Napraattopic Deel 80

23-03-2017 23:19 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Hugh-Jazz schreef op 19 april 2017 @ 18:33:

[...]

Nooo.. mijn Trollspidersenses zijn blijkbaar uitgevallen.

[afbeelding]En het is het eerste bericht ook nog.
Ja al die trollen zijn irritant. Maar al dat getrollhint in topics van nieuwelingen onderhand ook. Staf het gewoon of laat het links liggen, klaar. Sommige trolltopics zijn best vermakelijk (oké, de laatste tijd zijn het geen beste trollen), meestal onschuldig en zal er geen forummer door van de leg raken. Ik heb alleen een hekel aan trollen die topics posten met gevoelige onderwerpen.

Sommigen slaan ook nogal door in het trollenjagen vind ik. Die gaan gewoon gezellig mensen van dubbelnicken beschuldigen omdat ze zelf niet goed gelezen hebben. En ja Rusticaa, met dat laatste bedoel ik jou.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
quote:GenieInABottle schreef op 19 april 2017 @ 18:20:

[...]

En welke meerwaarde heeft een avatar?

Nog buiten het gegeven dat het onzinnig is om 200 posts te hanteren. Schrijf je hier al jaren mee, wil je iets bespreken, maar ivm herkenbaarheid wil je dat graag onder een andere nick doen, mag het niet. Krijg je dan mensen die 200 posts maken met alleen een punt in, of een smiley, of haha of tvp. Krijg je daar weer gezeur over. Maw ik zie het niet als oplossing

Wellicht handiger om een €0,50 'instapgeld' te betalen per nick. Kan er direct een leuke pot opgebouwd worden voor, nou ja, vul maar in ........ Dan vraag je even toestemming aan de mods, opgelost.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 19 april 2017 @ 18:49:

[...]

Dan vraag je even toestemming aan de mods, opgelost.
quote:yasmijn schreef op 19 april 2017 @ 18:12:

[...]

Stel het eens voor bij de oppermod, van die 200 posts. Ideaal. Vort met alle fokkers en trollen.Lekker lullig. Wil je een topic openen, omdat je een vraag hebt, moet je eerst 200 berichte gaan lopen spammen, omdat een paar hysterica hun negeerknop niet gebruiken.
quote:MoirenPhae schreef op 19 april 2017 @ 19:10:

[...]

Lekker lullig. Wil je een topic openen, omdat je een vraag hebt, moet je eerst 200 berichte gaan lopen spammen, omdat een paar hysterica hun negeerknop niet gebruiken.Krijg je dáár weer klachten over
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
quote:Solivagant schreef op 19 april 2017 @ 18:49:

Ja al die trollen zijn irritant. Maar al dat getrollhint in topics van nieuwelingen onderhand ook. Staf het gewoon of laat het links liggen, klaar. Sommige trolltopics zijn best vermakelijk (oké, de laatste tijd zijn het geen beste trollen), meestal onschuldig en zal er geen forummer door van de leg raken. Ik heb alleen een hekel aan trollen die topics posten met gevoelige onderwerpen.

Sommigen slaan ook nogal door in het trollenjagen vind ik. Die gaan gewoon gezellig mensen van dubbelnicken beschuldigen omdat ze zelf niet goed gelezen hebben. En ja Rusticaa, met dat laatste bedoel ik jou.Ik voel me verder niet aangesproken maar ik erger me wel. Want dan geef ik serieus antwoord op een topic en hoppa, ben ik wéér in de zeik genomen. En dat voelt rot. Het wordt een soort viva-bananensplit maar dan met poep aan je schoen. Ofzo
En zolang iedereen er maar druk mee blijft, blijft het schijnbaar leuk om te te doen.
Daar heb je mooi gelijk in Moiren!

Mijn favoriete trol. Ik vond ze als kind zo smerig en gemeen.

Ja al die trollen zijn irritant. Maar al dat getrollhint in topics van nieuwelingen onderhand ook. Staf het gewoon of laat het links liggen, klaar..

Eens! Trollen zijn stom maar dat gehunt verpest nog veel meer.

quote:Sommigen slaan ook nogal door in het trollenjagen vind ik. Die gaan gewoon gezellig mensen van dubbelnicken beschuldigen omdat ze zelf niet goed gelezen hebben. En ja Rusticaa, met dat laatste bedoel ik jou.Dat niet lezen zie ik regelmatig idd.
Meds, je kan je patat recept weer posten. Maak er dit keer wel ovenpatat van voor de weinige calorieën.

Sommigen slaan ook nogal door in het trollenjagen vind ik. Die gaan gewoon gezellig mensen van dubbelnicken beschuldigen omdat ze zelf niet goed gelezen hebben. En ja Rusticaa, met dat laatste bedoel ik jou.Je bent nu op de man bezig . Heb je het zelf door?
quote:Rusticaa_ schreef op 19 april 2017 @ 19:59:

[...]

Je bent nu op de man bezig . Heb je het zelf door?Nee, dat is ze niet. Ze spreekt je aan op het gedrag op al dan niet bewezen trolltopics.
Ach, heb je haar ook weer
Nou, jij bent hier altijd hè, dus dat is niet zo toevallig natuurlijk. Ik loepte je even maar bijna 1000 berichten in 7 dagen

[...]

Je bent nu op de man bezig . Heb je het zelf door?Valt wel mee hoor. Ze spreekt je aan op je forumgedrag, niet op je persoonlijkheid.
Als één iemand me zegt dat ik niet goed lees en vaak verkeerde conclusies trek kan ik mijn schouders er over ophalen en het afdoen als iemands mening.

Als meer mensen dat -in korte tijd- zeggen (typen in dit geval) zou ik me toch eens achter de oren krabben en bedenken of ze niet gewoon een punt hebben.

[...]

Je bent nu op de man bezig . Heb je het zelf door?

Ik spreek je aan op je gedrag. Ik kan geen naam noemen en het in het luchtledige laten, maar ik noem liever man en paard.

Je bent er steeds als de kippen bij om te trollhinten, maar je leest regelmatig zo onwijs slecht dat je de plank volkomen misslaat met je insinuaties. En dat vind ik persoonlijk stukken vervelender dan die fok-trolletjes.
quote:Solivagant schreef op 19 april 2017 @ 20:13:

[...]

Ik spreek je aan op je gedrag. Ik kan geen naam noemen en het in het luchtledige laten, maar ik noem liever man en paard.

Je bent er steeds als de kippen bij om te trollhinten, maar je leest regelmatig zo onwijs slecht dat je de plank volkomen misslaat met je insinuaties. En dat vind ik persoonlijk stukken vervelender dan die fok-trolletjes.Jij niet alleen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:MoirenPhae schreef op 19 april 2017 @ 19:20:

En zolang iedereen er maar druk mee blijft, blijft het schijnbaar leuk om te te doen.

Nah, wij vermaken ons nu ook prima met een waarschijnlijk 17 jarige, die in een deuk ligt met zijn vrienden.

Ik ben er nu wel weer zo'n beetje klaar mee maar wel lol gehad hoor, ondanks dat ik geen ruk van het onderwerp geloof.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 april 2017 @ 21:01:

[...]

Nah, wij vermaken ons nu ook prima met een waarschijnlijk 17 jarige, die in een deuk ligt met zijn vrienden.

Ik ben er nu wel weer zo'n beetje klaar mee maar wel lol gehad hoor, ondanks dat ik geen ruk van het onderwerp geloof.Klopt hoor, ik maak me er ook schuldig aan. Maar er is geen enkel ander leuk topic en deze vroeg om een lolletje
quote:MoirenPhae schreef op 19 april 2017 @ 21:02:

[...]

Klopt hoor, ik maak me er ook schuldig aan. Maar er is geen enkel ander leuk topic en deze vroeg om een lolletje Ik vermaak me er ook wel mee
quote:MoirenPhae schreef op 19 april 2017 @ 21:02:

[...]

Klopt hoor, ik maak me er ook schuldig aan. Maar er is geen enkel ander leuk topic en deze vroeg om een lolletje

Absoluut.

Maar goed, velen met ons doen het (weleens).

Mij maakt het niet veel uit normaal gesproken maar ik werd vanmiddag ook een beetje narrig toen ik doorkreeg dat ik heel serieus in een trolltopic had zitten posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven