Werken bij Pepperminds
maandag 24 april 2017 om 16:05
Ik zit in mijn examenjaar van mbo, heb straks veel vrije tijd en wil wat extra's verdienen. Volgend jaar ga ik een hbo studie volgen dus een flexibel baantje is erg handig aangezien mijn rooster volgend jaar elke week anders is. Ik moet minstens een dag per week beschikbaar zijn. Iemand een idee hoeveel uur dat moet zijn op een dag? Mocht het werk toch niks voor mij zijn... hoe lang zit ik er dan aanvast? En kan ik dan in de zomervakantie in de bouwvak gewoon op vakantie als ik daar binnenkort op gesprek ga en aangenomen wordt?
maandag 24 april 2017 om 16:17
Serieuze vraag dit: hoe denk je dat wij dit weten? Je kunt t toch beter aan iemand daar vragen of op de website kijken?
Ik heb heel lang geleden een keer bij ze gesolliciteerd. Was wel aangenomen, maar heb er vanaf gezien. Beetje te popi-jopi cultuurtje merkte ik al vanaf binnenkomst. Voel me daar niet fijn bij.
Ik heb heel lang geleden een keer bij ze gesolliciteerd. Was wel aangenomen, maar heb er vanaf gezien. Beetje te popi-jopi cultuurtje merkte ik al vanaf binnenkomst. Voel me daar niet fijn bij.
manamana...tutuutududu