Ideale foundations en eyeshadows, deel IV
maandag 28 mei 2007 om 13:33
Ik zag dat deel 3 vol was!
Dus hier een nieuw deel. Ik weet niet zo goed hoe ik links moet plaatsen, dus als iemand hier de link naar deel 3 kan zetten, graag!!:)
Dus lievemeid heeft haar pakje!
Nou Snoopy, nu wij nog idd!
Mijn shipping mail 2 mei gehad, dus ook nog aan t wachten.
Had van de week een mailtje naar ze gestuurd, en ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde! bij de order status stond ook iets van een delivery time van 3-4 weeks, zei Kathy. Dit gold alleen voor buitenlandse verzendingen. en ze wist niet hoe dat kon, want normaal was dat nooit zo lang!
Maar goed, we wachten wel verder!
Dus hier een nieuw deel. Ik weet niet zo goed hoe ik links moet plaatsen, dus als iemand hier de link naar deel 3 kan zetten, graag!!:)
Dus lievemeid heeft haar pakje!
Nou Snoopy, nu wij nog idd!
Mijn shipping mail 2 mei gehad, dus ook nog aan t wachten.
Had van de week een mailtje naar ze gestuurd, en ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde! bij de order status stond ook iets van een delivery time van 3-4 weeks, zei Kathy. Dit gold alleen voor buitenlandse verzendingen. en ze wist niet hoe dat kon, want normaal was dat nooit zo lang!
Maar goed, we wachten wel verder!
zaterdag 30 juni 2007 om 16:18
Heb vandaag ook een ladenkastje aan geschaft! hi, hi straks is de xenos helemaal uitverkocht door ons! heb er 1 met 3 laadjes roze, blauw en groen geloof ik.....nog niet de grootste..
Ik krijg straks nog een paar proefjes van pl! heerlijk!
wil toch ook nog meeeeer kleurtjes bestellen hoor! is echt net een verslaving je hebt steeds meer nodig tot je tevreden bent!
Ik krijg straks nog een paar proefjes van pl! heerlijk!
wil toch ook nog meeeeer kleurtjes bestellen hoor! is echt net een verslaving je hebt steeds meer nodig tot je tevreden bent!
zaterdag 30 juni 2007 om 17:19
Hopeful, volgens mij heb je dezelfde als ik
Met van die witte greepjes, EUR 2,99 kostte ie.
Erg he, ik heb ook al zoveel liggen, genoeg om er 2 jaar ofzo mee te doen, en steeds maar weer bestellen...
Ik heb nu wel heel andere kleurtjes besteld, roze, en zelfs iets met blauw (heb nooit blauw op hihi)
En natuurlijk ook wat bruintinten, die vind ik altijd het mooist.
Met van die witte greepjes, EUR 2,99 kostte ie.
Erg he, ik heb ook al zoveel liggen, genoeg om er 2 jaar ofzo mee te doen, en steeds maar weer bestellen...
Ik heb nu wel heel andere kleurtjes besteld, roze, en zelfs iets met blauw (heb nooit blauw op hihi)
En natuurlijk ook wat bruintinten, die vind ik altijd het mooist.
zaterdag 30 juni 2007 om 19:17
zondag 1 juli 2007 om 11:56
hihi erg is dat he!;)
Ik heb zo'n blauw ladenkastje, ook zo'n plastic ding, met 4 laadjes.
Je had er ook een met 3 grote laadjes.
Heb 1 laadje helemaal vol met Lumiere oogschaduws (staan al een beetje op elkaar gestapeld hihi) en een laadje met PL oogschaduws, en een laadje met foundation, en een laadje met blush hahahah!
De onderste 2 zijn nog lang niet vol,
Ik heb van de blauwe kleuren van PL Glory, das een matte kleur maar echt perfect om een lijntje mee te maken! super mooi!
En Venus, die is ook super! kun je zowel als blauwtint gebruiken als een beetje lila achtig! heel mooi ook! een van mijn favorieten!
En van lumiere heb ik ook een aantal blauwtinten. Crest (hoewel ik er nog steeds niet uit ben of dat nou lichtblauw of lichtgrijs is), Peacock blue, Blue sparkle, en Midnight.
Had gisteravond een verjaardag en had Vortex (PL Liner Ultimate) als oogschaduw opgedaan, met Glory (PL) als lijntje boven en onder.
Was heel mooi, maar Vortex is wel heel licht. zal eens proberen met een nat kwastje!
Ik heb zo'n blauw ladenkastje, ook zo'n plastic ding, met 4 laadjes.
Je had er ook een met 3 grote laadjes.
Heb 1 laadje helemaal vol met Lumiere oogschaduws (staan al een beetje op elkaar gestapeld hihi) en een laadje met PL oogschaduws, en een laadje met foundation, en een laadje met blush hahahah!
De onderste 2 zijn nog lang niet vol,
Ik heb van de blauwe kleuren van PL Glory, das een matte kleur maar echt perfect om een lijntje mee te maken! super mooi!
En Venus, die is ook super! kun je zowel als blauwtint gebruiken als een beetje lila achtig! heel mooi ook! een van mijn favorieten!
En van lumiere heb ik ook een aantal blauwtinten. Crest (hoewel ik er nog steeds niet uit ben of dat nou lichtblauw of lichtgrijs is), Peacock blue, Blue sparkle, en Midnight.
Had gisteravond een verjaardag en had Vortex (PL Liner Ultimate) als oogschaduw opgedaan, met Glory (PL) als lijntje boven en onder.
Was heel mooi, maar Vortex is wel heel licht. zal eens proberen met een nat kwastje!
zondag 1 juli 2007 om 12:27
Lijkt me mooi die blauw tinten.....heb eigenlijk nooit blauw op , maar wie weet staat dit ook mooi! ik zal nog wat geld overmaken naar mijn paypal..heb alweer zin om te kopen! zal volgende week wel mijn pakje van PL ontvangen, maar dit zijn meer blushes en glinstertjes voor over mijn gezicht!
Heb nu splendor met heather mist op zeeeer mooi!
Heb
Heb nu splendor met heather mist op zeeeer mooi!
Heb
maandag 2 juli 2007 om 12:38
He mineral beauty's!
Ik had toevallig gisteren van PL de indigo (beetje donker jeansblauw) op in de buitenste ooghoeken en de arcaeboog. En ook op het onderste ooglid over mijn oogpotlood gedaan. Mooi kleurtje hoor en weer eens wat anders dan bruintinten.
Wel valt me op dat de veena velvet en luminesse van Lumiere iets muf ruikt, weet iemand door welk bestanddeel dat komt? Want de id bare mineral foundation heeft dat weer niet.
Ik had toevallig gisteren van PL de indigo (beetje donker jeansblauw) op in de buitenste ooghoeken en de arcaeboog. En ook op het onderste ooglid over mijn oogpotlood gedaan. Mooi kleurtje hoor en weer eens wat anders dan bruintinten.
Wel valt me op dat de veena velvet en luminesse van Lumiere iets muf ruikt, weet iemand door welk bestanddeel dat komt? Want de id bare mineral foundation heeft dat weer niet.
maandag 2 juli 2007 om 20:29
Nu sale bij lurebeauty.com!! Overal 30% vanaf! De actie prijzen staan al aangegeven en de verzendkosten zijn ook lager geworden!! Worden automatisch berekent en hangen af van het gewicht van je bestelling!
De foundation samples zijn $0.95, zijn 1/4 theelepel en komen in 10 gram potjes!! De Luminous is erg glanzend en fijn van structuur, heel anders dan de andere merken. Het lijkt wat op moonessence! De matte is ook erg fijn en matte! Er zit koalin clay in de foundation dus voornamelijk gezicht voor de gecombineerde en vettere huid, kan een al droge huid namelijk uitdrogen! De foundation geeft een lichte tot normale dekking.
Ze hebben natuurlijk ook blush, bronzer en oogschaduw kleurtjes (samples komen in 5 gram jar met sifter en kosten $1.33)
Sale is voor maar 3 dagen! Enne, je krijgt ook nog een code voor 20% korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief!
De foundation samples zijn $0.95, zijn 1/4 theelepel en komen in 10 gram potjes!! De Luminous is erg glanzend en fijn van structuur, heel anders dan de andere merken. Het lijkt wat op moonessence! De matte is ook erg fijn en matte! Er zit koalin clay in de foundation dus voornamelijk gezicht voor de gecombineerde en vettere huid, kan een al droge huid namelijk uitdrogen! De foundation geeft een lichte tot normale dekking.
Ze hebben natuurlijk ook blush, bronzer en oogschaduw kleurtjes (samples komen in 5 gram jar met sifter en kosten $1.33)
Sale is voor maar 3 dagen! Enne, je krijgt ook nog een code voor 20% korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief!
dinsdag 3 juli 2007 om 13:00
Ze berekenen bij Lure de verzendkosten vrij apart dus probeer het even uit. Zo kan je voor $8.80 verzendkosten 7x 1/2 tsp sample in 10 grams potje en 7 18 tsp in een 5 gram potje bestellen maar als je 15 samples in een 5 grams potje besteld kost dit weer $10.50. Echt heel apart!
Vooral nu ik zie dat als ik 15 oogschaduw samples in 5 gram potjes bestel ik $7.20 aan verzendkosten moet betalen, de andere 15 samples waren blush samples. Ligt waarschijnlijk aan het gewicht van de producten ofzo.
Maar ja wat ik ermee wilde zeggen is dat je het even in de gaten moet houden
Vooral nu ik zie dat als ik 15 oogschaduw samples in 5 gram potjes bestel ik $7.20 aan verzendkosten moet betalen, de andere 15 samples waren blush samples. Ligt waarschijnlijk aan het gewicht van de producten ofzo.
Maar ja wat ik ermee wilde zeggen is dat je het even in de gaten moet houden
dinsdag 3 juli 2007 om 16:54
Kon het niet laten, heb ook bij Lure nog wat bestelt. Maar ja, met korting valt het weer mee. Wil het toch eens proberen. Hoewel Happy, je zei dat het niet zo geschikt is voor een droge huid? Nou, ik probeer het gewoon. Heb 2 foundations luminous en een matte betstelt en 2 blushers en 1 face enchanger en een proefflesje emuoil, (wil ik ook eens proberen) was wel $8.80 porto kwijt maar ook weer 20% korting dus... Heb wel allemaal grote doosjes genomen, als het zo zo is, heb ik altijd nog mooie doosjes van 20gr. om te mixen enzo. En als ik nog eens wat wil bestellen kreeg ik nog een bon van $5,- voor als je meer dan $20.00 komt, gehad. Zo maken ze het aantrekkijk dus. Maar eerst maar eens zien of het wat is.
dinsdag 3 juli 2007 om 17:09
en bedankt!! jullie maken het er gewoon naar!
nu heb ik weer wat besteld!!:o
Ik heb de set van 10 oogschaduw samples besteld!
zag er erg mooi uit allemaal! ben benieuwd! heb maar niet eens gekeken bij de foundation enzo, dan weet ik wel weer hoe dat gaat! is zo weer mn hele paypal rekening leeg!;)
Heb me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief!
Ik was trouwens maar iets van $4 kwijt aan verzenden!
ben benieuwd!
iedereen hier thuis denkt op zn minst dat ik verslaafd ben!
hoe komen ze er toch bij!:$;)
nu heb ik weer wat besteld!!:o
Ik heb de set van 10 oogschaduw samples besteld!
zag er erg mooi uit allemaal! ben benieuwd! heb maar niet eens gekeken bij de foundation enzo, dan weet ik wel weer hoe dat gaat! is zo weer mn hele paypal rekening leeg!;)
Heb me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief!
Ik was trouwens maar iets van $4 kwijt aan verzenden!
ben benieuwd!
hoe komen ze er toch bij!:$;)
dinsdag 3 juli 2007 om 19:54
Hoi, ik heb ook gister een bestelling gedaan bij Lure Beauty, 3 oogschaduws, wat foundations, een bronzer, en nog wat (wat erg, weet het niet meer...)
Was ca. 9 dollar kwijt, en daar kwam USD 3,60 bij voor verzenden, valt dus erg mee.
Kreeg net een mail met een trackingnummer, nummer doet het nog niet, maar als het goed is kan ik binnenkort kijken wanneer het wordt afgeleverd.
Nu maar afwachten wanneer ik alles heb, heb nu bestellingen lopen bij Pure Luxe, Lure Beauty, en bij Signature, en vraag me aub niet wat ik allemaal heb besteld, weet het echt niet meer hihi, van alles en nog wat, spannend als de pakjes straks komen
Wel heeeel veel bruine eyeshadows, blijft echt mijn favo kleur !
Was ca. 9 dollar kwijt, en daar kwam USD 3,60 bij voor verzenden, valt dus erg mee.
Kreeg net een mail met een trackingnummer, nummer doet het nog niet, maar als het goed is kan ik binnenkort kijken wanneer het wordt afgeleverd.
Nu maar afwachten wanneer ik alles heb, heb nu bestellingen lopen bij Pure Luxe, Lure Beauty, en bij Signature, en vraag me aub niet wat ik allemaal heb besteld, weet het echt niet meer hihi, van alles en nog wat, spannend als de pakjes straks komen
Wel heeeel veel bruine eyeshadows, blijft echt mijn favo kleur !
dinsdag 3 juli 2007 om 19:56
quote:
hoe komen ze er toch bij!:$;) Haha, ik laat het bij mijn ouders bezorgen, en die zullen ook wel denken
Ik heb het ook zo erg, ik heb genoeg voor een paar jaar, en elke keer als ik hier wat nieuws lees, wil ik het ook hebben
Eeeeeerg slecht voor mijn portemonnee..... Maar ja, aan de andere kant hoef ik voorlopig geen dure Nederlandse cosmetica te kopen
hoe komen ze er toch bij!:$;) Haha, ik laat het bij mijn ouders bezorgen, en die zullen ook wel denken
Ik heb het ook zo erg, ik heb genoeg voor een paar jaar, en elke keer als ik hier wat nieuws lees, wil ik het ook hebben
Eeeeeerg slecht voor mijn portemonnee..... Maar ja, aan de andere kant hoef ik voorlopig geen dure Nederlandse cosmetica te kopen
woensdag 4 juli 2007 om 13:43
Net mijn bestelling van Meow gehad. In een heel grote enveloppe! 20 samples ( twee gratis) Maar wel allemaal in kleine zakjes wat ik toch niet zo handig vindt! De foundations hebben een klein goudglittertje, misschien wel mooi, maar is eigenlijk niet de bedoeling. Voor s'avonds mooi maar overdag wil ik niet met glinsters op mijn gezicht lopen. Maar heb ze nog niet geprobeerd dus misschien ziet er wel heel mooi uit.
woensdag 4 juli 2007 om 18:14
Meyki, dus toch allemaal zakjes ? Ben blij dat ik daar niets besteld heb, hoewel het er praaaaachtig uitziet allemaal !
Wiepie, wij zijn allebei even erg
Ik kreeg ook snel een shipping mail van PL, vandaag !
(zegt niets, vorige keer duurde het 5 weken voor ik het had hihi)
Heb nu van alle 3 de shipping mail, en nu maar wachten
Wiepie, wij zijn allebei even erg
Ik kreeg ook snel een shipping mail van PL, vandaag !
(zegt niets, vorige keer duurde het 5 weken voor ik het had hihi)
Heb nu van alle 3 de shipping mail, en nu maar wachten
woensdag 4 juli 2007 om 21:30
Vandaag heb ik mijn gratis samples van Signature Cosmetics ontvangen. Zes potjes tot aan de rand gevuld! 2 foundations, 1 mint corrector, 1 concealer, 1 blush en 1 bronzer. De kleuren zien er mooi uit, met name de mint corrector (voor rode wangetjes) is niet heel erg groen, maar neigt meer naar het beige. Lijkt me best mooi. Binnenkort maar even uitproberen en nu is het nog wachten op het pakje van Pure Luxe.
vrijdag 6 juli 2007 om 12:48
HappyS, Ik heb ze zelf ook gespaard, en had er wel een aantal over, maar die heb ik al aan een vriendin gegeven. Nu sparen voor de Pyrex schalen?? Ik wel!!
Ik heb mijn pakjes van lumiere en PL binnen, De Luminesse medium
beige 2.3 is erg mooi vind ik, Vandaag de Light med. golden VV op, maar die is me te licht, daar heb ik wat bronzer overheen gedaan voor wat meer kleur.
Oogschaduw chocolate cherries is ook heel mooi en Wicked ways gaat tot mijn favorieten behoren!! Rose gold ook geprobeerd, ook mooi. Nu heb ik nog een stuk of 6/7 kleuren die ik nog moet proberen, maar ze zijn eigenlijk allemaal mooi. Ik heb eigenlijk geen kleuren die ik helemaal niet gebruik.
Ik heb mijn pakjes van lumiere en PL binnen, De Luminesse medium
beige 2.3 is erg mooi vind ik, Vandaag de Light med. golden VV op, maar die is me te licht, daar heb ik wat bronzer overheen gedaan voor wat meer kleur.
Oogschaduw chocolate cherries is ook heel mooi en Wicked ways gaat tot mijn favorieten behoren!! Rose gold ook geprobeerd, ook mooi. Nu heb ik nog een stuk of 6/7 kleuren die ik nog moet proberen, maar ze zijn eigenlijk allemaal mooi. Ik heb eigenlijk geen kleuren die ik helemaal niet gebruik.