Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Leuk! Klinkt goed!
fijn voor je dat je zo'n leuke avond hebt gehad, hoop dat t voor herhaling vatbaar is....veel succes!
Wat zul jij lekker hebben geslapen.......
Goed om te horen. Al een vervolgdate geplanned? En heb je nog wat van de man in kwestie gehoord na de date?
vind het leuk voor je! het klinkt positief!

hopelijk is het wederzijds!

nu afwachten of hij iets van zich laat horen,....
Zonder in al teveel details te treden:

Heb toen ik thuis was nog een smsje gestuurd, daarop kreeg ik ook meteen antwoord. Vervolgdate is (nog) niet gepland, maar wil daar ook niet teveel op hameren meteen.

En ik heb inderdaad heerlijk geslapen .

Weet nu ook waarom ik al zo lang niet heb gedated (zeg je dat zo?), dit is natuurlijk die fase van: "Vind ie me wel leuk?" "Denken we hetzelfde over de situatie?" "Zal ik smsen of wacht ik tot hij dat doet?" enz enz enz...

Voor de goede orde, ik val in de leeftijdscategorie 25-35, al komt dat misschien nu niet zo over .

Leuke reacties trouwens! Thnx
Geniet er maar van hoor Muts !!
leuk!!!! en spannend
quote:desteny schreef op 02 februari 2009 @ 09:52:

leuk!!!! en spannend

Precies! Dat zijn de juiste woorden... Heb heel kort en onrustig geslapen vannacht, maar ik merk er niets van ...

En maar afwachten...

Ik hou jullie op de hoogte!
heerlijk dit, zit zo weer met mijn hoofd bij mijn eerste dates! Ik hoop voor je dat het bij jou net zo loopt als bij mij, want dan is dit het begin van iets heel moois!

Veel plezier, geniet ervan!
Leuk
Peas on earth!
Ik zit hier plaatsvervangend te grijnzen...

Geniet ervan.
Dit topic is erg goed op een maandagochtend. Klinkt goed.

Vergeet niet tijdens het afvragen of hij je wel leuk vindt vooral te genieten he!! Fladder maar lekker de dag door
quote:Muts1978 schreef op 02 februari 2009 @ 09:19:

Zonder in al teveel details te treden:

Heb toen ik thuis was nog een smsje gestuurd, daarop kreeg ik ook meteen antwoord. Vervolgdate is (nog) niet gepland, maar wil daar ook niet teveel op hameren meteen.

En ik heb inderdaad heerlijk geslapen .

Weet nu ook waarom ik al zo lang niet heb gedated (zeg je dat zo?), dit is natuurlijk die fase van: "Vind ie me wel leuk?" "Denken we hetzelfde over de situatie?" "Zal ik smsen of wacht ik tot hij dat doet?" enz enz enz...

Voor de goede orde, ik val in de leeftijdscategorie 25-35, al komt dat misschien nu niet zo over .

Leuke reacties trouwens! Thnx

Joh!

Ik kijk even in de glazenbol van Yoyo en ik zie... je bent 30!
quote:Pilous schreef op 02 februari 2009 @ 11:56:

[...]

Joh!

Ik kijk even in de glazenbol van Yoyo en ik zie... je bent 30! Lol! Kun je nagaan... Ga nu al domme dingen zeggen
Hahaha... daar moest ik ook aan denken toen ik het las... Héérlijk meid.. geniet ervan! Domme dingen zeggen, leuke date... SUPER!
Harstikke leuk Muts.... ik doe lekker met je mee. Had gisteren ook mijn eerste date (ook via internet) en tja was ook heel gezellig. Hebben het samen volgehouden tot half 1..... en nu afwachten maar en me dezelfde vragen stellen die jij ook aangeeft.
quote:Jola schreef op 02 februari 2009 @ 15:35:

Harstikke leuk Muts.... ik doe lekker met je mee. Had gisteren ook mijn eerste date (ook via internet) en tja was ook heel gezellig. Hebben het samen volgehouden tot half 1..... en nu afwachten maar en me dezelfde vragen stellen die jij ook aangeeft.Erg he? En het ergste: Heb de hele dag al niets van hem gehoord . Niet dat ik normaal de hele dag wat hoorde, maar toch... Ik wil gewoon weten wat hij er nou van vond... Hahaha. Ik probeer geduldig te zijn....
Ja, ik zou ook willen weten wat hij ervan vond. Gisteren zei hij dat hij het ook leuk vond, maar ja..... je weet het niet.

En ik heb ook nog niets gehoord, ik weet dat hij een vrije dag heeft vandaag dus tijd genoeg om een berichtje te sturen hahaha... eigenlijk verwacht ik pas morgen of woensdag een berichtje dus ik wacht rustig af (ondertussen spoken er natuurlijk toch de vragen door mijn hoofd).
quote:Jola schreef op 02 februari 2009 @ 16:43:

Ja, ik zou ook willen weten wat hij ervan vond. Gisteren zei hij dat hij het ook leuk vond, maar ja..... je weet het niet.

En ik heb ook nog niets gehoord, ik weet dat hij een vrije dag heeft vandaag dus tijd genoeg om een berichtje te sturen hahaha... eigenlijk verwacht ik pas morgen of woensdag een berichtje dus ik wacht rustig af (ondertussen spoken er natuurlijk toch de vragen door mijn hoofd).

Ah, dus we zijn beiden even ver? Grappig. Het is dat beide dates op dezelfde avond waren, anders zou ik twijfelen of we niet met dezelfde man gedate hebben . Ook die "van mij" is vandaag vrij maar heb hem nog niet online gezien of wat dan ook. Weet wel dat ie niet zo'n smser is, dus ik moet maar rustig afwachten... En dat is moeilijk!!!! Aargh. Maar goed, daar weet jij alles van neem ik aan...

Hou je me wel op de hoogte? Ben erg benieuwd! Ik zal voor je duimen...
Nee dezelfde man kan het idd niet zijn hahaha... maar we hebben nog een overeenkomst... ik ben ook van 1978 maar voel me een puber op het ogenblik.

Ik hou je op de hoogte als ik iets hoor en ik hoor het ook wel van jou, toch? Eens kijken wat de mannen voor actie ondernemen.... en hopelijk wachten ze daar niet al te lang mee
Afwachten? Afwachten??? In welke eeuw leven we dames? Lopen we soms nog nuffig te doen met waaiertjes onder gepoederde pruiken? In. De. Aanval. En rap een beetje. Dat afwachten staat mutserig en suf.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 02 februari 2009 @ 17:43:

Afwachten? Afwachten??? In welke eeuw leven we dames? Lopen we soms nog nuffig te doen met waaiertjes onder gepoederde pruiken? In. De. Aanval. En rap een beetje. Dat afwachten staat mutserig en suf.

Eensch! Maar aangezien ik al erg duidelijk heb laten weten dat ik hem interessant vind, wil ik nu niet te opdringerig zijn.... Mocht ik morgen (want helaas, vandaag dus nog steeds niets gehoord) nog niets gehoord hebben dan waag ik er gewoon een mailtje aan..

@ Jola: Ik hou je zeker op de hoogte. Jij inmiddels al iets gehoord?
Hi Muts,

Heb even je topic gelezen net, je had de date dus gisteravond/nacht? En het was heel gezellig? Weet zeker dat meneer nog wel van zich laat horen. Misschien wil hij ook niet te happig overkomen. Denk dat je morgen of anders woensdag wel wat hoort. Ben het trouwens eens met very cherry, als je hem echt leuk vindt, kan je best een smsje sturen, wat heb je te verliezen?Als hij je leuk vindt, dan vindt hij het ook leuk wat van je te horen. Aan andere kant is het ook wel erg leuk als hij als eerste een berichtje stuurt..beetje dubbel he! Zit zelf ook in prille date-fase, met een man die het erg druk heeft,mailen af en toe (sowieso nog nooit gesmst). Maar die beginfase is altijd lastig he, zo onzeker! Maar geniet er maar gewoon van en je ziet wel hoe het loopt toch? Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven