja. Ons uurtarief is nu 6,10, dus ik krijg nog steeds alles vergoed. Volgens mij is het net zoveel als bij Schorrie toentertijd, het komt er in ieder geval in de buurt.

Moet nu nog even wat betalingen doen. Blegh. Ik haat administratie.
De skikoffer zit op het dak, de koffers gepakt, de ski's staan klaar en de dvd's geinstalleerd. Mén.. het lijkt wel of we 3 weken weggaan. Heb er zin in! Morgen om een uur of 9 vertrekken we.

Vrolijk, Dropje en Morrie jullie ook een leuk weekend. Zondag gaat het misschien sneeuwen! Houden jullie er rekening mee met pakken?

Ely, fantastisch nieuws!

Gefeliciteerd. Wanneer ben je nu uitgerekend?

En heb je ooit nog reactie gehad van je fotograaf nav je mail?
Pebbles, hoe is het met KP-tje?
Veel plezier Wind!
Jullie ook
Huh? Iedereen een weekendje weg?

KP-tje gaat nog niet zo goed. Wel verbetering maar niet over. Veel oorpijn nog. Vanmiddag maakt Pebblo nog even een gangetje naar de huisarts met hem.
Nathje, komt vast goed met het jurkje. Ik heb daar alle vertrouwen in hoor!

Wind, heel veel plezier en Morrie, jij natuurlijk ook.

Fijn dat het beter gaat met KP en hopelijk knapt hij snel weer echt op.

Ik ga weg dus samen met de Dropjes de boel onveilig maken :-)

Fijn weekend meiden!
Iedereen weekendje weg? Ik wil ook! Begin 23 feb. met werken (heb nog geen contract, maar directeur was positief en ik krijg z.s.m. een voorstel, dacht eigenlijk dat ik dat dan al wel zou hebben, maar goed....), meteen na de krokus en zit nu ernstig te twijfelen of we met de krokus nog even weg kunnen. Heb alleen eigenlijk geen geld... maar ja.
En hoe was het bij de huisarts Pebb?
Veel plezier voor iedereen die weggaat!

Sneu dat het ook nog eens zo lang duurt bij KP zeg!

Hier een pimpelende Mini met hoge koorts. Alles wat erin gaat komt er meteen weer uit. We doen vast iets heel erg verkeerd qua lappenmand. Misschien moet ik me eens in Feng Shui/ foute aardstralen enz. gaan verdiepen ofzo
He gets, jullie hebben iets teveel ziektekiemen hoor Mille. En hoe is het met KP Pebb?

Wij gaan lekker dagje rotzooi ruimen. Luxaflex ophangen en meer van dat werk. Heb al gehold, dus ben tevreden .
Nou zeg, Mille wat een pech! Beterschap voor de kleine meid! Ik hoop dat het snel overgaat net als bij Morrie van de week.

Hier ook kneuterdagje: zit nog in huispak en 1 kind was aangekleed maar loopt nu in haar onderbroekje rond. Prima, we zijn toch niets van plan.

Basis van jurk zit in elkaar. Nu nog kijken of ik een rits ga erin gaan maken of stiekum knoopjes (omdat me dat makkelijker lijkt)

Ben tegelijkertijd ook bezig met een sjaal voor Japie dus echt snel gaat het niet

Lien, wat super dat je volgende maand aan de slag kunt! Gefeliciteerd meid! Ik zou proberen een weekje weg te gaan volgens mij start je dan lekkerder dan als je gewoon begint. Mooie afsluiting en er is vast wel iets leuks te doen voor minder geld,toch?

Veel te laat natuurlijk maar veel plezier allemaal voor diegene die een weekendjeweg zijn!
huh? is er nog niemand geweest hier? Nou, ook niet zo gek met Drop, Vrolijk, Wind en Morrie weg.

Leuk weekend gehad dames?

Hier alles ok. Ik ben snipverkouden maar het is goed te doen. Elke dag overdag ook even geslapen en dat helpt volgens mij wel. Net even uitgewaaid op het strand maar dat was binnen kwartiertje eigenlijk te koud. Geeft niks want we zijn er weer even uit geweest.

Nu lekker eten!
met KP gaat het sinds vrijdagmiddag beter en de huisarts had zijn orden ook ontsteking vrij verklaard. Verder al 2 dagen hoofdpijn helaas en momenteel even weinig puf tot schrijven.

Lien weer aan het werk over 3 weken, lekker!

En vanaf nu moeten alle lappenmanden weg en iedereen uitgerust en fris en fruitig en zo snel mogelijk voorjaar enzo.
Gelukkig Pebbles, dat KP wat beter wordt!

Alleen is jouw hoofdpijn dan weer minder..

Mini is ook al aardig opgeknapt, kortdurend buikgriepje blijkbaar. Vanavond had Nano een erg dunne luier dus ik denk dat ze 'm heeft aangestoken, maar goed. Als het maar twee dagen duurt is dat niet zo'n drama.

Inderdaad, leuk weekend weg gehad allemaal?

En ik vergat nog te zeggen dat het idd. fijn is dat je weer aan de slag kan binnenkort Lien!
Lien, gefeliciteerd!!!!!

En Mille en Peb, fijn dat de kinders weer zijn opgeknapt.

Nathje, flink aan de knutsel dus, leuk hoor!! En het gaat vast lukken, ik weet nog dat ik zo trots was op het eerste jurkje wat ik voor Zootje genaaid had.

Hier druk weekend gehad, met feestje, verjaardag en heel veel dingen te doen. Ben dus nu moe.

Wanneer is ook alweer het Vrolijke Weekend? Zit er toch over te denken om mee te gaan, als het nog mag....
Jaaaa Ely, doen hoor! Hartstikke leuk als je meegaat. Is het een na laatste weekend van maart, uit mijn hoofd 22-23 gok ik.
Zou gezellig zijn Ely! Inderdaad het weekend van de 22e want dan is mijn vader jarig vandaar dat ik het uit mijn hoofd weet.

Fijn dat KP opknapt Peb, nu jij nog. En inderdaad lappenmand de deur uit, hupsakee!

Gelukkig gaat het bij jullie thuis ook iets beter Mille. Ik hoop dat de dunne broek van Nano een incidentje was en dat hij niet geveld is.

mmmm, ik heb best wel zin in voorjaar eigenlijk. Hoewel ik nu heerlijk aan het kneuteren ben voor een winterse sjaal van Japie dus het is best leuk als hij die nog even om kan.

Leuk Ely dat jij ook een jurkje gemaakt hebt voor Zootje. Ik ben ook trots hoor. Ik vind het echt leuk om te doen en het resultaat is ook leuk. En zo lief Apie vindt alles wat ik doe fantastisch, ook al zijn er verbeterpunten. "Oh mam, jij kan echt alles maken, he?" Schatje
Nath, je bent ook wel een supermoeder die alles kan maken .

Zometeen richting kleine man in zuidwesten des lands. Ga even wat spullen brengen en 'm lekker knuffelen (Nath, een deel van de kleren van Japie gaat nu weer daarnaartoe en daarna ook weer door naar een baby in Leiden die weer 3 maanden jonger is en prematuur, dus klein. Wel leuk, want die kleren blijf ik dus echt zien omdat ze rouleren in vriendinnenkring). Eigen kinderen op school en creche.

Alle Vrolijkerds zijn welkom op vrolijk weekend. Gewoon langskomen en tandenborstel mee, want zodra je er bent kan je net zo goed blijven slapen .
En voorjaar, JA graag, maar het gaat eerst nog flink vriezen... had dat wel weer even gezien eigenlijk....
Nou ja, als flink vriezen schaatsen en koud met zonnetje betekent vind ik het wel ok. Maar van dat halfslachtige vriezen waar je niks aan hebt (wel autoruit krabben en verkleumen buiten, en verder niks) hoeft van mij niet.

Leuk he Lien, van die doorschuifkleren. Hebben we hier ook een aardig systeem voor en het is heel grappig om bijvoorbeeld dingen die je zelf al weer vergeten was ineens bij een nichtje terug te zien.
Leuk om te horen Lien! Ik zal binnenkort weer eens kijken of Japie weer uit het een en ander is gegroeid dan kan ik het meenemen naar HVS

Ik vind vriezen wel ok. Beter dan veel regenen in ieder geval. Maar het voorjaar is meer dan welkom hier.

En zo'n supermoeder ben ik niet hoor. Ik vind het gewoon leuk om te freubelen met van alles en Apie vind dat dan helemaal geweldig. Breien is trouwens echt wel leuk. Aap vindt het zo gezellig als ik naast hem zit te breien. Lekker traditioneel
Hoe is het vandaag met Nano Mille?

Apie zit weer helemaal onder eczeem, arm schaap. Over een week gaan we naar de kinderarts voor een allergietest. Ik ben benieuwd. Nu begon Japie ook al met rode vlekken op zijn wangetjes maar ik heb het idee dat dat een schimmeltje is maar dat is meer gevoel dan wijsheid.

Ondertussen hebben wij de halve apotheek in huis en zijn we maar druk met zalven en verbanden aanleggen.
Zijn we weer

Gelukkig dat KP weer een beetje aan het opknappen is! En balen Mille dat de lappenmand jullie huis maar niet uit wil.

Het is het weekend van vrijdag 20 maart tot en met maandag 23 maart, Ely. Sommige zijn al van plan vrijdag te gaan en ik denk dat de meeste zondag weer naar huis gaan.

Heb je nog reactie gehad van die fotograaf? Ik ben zó benieuwd!

Lien, gefeliciteerd met de baan! Ein-de-lijk

Heb je al idee van het voorstel of kan het daar nog op stuk lopen?

Hoe hebben jullie het gehad Morrie, Vrolijk en Dropje?

Wij hebben echt genoten en zijn van plan dit ieder jaar te gaan doen. Wat een feest op 4 uur rijden. We hebben heerlijk gesleed en geskied. En 's avonds met een boekje en een dekentje op de bank. We hadden ook zo'n mooie accomodatie. Een verdieping (begane grond) die een familie verhuurde en het was groot, schoon en mooi. En een prachtig wit uitzicht. We hebben echt van elkaar genoten. KW heeft skiles gehad en vond het geweldig. Maar met de slee van de rodelbaan was ook leuk. Echt een aanrader voor iedereen die van sneeuw houdt. Niet duur en dichtbij.

Lien, idee voor jullie?
Wauw, Wind klinkt superleuk! Het is dat wij al naar HvS gaan maar anders had ik het zeker onthouden. Leuk.

Kun je een link in die plek daarachter plaatsen voor volgend jaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven