Napraattopic Deel 80
donderdag 23 maart 2017 om 23:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 18 april 2017 om 18:52
quote:Hugh-Jazz schreef op 18 april 2017 @ 17:28:
[...]
Je hebt het topic gemist?
Ik denk het niet. Dat ik er iets aan gemist heb.
Ik vond je opmerking in combinatie met je Nick gewoon grappig.
[...]
Je hebt het topic gemist?
Ik denk het niet. Dat ik er iets aan gemist heb.
Ik vond je opmerking in combinatie met je Nick gewoon grappig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 18 april 2017 om 19:50
quote:Hugh-Jazz schreef op 16 april 2017 @ 18:15:
Iets nieuws ontdekt. 'Bayeux memes'. Google it!
[img]http://i1.kym-cdn.com/photos/images/ori ... ertime.jpg[/img]Like it!
Iets nieuws ontdekt. 'Bayeux memes'. Google it!
[img]http://i1.kym-cdn.com/photos/images/ori ... ertime.jpg[/img]Like it!
woensdag 19 april 2017 om 16:36
Kan het ook niet ingevoerd worden dat je eerst 200 posts moet doen voordat je een topic mag openen? En dat je alleen met avatar en topic mag openen.
Kunnen we misschien ooit van de truien verlost worden. Of misschien kunnen we massaal niet reageren op nieuwe topics van nieuwe leden. Begint echt ziek te worden.
Kunnen we misschien ooit van de truien verlost worden. Of misschien kunnen we massaal niet reageren op nieuwe topics van nieuwe leden. Begint echt ziek te worden.
woensdag 19 april 2017 om 16:46
woensdag 19 april 2017 om 18:12
quote:sssssst schreef op 19 april 2017 @ 16:36:
Kan het ook niet ingevoerd worden dat je eerst 200 posts moet doen voordat je een topic mag openen? En dat je alleen met avatar en topic mag openen.
Kunnen we misschien ooit van de truien verlost worden. Of misschien kunnen we massaal niet reageren op nieuwe topics van nieuwe leden. Begint echt ziek te worden.Stel het eens voor bij de oppermod, van die 200 posts. Ideaal. Vort met alle fokkers en trollen.
Kunnen we misschien ooit van de truien verlost worden. Of misschien kunnen we massaal niet reageren op nieuwe topics van nieuwe leden. Begint echt ziek te worden.Stel het eens voor bij de oppermod, van die 200 posts. Ideaal. Vort met alle fokkers en trollen.
woensdag 19 april 2017 om 18:18
quote:yasmijn schreef op 19 april 2017 @ 18:18:
Heb je weer xo'n Noorse moeilijke eter. Echt, ik word er nu echt flauw van.
Dit forum gaat ten onder aan idioten. Geen normale forummer gaat toch serieus meer in op de trollen?Ik twijfel ook over die samenwonen met eentje uit de bijstand. De nick en de naam is het bericht verschillen namelijk.
Heb je weer xo'n Noorse moeilijke eter. Echt, ik word er nu echt flauw van.
Dit forum gaat ten onder aan idioten. Geen normale forummer gaat toch serieus meer in op de trollen?Ik twijfel ook over die samenwonen met eentje uit de bijstand. De nick en de naam is het bericht verschillen namelijk.
woensdag 19 april 2017 om 18:20
quote:sssssst schreef op 19 april 2017 @ 16:36:
En welke meerwaarde heeft een avatar?
Nog buiten het gegeven dat het onzinnig is om 200 posts te hanteren. Schrijf je hier al jaren mee, wil je iets bespreken, maar ivm herkenbaarheid wil je dat graag onder een andere nick doen, mag het niet. Krijg je dan mensen die 200 posts maken met alleen een punt in, of een smiley, of haha of tvp. Krijg je daar weer gezeur over. Maw ik zie het niet als oplossing
Wellicht handiger om een €0,50 'instapgeld' te betalen per nick. Kan er direct een leuke pot opgebouwd worden voor, nou ja, vul maar in ........
En welke meerwaarde heeft een avatar?
Nog buiten het gegeven dat het onzinnig is om 200 posts te hanteren. Schrijf je hier al jaren mee, wil je iets bespreken, maar ivm herkenbaarheid wil je dat graag onder een andere nick doen, mag het niet. Krijg je dan mensen die 200 posts maken met alleen een punt in, of een smiley, of haha of tvp. Krijg je daar weer gezeur over. Maw ik zie het niet als oplossing
Wellicht handiger om een €0,50 'instapgeld' te betalen per nick. Kan er direct een leuke pot opgebouwd worden voor, nou ja, vul maar in ........