Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 22 april 2017 om 19:45
zaterdag 22 april 2017 om 19:53
quote:zonnigetoekomst schreef op 22 april 2017 @ 19:44:
[...]
Als ik mij erbuiten had gehouden was het waarschijnlijk niet tot ruzie gekomen, vandaar. En ik voel mij een idioot, dat vooralJoh, kan gebeuren toch dat je je laat meeslepen. Maar zoek nou alsjeblieft hulp samen. Dat lijkt me veel belangrijker dan wat we hier met zijn allen van jou vinden.
[...]
Als ik mij erbuiten had gehouden was het waarschijnlijk niet tot ruzie gekomen, vandaar. En ik voel mij een idioot, dat vooralJoh, kan gebeuren toch dat je je laat meeslepen. Maar zoek nou alsjeblieft hulp samen. Dat lijkt me veel belangrijker dan wat we hier met zijn allen van jou vinden.
zaterdag 22 april 2017 om 19:55
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 april 2017 @ 19:53:
[...]
Joh, kan gebeuren toch dat je je laat meeslepen. Maar zoek nou alsjeblieft hulp samen. Dat lijkt me veel belangrijker dan wat we hier met zijn allen van jou vinden.Klopt, hulp is nu wat we nodig hebben. Hopelijk krijg ik hem mee naar mijn therapeut
[...]
Joh, kan gebeuren toch dat je je laat meeslepen. Maar zoek nou alsjeblieft hulp samen. Dat lijkt me veel belangrijker dan wat we hier met zijn allen van jou vinden.Klopt, hulp is nu wat we nodig hebben. Hopelijk krijg ik hem mee naar mijn therapeut
zaterdag 22 april 2017 om 21:23
zaterdag 22 april 2017 om 21:34
zaterdag 22 april 2017 om 21:41
quote:MoirenPhae schreef op 22 april 2017 @ 21:28:
[...]
Wat erg.
Ik heb 50 shades darker opstaan. Wat verschrikkelijk saai.Waarom kijk je dat in vredesnaam? Het boek was al verschrikkelijk. Ik heb een paar hoofdstukken gelezen maar ergerde mij enorm om Anastasia. Wat een irritant meegaand mokkel was dat zeg. Totaal overgeleverd aan Christian. Ik trek dat soort vrouwen niet. Ik dacht de hele tijd mens kweek ballen en sla die Christian in elkaar.
[...]
Wat erg.
Ik heb 50 shades darker opstaan. Wat verschrikkelijk saai.Waarom kijk je dat in vredesnaam? Het boek was al verschrikkelijk. Ik heb een paar hoofdstukken gelezen maar ergerde mij enorm om Anastasia. Wat een irritant meegaand mokkel was dat zeg. Totaal overgeleverd aan Christian. Ik trek dat soort vrouwen niet. Ik dacht de hele tijd mens kweek ballen en sla die Christian in elkaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 22 april 2017 om 21:41
zaterdag 22 april 2017 om 21:42
quote:charlottew88 schreef op 22 april 2017 @ 21:41:
[...]
Waarom kijk je dat in vredesnaam? Het boek was al verschrikkelijk. Ik heb een paar hoofdstukken gelezen maar ergerde mij enorm om Anastasia. Wat een irritant meegaand mokkel was dat zeg. Totaal overgeleverd aan Christian. Ik trek dat soort vrouwen niet. Ik dacht de hele tijd mens kweek ballen en sla die Christian in elkaar.
Dat is net zoiets als dat ik af en toe bloemkool moet eten, ondanks dat ik het echt niet lekker vind.
Geen enkele logica dus.
[...]
Waarom kijk je dat in vredesnaam? Het boek was al verschrikkelijk. Ik heb een paar hoofdstukken gelezen maar ergerde mij enorm om Anastasia. Wat een irritant meegaand mokkel was dat zeg. Totaal overgeleverd aan Christian. Ik trek dat soort vrouwen niet. Ik dacht de hele tijd mens kweek ballen en sla die Christian in elkaar.
Dat is net zoiets als dat ik af en toe bloemkool moet eten, ondanks dat ik het echt niet lekker vind.
Geen enkele logica dus.
zaterdag 22 april 2017 om 21:43
quote:MoirenPhae schreef op 22 april 2017 @ 21:42:
[...]
Geen enkele logica dus.
[...]
Geen enkele logica dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 23 april 2017 om 20:54
quote:charlottew88 schreef op 22 april 2017 @ 21:41:
[...]
Gelukkig!
Vond het zo niet-opwindend!
[...]
Gelukkig!
Vond het zo niet-opwindend!