van die klapdeurtjes?

02-02-2009 09:06 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben al tijden op zoek naar klapdeurtjes. Dan bedoel ik 2 deuren van ongeveer een meter hoog of minder, die je open duwt om er doorheen te komen. Zelf moet ik altijd aan 'western' of cowboydeuren denken, maar ze zullen vast een officielere naam hebben :-)

Nu mijn vraag, weet iemand waar ik die dingen kan vinden? Ik heb de doe-het-zelf-zaken afgestruind, woonwinkels etc. Of is dit iets wat je zelf moet (laten) maken?
http://images.google.com/...9Rc9Y-s3Nxr ... S%26sa%3DN
Louvredeurtjes
Die dingen heten gewoon saloondeuren. Geen idee waar ze te krijgen zijn, vroeger hadden we ze ook in de keuken, het was nogal hip, maar tegenwoordig zie je niet zo vaak meer.
Vlg mij gewoon overal te koop.
http://www.voordeelmuis.n...i?id=206316&action=detail
Mooie naam; louvredeuren! En bedankt voor jullie snelle reacties, nu komt t helemaal goed met die klapdeuren!
Bij de bouwmarkten verkopen ze louvredeuren, in diverse afmetingen en zowel in wit als naturel.
Louvredeuren. Gewoon bij bouwmarkten te koop.
Peas on earth!
Dat zijn louvre deurtjes
Hmm, ik ben een gebroken plaat zie ik
Louvre is toch dat er van die latjes die schuin naar beneden wijzen in zitten? (zegmaar als luxaflex) Spuuglelijk en een crime om te poetsen. Het klapdeuren gebeuren is volgens mij saloondeuren.
saloondeuren

louvredeuren

2 verschillende deuren idd
Vast van weinig toegevoegde waarde, deze post, maar ik vind ze allebei lelijk
Peas on earth!
Haha erwt, ik ook! Heb de onderste uit mijn woonkamer gesloopt en naar de stort gebracht.
lol, ja lelijk. Vind ik ook, maar bij de eerste post knaagde het al aan me of saloon en louvredeurtjes nou hetzelfde waren. Niet dus. Hoewel wij dus ooit louvredeurtjes in saloonstijl hadden (of saloondeuren in louvrestijl). 't Was toen hip denk ik (sorry, mijn ouders hadden het uitgekozen ).
haha erwt , eens.

Het leek me een prima oplossing voor de badkamer, waar een deuropening is en daarachter de wasmachine. Ik kijk dan liever naar de louvredeuren dan naar de wasmachine geloof ik. En ach.. een mooie kleur verf op de 'louvredeuren' en klaar lijkt me. (Ik bedoel overigens wel louvre en niet saloon) Op naar de bouwmarkt :-)
Saloondeuren kunnen eigenlijk alleen maar als er een bar achter zit met een groot geweer aan de muur.
Dus wat wil je daarmee zeggen Zwieber? Dat Joos eigenlijk boven de wasmachine een bar moet knutselen, een geweer aan de muur moet hangen en zulke laarzen moet kopen?

Peas on earth!
Precies, princess!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven