Werk & Studie alle pijlers

Werken bij Pepperminds

24-04-2017 16:05 7 berichten
Ik zit in mijn examenjaar van mbo, heb straks veel vrije tijd en wil wat extra's verdienen. Volgend jaar ga ik een hbo studie volgen dus een flexibel baantje is erg handig aangezien mijn rooster volgend jaar elke week anders is. Ik moet minstens een dag per week beschikbaar zijn. Iemand een idee hoeveel uur dat moet zijn op een dag? Mocht het werk toch niks voor mij zijn... hoe lang zit ik er dan aanvast? En kan ik dan in de zomervakantie in de bouwvak gewoon op vakantie als ik daar binnenkort op gesprek ga en aangenomen wordt?
Vraag het ze.
Alle reacties Link kopieren
Serieuze vraag dit: hoe denk je dat wij dit weten? Je kunt t toch beter aan iemand daar vragen of op de website kijken?

Ik heb heel lang geleden een keer bij ze gesolliciteerd. Was wel aangenomen, maar heb er vanaf gezien. Beetje te popi-jopi cultuurtje merkte ik al vanaf binnenkomst. Voel me daar niet fijn bij.
manamana...tutuutududu
Dat lijken me prima vragen om in een sollicitatiegesprek aan het bedrijf te stellen.
Ik ken dat hele bedrijf niet eens
quote:Robinson schreef op 24 april 2017 @ 18:20:

Ik ken dat hele bedrijf niet eensZe werven abonnees, donateurs enzo op straat en huis-aan-huis.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven