Ideale foundations en eyeshadows, deel IV
maandag 28 mei 2007 om 13:33
Ik zag dat deel 3 vol was!
Dus hier een nieuw deel. Ik weet niet zo goed hoe ik links moet plaatsen, dus als iemand hier de link naar deel 3 kan zetten, graag!!:)
Dus lievemeid heeft haar pakje!
Nou Snoopy, nu wij nog idd!
Mijn shipping mail 2 mei gehad, dus ook nog aan t wachten.
Had van de week een mailtje naar ze gestuurd, en ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde! bij de order status stond ook iets van een delivery time van 3-4 weeks, zei Kathy. Dit gold alleen voor buitenlandse verzendingen. en ze wist niet hoe dat kon, want normaal was dat nooit zo lang!
Maar goed, we wachten wel verder!
Dus hier een nieuw deel. Ik weet niet zo goed hoe ik links moet plaatsen, dus als iemand hier de link naar deel 3 kan zetten, graag!!:)
Dus lievemeid heeft haar pakje!
Nou Snoopy, nu wij nog idd!
Mijn shipping mail 2 mei gehad, dus ook nog aan t wachten.
Had van de week een mailtje naar ze gestuurd, en ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde! bij de order status stond ook iets van een delivery time van 3-4 weeks, zei Kathy. Dit gold alleen voor buitenlandse verzendingen. en ze wist niet hoe dat kon, want normaal was dat nooit zo lang!
Maar goed, we wachten wel verder!
donderdag 12 juli 2007 om 09:56
ja een heel enkel keertje lees je iets over ID Bare Minerals.
Zullen we ons eigen winkeltje maar beginnen??:P
Ik weet zeker dat dat goed zou lopen!!
Ik heb van de week ook minerella binnen gekregen! ziet er super uit!
Nog niet uitgetest. Ja op de hand!
Hihi met mijn ladekastje gaat t ook hard! de eerste 3 laadjes zijn vol (1e lumiere, 2e PL, 3e Lure Beauty), en in de 4e heb ik wat blush zitten, een leeg potje om in te mengen, en een paar foundations.
Ik vind t wel heel moeilijk hoor, om een goede foundation kleur te kiezen!
Zullen we ons eigen winkeltje maar beginnen??:P
Ik weet zeker dat dat goed zou lopen!!
Ik heb van de week ook minerella binnen gekregen! ziet er super uit!
Nog niet uitgetest. Ja op de hand!
Hihi met mijn ladekastje gaat t ook hard! de eerste 3 laadjes zijn vol (1e lumiere, 2e PL, 3e Lure Beauty), en in de 4e heb ik wat blush zitten, een leeg potje om in te mengen, en een paar foundations.
Ik vind t wel heel moeilijk hoor, om een goede foundation kleur te kiezen!
donderdag 12 juli 2007 om 19:52
Ja, moelijk is dat met foundation, ik ben zomers heel bruin en swinters heel wit, dus moet van alles hebben...
Probleem is ook dat ik nog geen goede kwast heb, dus kan nog niet echt uittesten, ja, een beetje met zo'n kleine kwast in een huls, dat gaat wel een beetje.
Welke vroeg je nou, chocolate cherries, even kijken hoor...
Even nat op mijn hand gedaan: is een beetje melkchocolade achtig, met een soort bronzige gloed, droog niet zo mooi, maar nat wel !
En als de duvel ermee speelt, zit ik gister de Viva te lezen, lees ik iets over I.D. minerals, die jij net ook noemde haha !
Viva redactie moet eens hier komen lezen hihi.
Probleem is ook dat ik nog geen goede kwast heb, dus kan nog niet echt uittesten, ja, een beetje met zo'n kleine kwast in een huls, dat gaat wel een beetje.
Welke vroeg je nou, chocolate cherries, even kijken hoor...
Even nat op mijn hand gedaan: is een beetje melkchocolade achtig, met een soort bronzige gloed, droog niet zo mooi, maar nat wel !
En als de duvel ermee speelt, zit ik gister de Viva te lezen, lees ik iets over I.D. minerals, die jij net ook noemde haha !
Viva redactie moet eens hier komen lezen hihi.
donderdag 12 juli 2007 om 20:16
whahah nou dat klinkt een beetje vreemd!;)
Maar grapes is dus wel heel mooi! beetje roze-bruin, met een paars-achtige gloed!
Ik heb vandaag een foundation van PL op, Suntan, met Aprils Mix eroverheen.
Zie er mooi uit hoor! en geen vette neus!! dus al beter dan de foundation van Lumiere! voor mij dan!
Dacht eerst dan Suntan misschien toch te donker was, maar dat valt reuze mee! zier er eigenlijk wel goed uit! maarja ik weet niet hoe het met de winter zit, dan zal het wel te donker zijn denk ik! misschien ook nog een proefje van Buff (of wat is een tint lichter dan Suntan) bestellen.
Ik heb wel een kabuki, is wel fijn! moet je ook eens voor kijken Snoopy!
Maar grapes is dus wel heel mooi! beetje roze-bruin, met een paars-achtige gloed!
Ik heb vandaag een foundation van PL op, Suntan, met Aprils Mix eroverheen.
Zie er mooi uit hoor! en geen vette neus!! dus al beter dan de foundation van Lumiere! voor mij dan!
Dacht eerst dan Suntan misschien toch te donker was, maar dat valt reuze mee! zier er eigenlijk wel goed uit! maarja ik weet niet hoe het met de winter zit, dan zal het wel te donker zijn denk ik! misschien ook nog een proefje van Buff (of wat is een tint lichter dan Suntan) bestellen.
Ik heb wel een kabuki, is wel fijn! moet je ook eens voor kijken Snoopy!
donderdag 12 juli 2007 om 21:25
Whoehahaha, mijn omschrijving van chocolate cherries klinkt idd een beetje vreemd als ik het zo teruglees... maar ik bedoel dus met een nat kwastje hihi. Vind veel kleuren zowiezo mooi als ze met een nat kwastje zijn opgebracht.
Die foundation Suntan heb ik ook ! en Cocao, dat is de donkerste, maar ik vermoed dat die momenteel iets te donker is, al een tijdje niet meer in de zon gezeten hihi. Suntan zou nu perfect zijn. Maar 's winters zou ik ook een tint lichter moeten hebben.
Klinkt goed dat je geen glimneus hebt, ik heb werkelijk altijd een glimneus (en glimwangen, en glimhoofd, lastig zo'n vette huid)
En ik ga zeker kijken voor zo'n kabuki, heb nog geld op paypal, en ergens in mijn favorieten heb ik nog de link naar die man uit China die ze verkoopt via Ebay, eens een keer werk van maken.
Heb ook een blauwe voor het eerst, Shameless, nog niet opgehad (wil die dan als eyeliner opdoen) maar op mijn hand is ie mooi !!! Echt knal turqoise !
Die foundation Suntan heb ik ook ! en Cocao, dat is de donkerste, maar ik vermoed dat die momenteel iets te donker is, al een tijdje niet meer in de zon gezeten hihi. Suntan zou nu perfect zijn. Maar 's winters zou ik ook een tint lichter moeten hebben.
Klinkt goed dat je geen glimneus hebt, ik heb werkelijk altijd een glimneus (en glimwangen, en glimhoofd, lastig zo'n vette huid)
En ik ga zeker kijken voor zo'n kabuki, heb nog geld op paypal, en ergens in mijn favorieten heb ik nog de link naar die man uit China die ze verkoopt via Ebay, eens een keer werk van maken.
Heb ook een blauwe voor het eerst, Shameless, nog niet opgehad (wil die dan als eyeliner opdoen) maar op mijn hand is ie mooi !!! Echt knal turqoise !
vrijdag 13 juli 2007 om 08:51
ja klinkt goed, die shameless!
Ik heb ook Peacock Blue van Lumiere, die is ook heel mooi als lijntje vind ik!
Ja fijn, geen vette neus!! heb er normaal geen last van, maar met de foundation (luminesse) van lumiere kréég ik een vette T-zone!
En ja dat moet je niet hebben he! zeker als je er normaal geen last van hebt!
Maar dit ziet er dus beter uit!:D
Cocoa is voor mij echt te donker! zo bruin word ik nooit hahahha!
Ik heb ook Peacock Blue van Lumiere, die is ook heel mooi als lijntje vind ik!
Ja fijn, geen vette neus!! heb er normaal geen last van, maar met de foundation (luminesse) van lumiere kréég ik een vette T-zone!
En ja dat moet je niet hebben he! zeker als je er normaal geen last van hebt!
Maar dit ziet er dus beter uit!:D
Cocoa is voor mij echt te donker! zo bruin word ik nooit hahahha!
zaterdag 14 juli 2007 om 10:46
dussss...
heb ik al wat besteld! Oh my, wat ben ik erg!
Ach ja, je moet maar zo zien, ik heb geen hobbies waar ik veel geld in steek!
Dus dit is mijn hobby!! is het ook absoluut!:D
Heb samples van Luminous, Spoiled, Disco, Jezebel, Peek-a-Boo, Wild Thing (op aanraden van Snoopy:)), Warm Radiance en een proefje van die Lining gel.
Voor de bruin-liefhebbers, er zitten paar mooie tinten tussen!!
heb ik al wat besteld! Oh my, wat ben ik erg!
Ach ja, je moet maar zo zien, ik heb geen hobbies waar ik veel geld in steek!
Dus dit is mijn hobby!! is het ook absoluut!:D
Heb samples van Luminous, Spoiled, Disco, Jezebel, Peek-a-Boo, Wild Thing (op aanraden van Snoopy:)), Warm Radiance en een proefje van die Lining gel.
Voor de bruin-liefhebbers, er zitten paar mooie tinten tussen!!
zaterdag 14 juli 2007 om 12:04
Ohhhhh wat mooi!! wil die radiance warm zeker proberen! en al die oogschaduws ook .... wacht ff jouw pakje af wiepie! hoor graag wat je van de nieuwe kleurtjes vind!
toch maar weer even geld naar mijn paypal rekening overmaken!
ff off topic..maar gebruiken jullie weleens produkten van lush? weet dat er al een topic over is..maar wilde graag weten wie van jullie deze gebruikt...en zo ja wat?????????????????/
toch maar weer even geld naar mijn paypal rekening overmaken!
ff off topic..maar gebruiken jullie weleens produkten van lush? weet dat er al een topic over is..maar wilde graag weten wie van jullie deze gebruikt...en zo ja wat?????????????????/
zaterdag 14 juli 2007 om 15:35
Gisteren mijn pakje van LureBeauty ontvangen. Wat een mooie samples! Het was uitverkoop dus ze waren maar $1.75. Er zit heel veel in, in een groot, mooi doosje met shifter. Ik ben niet zo van de eyeshadows, dus daar kan ik niet echt over meepraten. Ik gebruik alleen iets lichts onder mijn wenkbrauw en blush over mijn ooglid en dan nog in de hoek en arcadeboog wat bruinachtig, op dit moment Wild Flowers van ED (een heel mooie kleur) Deze gebruik ik ook om mijn wenkbrauwen een beetje voller te maken, echt heel mooi! Daarnaast heb ik nog een lichtblauw potlood voor een lijntje om mijn ogen. Eigenlijk altijd zo'n beetje hetzelfde.
Ben al een tijdje aan het experimenteren met foundations ed en ben erg enthousiast over ED maar ik heb nu twee keer LureBeaty geprobeerd en dit is ook wel heel erg mooi! Erg goeie kleuren, wondelijk, ik heb drie verschillende maar ze zijn alle drie even goed van kleur op mijn huid. Ben nu aan het twijfelen, want deze foundation is fantastisch, had ik niet verwacht. Heel licht en glad met ietsje glow.Ga nog even door met proberen.
Ben al een tijdje aan het experimenteren met foundations ed en ben erg enthousiast over ED maar ik heb nu twee keer LureBeaty geprobeerd en dit is ook wel heel erg mooi! Erg goeie kleuren, wondelijk, ik heb drie verschillende maar ze zijn alle drie even goed van kleur op mijn huid. Ben nu aan het twijfelen, want deze foundation is fantastisch, had ik niet verwacht. Heel licht en glad met ietsje glow.Ga nog even door met proberen.
zaterdag 14 juli 2007 om 15:52
PS, Over de kabuki, las ik over maar weet niet meer wie het was, die heb je echt nodig, anders wordt het niets. Ik heb een goede van ED maar later heb ik van Signature de l[fgcolor=#0000ff]Luscious Kabuki (synthetic)[/fgcolor]
Price: 16.95 gekocht, en dat is een echte aanrader. Heel zacht, zachter dan die van ED en werkt heel prettig en mooi. Ik heb een overgevoelige huid en dan is syntetisch beter. Zijn trouwens allemaal erg mooie brusches van Signature. Goede kwaliteit. Het is maar een weetje....
Price: 16.95 gekocht, en dat is een echte aanrader. Heel zacht, zachter dan die van ED en werkt heel prettig en mooi. Ik heb een overgevoelige huid en dan is syntetisch beter. Zijn trouwens allemaal erg mooie brusches van Signature. Goede kwaliteit. Het is maar een weetje....
zaterdag 14 juli 2007 om 18:07
Dat was ik, over die kabuki, ik moet er echt 1 hebben, met al die samples van foundation die nu werkloos in mijn ladekastje liggen hihi. .
En o wat erg, nieuwe kleuren bij PL ????? Ik ga zo even kijken.....
Ik ga overigens wel pas na mijn vakantie bestellen, krijg het de komende dagen nog druk... vanmiddag nog even een lastminute naar Samos geboekt, a.s. vrijdag !!! En moet nog t/m donderdag werken
Daarna is de cacao foundation wel goed voor mijn gezicht :D
En o wat erg, nieuwe kleuren bij PL ????? Ik ga zo even kijken.....
Ik ga overigens wel pas na mijn vakantie bestellen, krijg het de komende dagen nog druk... vanmiddag nog even een lastminute naar Samos geboekt, a.s. vrijdag !!! En moet nog t/m donderdag werken
Daarna is de cacao foundation wel goed voor mijn gezicht :D
zaterdag 14 juli 2007 om 18:24
Ja dank je ! Was het eigenlijk niet van plan, maar om nu 2 weken met rotweer in Nederland te zitten.... Voorspellingen vanaf volgende week zijn ook niet zo goed. Ga met een vriend en vriendin. Was wel lastig om nog wat te vinden, maar zijn vanmiddag naar Schiphol gereden, en hebben daar wat geboekt bij de balie van Sudtours
Een appartementje pal aan het strand, in een rustig, maar wel heel leuk grieks dorpje.
Hakt wel aardig in mijn portemonnee, dus komende tijd maar even wat minder make up bestellen haha !
Een appartementje pal aan het strand, in een rustig, maar wel heel leuk grieks dorpje.
Hakt wel aardig in mijn portemonnee, dus komende tijd maar even wat minder make up bestellen haha !
zaterdag 14 juli 2007 om 19:02
Wat dat betreft heb ik wel mazzel natuurlijk, ik werk fulltime, en woon alleen.
Eigenlijk had ik voor deze vakantie ook geen geld (ga normaal 's winters op vakantie, met vrienden naar de Can.eilanden, ben in maart nog geweest)
maar heb mijn "appeltje voor de dorst" aangesproken (wat eigenlijk bedoeld is voor als mijn auto een keer "overlijd" en ik een andere moet...)
Studie is inderdaad duur !!!!
En wil je een weekendje zee ? Komend weekend mag je zo bij mij in huis, of van vrijdag 20-7 t/m 27-7, ik woon nl. zo goed als aan zee (2 km er van af)
Eigenlijk had ik voor deze vakantie ook geen geld (ga normaal 's winters op vakantie, met vrienden naar de Can.eilanden, ben in maart nog geweest)
maar heb mijn "appeltje voor de dorst" aangesproken (wat eigenlijk bedoeld is voor als mijn auto een keer "overlijd" en ik een andere moet...)
Studie is inderdaad duur !!!!
En wil je een weekendje zee ? Komend weekend mag je zo bij mij in huis, of van vrijdag 20-7 t/m 27-7, ik woon nl. zo goed als aan zee (2 km er van af)
zaterdag 14 juli 2007 om 19:22
zaterdag 14 juli 2007 om 21:40
zondag 15 juli 2007 om 01:22
Wild thing gaat je goed bevallen, ik weet het zeker !
Die andere kleurtje, die jij besteld hebt, zijn mooi ! Ik vind ze eigenlijk allemaal mooi...
Jammer dat je vriend pas in augustus vrij heeft, jullie hadden zo in mijn huis(je) gemogen hoor !
Ken je nagaan, sommigen willen graag een weekendje naar zee, en ik woon er slechts 5 minuten vanaf en ik kom er nooit... (alleen als het echt, echt strandweer is !)
Die andere kleurtje, die jij besteld hebt, zijn mooi ! Ik vind ze eigenlijk allemaal mooi...
Jammer dat je vriend pas in augustus vrij heeft, jullie hadden zo in mijn huis(je) gemogen hoor !
Ken je nagaan, sommigen willen graag een weekendje naar zee, en ik woon er slechts 5 minuten vanaf en ik kom er nooit... (alleen als het echt, echt strandweer is !)
zondag 15 juli 2007 om 11:32
ja zeker jammer!
hoh..ik kan me daar echt niks bij voorstellen dat je nooit naar het strand gaat!
Ik ben dol op de zee en het strand!
Maarja misschien wordt t gewoon, als je er zo dichtbij woont. Ik woon aan de andere kant van het land, dus voor mij is het groot feest als we naar zee gaan zeg maar hahah!
Ben erg benieuwd ja, naar Wild Thing!
hoh..ik kan me daar echt niks bij voorstellen dat je nooit naar het strand gaat!
Ik ben dol op de zee en het strand!
Maarja misschien wordt t gewoon, als je er zo dichtbij woont. Ik woon aan de andere kant van het land, dus voor mij is het groot feest als we naar zee gaan zeg maar hahah!
Ben erg benieuwd ja, naar Wild Thing!