Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

Bedankt voor jullie lieve felicitaties! Morgen vieren we echt zijn verjaardag! Heb er zin in!

Ha die Ringel, ik heb iedere dag ff gespiekt maar durf vanaf mijn werk niet reageren. Niet dat ze daar moeilijk over doen, maar meer omdat ik bang ben dat ik dan alleen maar ga zitten forummen, hihihi!!! Geen baby, wel een slijmprop dus. Nou, van harte meisje! Ik hoop dat je snel je uk in je armen hebt.

Ik kom morgen weer langs!

effe een cheer voor Ringel;

Als ik die foto hierboven van Annie zie dan hoop ik stiekem dat mijn dochters daar geen behoefte aan hebben over een paar jaar.

Wat een verschrikkelijke pakjes zeg.
Nog geen Ringel???
pebbles; hahahaha ja vreselijk! ik wilde het vroeger ook als ik de fanfare zag ben wel blij dat mijn moeder daar nooit op in is gegaan.

ringel; waar ben je????

ik zit op de tribune hoor. dekentje erbij, en lekker kopje thee met een chocolade koekje
Geef de koekjes eens door Pepiet
Nog niks.....misschien misschien nu echt bezig. Anders houdt ze zich niet goed aan haar meldplicht.

Ga ook maar op de tribune plaatsnemen!
Verdacht...Ringel is nog steeds niet langs geweest. Dat kan haast niet missen!

Ook een koekje hiernaartoe graag
het wordt gezellig op de tribune.

Ik ga maar eens even op haar hyves kijken, je weet maar nooit.
[quote]pepiet schreef op 01 februari 2009 @ 10:41:

pebbles; hahahaha ja vreselijk! ik wilde het vroeger ook als ik de fanfare zag ben wel blij dat mijn moeder daar nooit op in is gegaan.

quote]

eh, ik heb bij de majorettes en de fanfare gezeten! Hahaha. Vond het geweldig. Inclusief pakje en lange laarzen!

Enneh Ringel. Ik kan tot 14 uur meedoen op de tribune, daarna ben ik weg. Even opschieten aub.
misschien even bij feb 09 kijken
hier zijn de koekjes.........

en hier de thee!!

krook; sorry

ringel; waar ben je???
Lekker Pepiet, daar had ik zin in.

Het kan haast niet anders dan dat Ringel nu aan het bevallen is (of allang klaar is). Ik ben erg benieuwd of Mayte een broertje of zusje krijgt.

We gaan alleen zo bij mijn schoonouders langs dus dan kan ik niet kijken. Misschien daar af en toe even stiekem
MELD met baby IN buik.

was ff de zinnen verzetten door een boswandeling te maken, heb vanochtend uitgeslapen en daarna omgelummeld.

Jullie zijn super........maar helaas, nog ff vol houden. Ik hoop eigenlijk weer een bijna live verslag vanbevalling te kunnen doen, dusseuh......dat wachten wordt straks ruimschoots goed gemaakt.

Pebbs heel veel succes met je nieuwe baan morgen...lijkt me echt rete spannend zeg.

enneuh keep youre fingers crossed...morgen is de uitgerekende datum! Spannend.
hahahaha die ringel!!! je houd het heeel spannend!!!

lekker ff het bos in. t was wel warme chocomelk weer.

ps ga je vanavond chinees eten?
Ow geen nieuws....Saai!!!

Dan moet baby maar lekker blijven zitten, komt dan vast over 2 weken....Die zekerheid heb je/wij......Hehe
Ringel, we blijven voor je duimen hier. Die tribune zit prima!

Pebbles, ook jij succes, morgen met je nieuwe baan. Spannend voor je, of niet?

Verder alle meiden de groetjes vanuit het Westen. Mijn vaders verjaardag vierden we vandaag met mijn broer, schoonzus, nichtje en oma. Ook daar gegeten, het was gezellig. Ik heb een prachtige zomerjurk van Mim Pi voor Jasmijn gekregen van mijn moeder, en mijn nichtje dezelfde. Hij was onwijs duur en ik wilde hem graag dus ik vond het een fijne verrassing!

En ik dacht toch echt dat er nu wel babynieuws zou zijn.

Wel lekker dat jullie naar het bos zijn geweest.

@mmmoi: inderdaad een heel leuk jurkje, wat lief van je moeder. Ik heb voor Floor ook al 2 hele leuke zomerjurkjes uit de nieuwe collectie (maar die heb ik helaas niet gekregen).

Het valt nog best mee hoe spannend ik het vind om morgen naar mijn nieuwe werk te gaan. Op de 1 of andere manier is werk wat minder belangrijk geworden de afgelopen jaren en dat haalt de druk er wel vanaf. Maar hopelijk is het zo leuk dat ik weer wat enthousiaster over werken wordt.

Pebbs; heel veel succes en veel plezier morgen op je nieuwe werk! Ik hoop dat het stukken leuker is dan je oude baan hoor!

Enne... Ik zit nog immer bij de fanfare en ik vind het nog steeds geweldig (oke... die pakken zijn niet het allermooiste, maar we hebben ooit erger gehad).

Verder niet veel te melden, ik heb vandaag de carnavalskleren gesorteerd en wat dingen uitgezocht die mijn moeder mag gaan vermaken voor Ella (of een stuk stof eruit knippen en er dan iets van maken haha).

Heb wat mot gehad met de man, maar ja... dat komt de laatste tijd wel vaker voor. Hij luistert slecht en beweert daarna dat ik dit en dat gezegd heb..... terwijl dat neit zo was.

Ringel; zet 'm op!

Een vriendin van mij was op 21 jan uitgerekend (net als destijds bij haar eerste) en is inmiddels nog niet bevallen. Mss bevalt ze wel op de verjaardag van haar oudste (dat zou toch grappig zijn) maar goed.. zij loopt al 2 weken overtijd en jij hebt nog een paar weken mss voor de boeg. Wat ik niet hoop natuurlijk; ik wil gewoon weten wat je in je buik hebt! Heb je nog een mooie buiken foto?

zo, ga nog even mijn 21 mails lezen.....
@ris: op de hyves van ringel staat een buikfoto.

Was ik helemaal vergeten dat jij nog bij de fanfare zit. Maar als muzikant vind ik dat toch wat anders als van die meisjes met hakjes en ponponnetjes.
Ik zag het Pebbs.... in een vorig leven was ik heeeeeel dom en dat komt nu terug.... En hakjes en pomponnetjes..... I LOVE IT (nee hoor!)
Ringel, heel veel succes nogmaals! Begrijp ik dat je moeder nu bij jullie is?

Pebbles, jij veel succes morgen op je eerste werkdag!

Ris, mot is niet leuk.. Is het weer bijgelegd?

Mmmoi, wat een gave jurk!! Ik hoop dat Hanna het merk nu ook bijna past, het is vanaf maat 92 toch?

Ik heb net een heel schema gemaakt voor Mirjamzoon, voor zijn dagen dat hij op kamp gaat deze week (woensdag-vrijdag). Hij vindt het doooood-eng (door zijn PDD-NOS), niet bepaald een kind dat gaat juichen als hij het woord schoolkamp hoort. Een paar weken geleden ben ik al met hem wezen kijken bij het huis waar ze zullen verblijven (ergens op de Veluwe, flinke rit dus vanuit onze woonplaats). Dus dat heeft hij alvast gezien. En nu heb ik in Excel een schema gemaakt met alle activiteiten die ik weet (busreis, maaltijden etc.). De juf zal het nog een beetje verder invullen (met "binnen-activiteit, "buiten-activiteit" etc.) en dan heeft hij weer meer houvast.

Vandaag waren er twee collega's (met aanhang) in mijn kerk. Ze vonden het wel leuk volgens mij (het was ook echt een superfijne dienst/preek vanochtend). Morgen nog eens vragen wat hun indruk was.

Nou, ik moet nog even een internetbetaling doen (deze keer voor de man, niet eens voor mezelf). Trusten!
zooooo ff rustig de tijd om een berichtje te tikken.

Moeders is idd hier en Lief en zij willen me eignelijk niet alleen laten met Mayte nu het hele gebeuren steeds dichterbij komt. Kan ik ook niet meer, zou niet weten hoe ik MAyte anders vanmiddag bij de oppas vandan zou moeten halen. Dat soort dingen gaan gewoon door.

Maar ff lekker achter de pc zitten zit er dan helaas niet in.

Vandaar dit belachelijke tijdstip. En op de uitgerekende datum.

Enneuh Ris, ik hoop echt echt echt dat ik niet 2 weken over datum ga lopen......(mar dat wil volgens mij niemand maar hebje helaasniks over te zeggen)

@mmmoi idd een erg leuke jurk, maar ik vind het altijd zo zonde om Mayte dat soort jurkjes aan te trekken. Tis nogal een rauwdauwer en binnen no time zitten er scheuren is of zulke vieze vlekken die er niet meer uit te krijgen zijn.

Bij de C&A hebben ze nu Jottum look a like jurkjes, ws dat ik daar binnen kort een paar dingetjes ga halen.

Hmmmm wordt wel een beetje uncomfy.........
Get, nog niks Ringel? Wel fijn dat je moeder lekker bij je in huis is zeg, zulke steun kun je wel nodig hebben soms...

Ik heb vannacht van drie tot zes wakker gelegen en veel aan je gedacht. Nu moet ik eigenlijk Jasmijn wakker gaan maken om haar aan te kleden en weg te brengen maar kan het haast niet over mijn hart verkrijgen. Die zal wel vet chago zijn want ze ligt nog zoooo lekker...

@Pebbles: succes vandaag!

@Mirjam: Mim Pi valt redelijk klein dus toch maar eens de 92 gaan proberen bij Hanna hoor! Van de zomer kan het vast wel. Jasmijn heeft de 98 gekregen en die zat nu al mooi (maar ja, wat wil je als je ruim 95 cm lang bent )

Ik moet echt gaan werken, helemaaaaal geen energie na die rotnacht...vanavond meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven