Ideale foundations en eyeshadows, deel IV
maandag 28 mei 2007 om 13:33
Ik zag dat deel 3 vol was!
Dus hier een nieuw deel. Ik weet niet zo goed hoe ik links moet plaatsen, dus als iemand hier de link naar deel 3 kan zetten, graag!!:)
Dus lievemeid heeft haar pakje!
Nou Snoopy, nu wij nog idd!
Mijn shipping mail 2 mei gehad, dus ook nog aan t wachten.
Had van de week een mailtje naar ze gestuurd, en ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde! bij de order status stond ook iets van een delivery time van 3-4 weeks, zei Kathy. Dit gold alleen voor buitenlandse verzendingen. en ze wist niet hoe dat kon, want normaal was dat nooit zo lang!
Maar goed, we wachten wel verder!
Dus hier een nieuw deel. Ik weet niet zo goed hoe ik links moet plaatsen, dus als iemand hier de link naar deel 3 kan zetten, graag!!:)
Dus lievemeid heeft haar pakje!
Nou Snoopy, nu wij nog idd!
Mijn shipping mail 2 mei gehad, dus ook nog aan t wachten.
Had van de week een mailtje naar ze gestuurd, en ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde! bij de order status stond ook iets van een delivery time van 3-4 weeks, zei Kathy. Dit gold alleen voor buitenlandse verzendingen. en ze wist niet hoe dat kon, want normaal was dat nooit zo lang!
Maar goed, we wachten wel verder!
vrijdag 6 juli 2007 om 12:53
vrijdag 6 juli 2007 om 20:32
oow leuk sari!! lekker is dat!
Dus Signature geeft lekker volle proefjes?
ook maar eens kijken dan! haha
Ik heb vandaag mijn pakje van Lure Beauty al gekregen!!!!
Dinsdag besteld en nu al in huis!!! zóóó snel!!
Ziet er heel mooi uit allemaal!
Zal morgen eens gaan testen!
Ik wacht nog steeds op mijn 2e pakje van PL!
Hoop dat die ook snel komt! die had ik min of meer al wel verwacht!
Dus Signature geeft lekker volle proefjes?
ook maar eens kijken dan! haha
Ik heb vandaag mijn pakje van Lure Beauty al gekregen!!!!
Dinsdag besteld en nu al in huis!!! zóóó snel!!
Ziet er heel mooi uit allemaal!
Zal morgen eens gaan testen!
Ik wacht nog steeds op mijn 2e pakje van PL!
Hoop dat die ook snel komt! die had ik min of meer al wel verwacht!
vrijdag 6 juli 2007 om 21:43
Wiepie, wat heb jij Lure Beauty snel !!!!!
Ik heb maandag besteld, en ik heb het nog niet...
Tja, hoe ongeduldig kan je zijn hihi
Maar ja, vorige keer duurde PL ook zo lang, ca. 5 weken, hoop echt niet dat het weer zo lang duurt !
Ik laat het bij mijn ouders bezorgen, en ik bel nu al elke dag mijn moeder om te vragen of er een pakketje voor me is
Ik heb maandag besteld, en ik heb het nog niet...
Tja, hoe ongeduldig kan je zijn hihi
Maar ja, vorige keer duurde PL ook zo lang, ca. 5 weken, hoop echt niet dat het weer zo lang duurt !
Ik laat het bij mijn ouders bezorgen, en ik bel nu al elke dag mijn moeder om te vragen of er een pakketje voor me is
zaterdag 7 juli 2007 om 10:25
ja ik had het pakje ook nog lang niet verwacht!!
Maar des te leuk dan!
Ik had alleen maar 10 samples, misschien dat het er daarom zo snel was?
wat heb jij besteld snoopy?
ja idd stelletje verslaafden! heeeeeel erg!
dus geen nieuwe sites meer melden hier hahahahha!
Ik las bij Signature dat de oogschaduw samples in zakjes komen!
Dat vind ik minder! Ze doen de andere samples wel in potjes, waarom deze dan niet!
Ga zo eens de oogschaduws van Lure Beauty proberen!
Ze zijn wel een beetje slordig met de oogschaduw omgegaan hoor, want er zit heel veel poeder in het schroefdopje van het potje! dus als je de deksel eraf haalt, valt er van alles tussenuit! zonde!!
Maar des te leuk dan!
Ik had alleen maar 10 samples, misschien dat het er daarom zo snel was?
wat heb jij besteld snoopy?
ja idd stelletje verslaafden! heeeeeel erg!
dus geen nieuwe sites meer melden hier hahahahha!
Ik las bij Signature dat de oogschaduw samples in zakjes komen!
Dat vind ik minder! Ze doen de andere samples wel in potjes, waarom deze dan niet!
Ga zo eens de oogschaduws van Lure Beauty proberen!
Ze zijn wel een beetje slordig met de oogschaduw omgegaan hoor, want er zit heel veel poeder in het schroefdopje van het potje! dus als je de deksel eraf haalt, valt er van alles tussenuit! zonde!!
zaterdag 7 juli 2007 om 10:47
heb toch wat besteld bij signature! zo'n gratis sample kit.
Heb een foundation, Roseberry blush, Goddess bronzer, Moondance eyesh, Plum pizzaz eyesh, en Sky Blue eyesh.
Ben benieuwd!
Ja had mn pakje van PL wel verwacht, want die ik 5 dagen daarvoor had besteld was er al heel snel! Dus ik dacht dan komt deze dus 5 dagen later, want de shipping mail was ook 5 dagen later! maar niet dus!
Ach ja we wachten gewoon!
Heb een foundation, Roseberry blush, Goddess bronzer, Moondance eyesh, Plum pizzaz eyesh, en Sky Blue eyesh.
Ben benieuwd!
Ja had mn pakje van PL wel verwacht, want die ik 5 dagen daarvoor had besteld was er al heel snel! Dus ik dacht dan komt deze dus 5 dagen later, want de shipping mail was ook 5 dagen later! maar niet dus!
Ach ja we wachten gewoon!
zaterdag 7 juli 2007 om 12:49
Da's een goeie Wiepie... wat had ik ook alweer besteld ????
Even checken in mijn mailbox...
Bij Lure Beauty: 3 samples eye shadow, 2 samples foundation, 1 sample bronzen, en 1 x veil setting powder, ook een sample
Bij Signature een sample set
en bij PL allemaal eye shadow samples, en foundation samples
Veel plezier met het uitproberen !!!
Ps wat jammer is dat he, als het allemaal op het schroefdraad zit zeg maar, dan valt het er idd allemaal af
Even checken in mijn mailbox...
Bij Lure Beauty: 3 samples eye shadow, 2 samples foundation, 1 sample bronzen, en 1 x veil setting powder, ook een sample
Bij Signature een sample set
en bij PL allemaal eye shadow samples, en foundation samples
Veel plezier met het uitproberen !!!
Ps wat jammer is dat he, als het allemaal op het schroefdraad zit zeg maar, dan valt het er idd allemaal af
zaterdag 7 juli 2007 om 13:54
is mooie oogschaduw, van Lure!
Heb nu Mystical op, met Hypnotic blue.
Mystical is een zilvergrijze tint met een beetje een lavendelachtige gloed.
Hypnotic Blue is een lichtblauwe tint die moeilijk te beschrijven is!
Heb verder nog Chestnut, Barely There, iets met sparkling Beach (haha weet de naam niet meer), Bewitched, Intrigue, Diamond, Sea eyes, en Ellie's eyes.
Geloof dat dit het is!
Heb nu Mystical op, met Hypnotic blue.
Mystical is een zilvergrijze tint met een beetje een lavendelachtige gloed.
Hypnotic Blue is een lichtblauwe tint die moeilijk te beschrijven is!
Heb verder nog Chestnut, Barely There, iets met sparkling Beach (haha weet de naam niet meer), Bewitched, Intrigue, Diamond, Sea eyes, en Ellie's eyes.
Geloof dat dit het is!
zaterdag 7 juli 2007 om 19:52
zondag 8 juli 2007 om 20:51
maandag 9 juli 2007 om 11:16
hopeful, dat was Flawless toch?
Dat doe ik maar niet. ik wil wel een keer de VV proberen, maar ben bang dat ik van de FF ook een vettige neus krijg! en daar zitten we niet op de wachten he!:)
Ik zit nog te wachten op mijn pakje waar Aprils mix oa in zit! ben wel benieuwd! maar hij is dus best licht?
Hm we zullen zien! kan niet wachten! hij zal er binnenkort wel zijn, shipping was 25 juni.
Ben ook wel benieuwd naar t pakje van Signature!
Die oogschaduw Plum Pizzaz ziet er zo geweldig uit! hoop dat ie dat ook is!
En nog een vraagje, misschien weet iemand t antwoord? ik ben op zoek naar een heel donkerbruine oogschaduw, liefst met glimmertjes. Mooi om een lijntje mee te maken, maar ook voor op de buitenste hoeken. De bruintinten die ik tot nu toe heb besteld zijn daarvoor toch wat te licht naar mijn mening! en tuurlijk kan ik mengen met zwart, maar wie weet is de kleur die ik zoek gewoon te koop! waarom moeilijk doen als t makkelijk kan he!;)
Dat doe ik maar niet. ik wil wel een keer de VV proberen, maar ben bang dat ik van de FF ook een vettige neus krijg! en daar zitten we niet op de wachten he!:)
Ik zit nog te wachten op mijn pakje waar Aprils mix oa in zit! ben wel benieuwd! maar hij is dus best licht?
Hm we zullen zien! kan niet wachten! hij zal er binnenkort wel zijn, shipping was 25 juni.
Ben ook wel benieuwd naar t pakje van Signature!
Die oogschaduw Plum Pizzaz ziet er zo geweldig uit! hoop dat ie dat ook is!
En nog een vraagje, misschien weet iemand t antwoord? ik ben op zoek naar een heel donkerbruine oogschaduw, liefst met glimmertjes. Mooi om een lijntje mee te maken, maar ook voor op de buitenste hoeken. De bruintinten die ik tot nu toe heb besteld zijn daarvoor toch wat te licht naar mijn mening! en tuurlijk kan ik mengen met zwart, maar wie weet is de kleur die ik zoek gewoon te koop! waarom moeilijk doen als t makkelijk kan he!;)
maandag 9 juli 2007 om 12:22
Hoi Wiepie,
Je kunt aprils mix ook mengen met een bronzer misschien dan is hij wel mooi denk ik! vind radiance heel mooi en van de blush nymph....die 2 wil ik nog wel full size bestellen!
Ik heb een proefje van espresso shimmer van lumiere en deze is behoorlijk donker hoor! misschien dat je die mooi vind?
Je kunt aprils mix ook mengen met een bronzer misschien dan is hij wel mooi denk ik! vind radiance heel mooi en van de blush nymph....die 2 wil ik nog wel full size bestellen!
Ik heb een proefje van espresso shimmer van lumiere en deze is behoorlijk donker hoor! misschien dat je die mooi vind?
maandag 9 juli 2007 om 12:49
Mijn moeder belde zaterdag nog, dat 1 van de 3 pakketjes al was gearriveerd, welke weet ik niet.
En aangezien er kermis bij ons in het dorp was, en ik vanaf donderdag t/m gister in de kroeg heb gezeten, heb ik het nog niet opgehaald.
Maar denk dat ik straks met mijn brakke lijf toch even naar haar toe ga, om het pakketje te halen, nieuwsgierigheid wint het van brakheid
En aangezien er kermis bij ons in het dorp was, en ik vanaf donderdag t/m gister in de kroeg heb gezeten, heb ik het nog niet opgehaald.
Maar denk dat ik straks met mijn brakke lijf toch even naar haar toe ga, om het pakketje te halen, nieuwsgierigheid wint het van brakheid
maandag 9 juli 2007 om 14:08
maandag 9 juli 2007 om 17:57
Ja, Wild thing is heel mooi, ik denk precies wat je zoekt.
Hele middag moed verzameld om in de auto te stappen (jee wat heb ik een kater....) en naar moeders te gaan.
Pakketje is van Lure Beauty, en wow wat een grote samples !!!
Bronzer zit in een groot potje !!!
Ziet er allemaal prachtig uit !!! Ga het morgen wel uitproberen, er valt vandaag toch niets meer van mijn bleke, vermoeide, katerige hoofd te maken;)
Hele middag moed verzameld om in de auto te stappen (jee wat heb ik een kater....) en naar moeders te gaan.
Pakketje is van Lure Beauty, en wow wat een grote samples !!!
Bronzer zit in een groot potje !!!
Ziet er allemaal prachtig uit !!! Ga het morgen wel uitproberen, er valt vandaag toch niets meer van mijn bleke, vermoeide, katerige hoofd te maken;)
dinsdag 10 juli 2007 om 17:48
Heb vandaag mijn pakje van PL gehad!:)
Met Aprils mix, Suntan, Sweet Cheeks, Sunkissed bronzer en Minerella Liner.
Ziet er allemaal mooi uit, maar Aprils Mix kijkt heel licht, en Sunkissed heel gelig! dus even kijken hoe dat uitpakt op mijn gezicht!
Morgen lekker testen!
En kreeg vandaag de Shipping mail van Signature!
Hoe lang duurde dat bij jullie voor die binnen was?
Met Aprils mix, Suntan, Sweet Cheeks, Sunkissed bronzer en Minerella Liner.
Ziet er allemaal mooi uit, maar Aprils Mix kijkt heel licht, en Sunkissed heel gelig! dus even kijken hoe dat uitpakt op mijn gezicht!
Morgen lekker testen!
En kreeg vandaag de Shipping mail van Signature!
Hoe lang duurde dat bij jullie voor die binnen was?
dinsdag 10 juli 2007 om 18:07
Hoi, mams belde net, Signature is binnen, 1 juli besteld, dus ook supersnel binnen ! Shipping mail had ik 3 juli, morgen pakketje ophalen bij Mams !
Oogschaduw van LureBeauty vandaag op, valt een beetje tegen, niet zo mooi glimmend, beetje matte kleuren.
Foundation gebruik ik zomers niet, dus daar wacht ik nog even mee.
Vind Pure Luxe nog het mooiste tot nu toe, even afwachten wat Signature is.
Oogschaduw van LureBeauty vandaag op, valt een beetje tegen, niet zo mooi glimmend, beetje matte kleuren.
Foundation gebruik ik zomers niet, dus daar wacht ik nog even mee.
Vind Pure Luxe nog het mooiste tot nu toe, even afwachten wat Signature is.
dinsdag 10 juli 2007 om 21:55
Ja dat is zo, ging vandaag weer aan het werk na een paar dagen vrij te zijn geweest i.vm. kermis, en dit waren goede kleuren voor een dag waarop je eigenlijk nog heel duf bent:)
Ik heb de kleuren: Erica, Chestnut en Brownie op. alle 3.
Passen wel heel mooi bij elkaar
Brownie is dus een z.g. matte kleur, maar Erica en Chestnut zijn dus shimmers, maar zijn dus ook erg mat.
Ik ben gewoon meer van de glimmers, maar da's persoonlijk natuurlijk
Ik heb de kleuren: Erica, Chestnut en Brownie op. alle 3.
Passen wel heel mooi bij elkaar
Brownie is dus een z.g. matte kleur, maar Erica en Chestnut zijn dus shimmers, maar zijn dus ook erg mat.
Ik ben gewoon meer van de glimmers, maar da's persoonlijk natuurlijk
woensdag 11 juli 2007 om 18:42
Zo net bij mijn moeder geweest, en PL was ook binnen, super, alles binnen binnen 10 dagen !
Signature 2 eye shadows in zakjes, mmmm, minder. Foundation in potjes, heb nu ca. 20 foundation samples, weet niet welke nu het beste gaat worden, moet eerst maar eens een goede kwast hiervoor aanschaffen.
En PL..... tja, ik ga voortaan alleen nog maar bij hun bestellen, wat een superkleuren, en wat een pigment zit erin !
Ik zal even overtypen welke kleuren ik nu nieuw heb:
Amber, Wild Thing (had ik al, is super, voor jou Wiepie, bruin/zwart met glitter) Haute Couture, Dirt-egirl, Forged (super heavy metal, glimt je tegemoet !)
Enlighten, Chocolate Cherries, Supernova, Wicked ways, Kisses in the dark, Shameless, minerella, Rockstar, Cinnamon en Jamocha
Allemaal even mooi, 1 probleem, mijn ladekastje is vol
Ga volgende keer een nieuwe aanschaffen waar alleen PL heel overzichtelijk ingaat, nu in het laadje in 2 laagjes, lastig hihi
Signature 2 eye shadows in zakjes, mmmm, minder. Foundation in potjes, heb nu ca. 20 foundation samples, weet niet welke nu het beste gaat worden, moet eerst maar eens een goede kwast hiervoor aanschaffen.
En PL..... tja, ik ga voortaan alleen nog maar bij hun bestellen, wat een superkleuren, en wat een pigment zit erin !
Ik zal even overtypen welke kleuren ik nu nieuw heb:
Amber, Wild Thing (had ik al, is super, voor jou Wiepie, bruin/zwart met glitter) Haute Couture, Dirt-egirl, Forged (super heavy metal, glimt je tegemoet !)
Enlighten, Chocolate Cherries, Supernova, Wicked ways, Kisses in the dark, Shameless, minerella, Rockstar, Cinnamon en Jamocha
Allemaal even mooi, 1 probleem, mijn ladekastje is vol
Ga volgende keer een nieuwe aanschaffen waar alleen PL heel overzichtelijk ingaat, nu in het laadje in 2 laagjes, lastig hihi
woensdag 11 juli 2007 om 19:19
Ik heb gisteren maar weer eens een bestelling geplaatst bij lumiere. Vorige keer kwam mijn pakje na een maand pas aan! Ik hoopte eigenlijk dat het dit keer wat sneller zou gaan, maar ik kreeg vorige keer heel snel na mijn bestelling een mail dat ze mijn pakket hadden opgestuurd, en zelfs dat heb ik nog niet. Het zal wel weer lang wachten worden!!
Wat ik niet snap is dat minerale make-up in Nederland helemaal niet bekend is en verkocht wordt. Meestal waaien trends juist over vanuit Amerika.
Wat ik niet snap is dat minerale make-up in Nederland helemaal niet bekend is en verkocht wordt. Meestal waaien trends juist over vanuit Amerika.