Uitwerktijd
zondag 23 april 2017 om 12:05
Even een (vast hele domme) vraag: is een uitwerktijd altijd 1 maand als erover niks in je contract staat? Het gaat om een tijdelijk contract.
Wat ik zo snel op internet kan vinden is het een maand, maar misschien heb ik wat over het hoofd gezien.
Nog wat informatie: ben op 1 december begonnen en kreeg een 3 maanden contract, waar daarna stilzwijgend verlengt is. Ik heb mijn nieuwe contract nog niet gezien en ze geven verder geen informatie erover, dus weet niet voor hoeveel tijd mijn nieuwe contract is.
Wat ik zo snel op internet kan vinden is het een maand, maar misschien heb ik wat over het hoofd gezien.
Nog wat informatie: ben op 1 december begonnen en kreeg een 3 maanden contract, waar daarna stilzwijgend verlengt is. Ik heb mijn nieuwe contract nog niet gezien en ze geven verder geen informatie erover, dus weet niet voor hoeveel tijd mijn nieuwe contract is.
zondag 23 april 2017 om 12:26
zondag 23 april 2017 om 12:54
Je contract is dan stilzwijgend verlengd onder dezelfde voorwaarden, en loopt daarmee af op 31/05. Wat staat er in je eerste contract opgenomen als opzegtermijn? Die geldt dan ook voor dit contract. Het kan overigens ook zo zijn dat tussentijds opzeggen niet mogelijk is en je pas per einde van t contract weg kan. Ook de eventuele cao idd checken!