Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
O, mosterd dus.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga nu bij hem zitten en dan beetje kroelen enzo maar hij wordt niet echt wakker en daardoor gaat het hele nacht door misschien? Ga hem vannacht wel even goed wakker maken dat hij er echt uit is.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Kess schreef op 02 februari 2009 @ 21:26:

O, mosterd dus.Heb je er ook bitterballen bij?
Doe ik ook wel eens, liedje in oor zingen en dan zie je soms lachje op gezicht verschijnen, schattig.

Cee had laatst ook gedroomd, ze was alleen thuis en ze was papa en mama kwijt, zo zielig.
Oooo lekker, bitterballen.
Vannacht ging het erom dat hij mij geen dag dag had gezegd. Als ik hem in bed heb gestopt mag hij blijven praten/dag zeggen tot ik beneden ben dus dan roepen we altijd domme dingen naar elkaar. En dat was hij in nachtmerrie vergeten. Dus ik riep dag dag tegen hem en toen zei hij ook dag dag en sliep weer verder.

Zo hey, zo'n lang verhaal heb ik in tijden niet getypt. Whahaha
Nu moeten je vingers rusten zekers.
Jah leipe shit ouwe. Ik ga naar bed. Dope man.
Trust chick.

Truste!
Peas on earth!

Hoest met Tony?
Peas on earth!

Hoest Starretje?
Peas on earth!

Met Tony gaat het goed hoor! Is lekker met zijn troostspeelgoedjes aan het spelen. MiniLoco is een groot succes. Zo leuk, heb daar vroeger zelf ook heel veel mee gespeeld. Koorts is weg!

Nemo lekker geslapen vannacht?

Hoe is het met jou, Erwt? Gaat het allemaal weer bergopwaarts? Wordt volle kop al wat leger?
Loretta is De Mol. Punt.
Gaat, kind is een ontzettende draak. Al een paar keer pissig naar boven gegaan omdat ze boos op me was.

Hoe is het met je snotoog?
Gelukkig alles goed met Tonietje!
Whahaha das wel omgekeerde wereld: kind dat naar boven gaat omdat ze boos op jóu is

Fijn dat 't goed gaat met Tony! Ohjaaa MiniLoco, dat ken ik ook!

Snotogen ( ) lijken iets beter. Is alleen een beetje gek, want moet vier keer per dag zalf doen tot het over is en dan nog twee dagen doorgaan. Probleem is dat ik eigenlijk niet precies weet wanneer het over is, want het prikt niet echt en ook niet zo rood. Nouja, ik ga gewoon nog maar even door.

Verder gaat het goed! Voel me zelfs een beetje schuldig dat ik thuis ben, want voel me eigenlijk best prima. Nog een beetje hoesten en word gek van dat druppelen, zalfjes, pilletjes, maar 't gaat heel okee. Ga morgen weer werken

Xan gisteren ook niet helemaal lekker, hoop dat 't van tijdelijk aard was en dat ik 'm niet aangestoken heb. Ach... dan kan ik weer terug-verpleegsteren
Peas on earth!
Goedemorgen allemaal

NS ligt plat? Hier wel in elk geval.

Fijn dat het zo goed gaat met Tony.

Chica heeft ook Miniloco, leuk

om DrakenCeetje

Erwt, fijn dat je je beter voelt. Niet schuldig voelen hoor, want goed uitrusten ook nodig, anders ben je zo weer ziek.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hopen dat Xan niet ziek wordt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Inad

Bij mij doet NS het gewoon. Maar weinig nieuws daar na jouw laatste bericht hoor. Ohja, alleen van mij, dat ik me afvroeg of die Engers van dat Andere Forum wel op de hoogte zijn van feit dat TRex een ex is, omdat ik voortijd ben verdwenen (hoewel er wellicht geroddeld is ).

Zijn Chica en jij eigenlijk weer helemaal beter?
Peas on earth!
Jeeeeeuj ik heb gewonnen van drakenkind Na drie uur is ontbijt eindelijk op.

Niet schuldig voelen Erwt, als je vandaag zou zijn gaan werken was je vast heel slap nog geweest.

NS lag hier ook plat.

Ceetje is tegen gasmetervervangmeneer aan het kletsen. Zo schiet die man totaal niet op
En hij moet alles uitleggen
Wel handig, kan Ceetje de volgende keer zélf de gasmeter vervangen
Peas on earth!
Na drie uur ontbijt op

*krijgt zelf trauma's van vroeger*
Peas on earth!
Whahah! Ceetje legt metermeneer het vuur aan de schenen! Grappig ding. Maar straks weet zij dus wél precies hoe zo'n meter in elkaar zit. Knap kind.

Fijn dat het zoveel beter gaat Erwt. Niet schuldig voelen, gewoon even genieten van dagje aankeutelen en dan morgen er weer tegenaan.

Hier ook Boos Kind, maar gelukkig ligt hij nu te slapen. Als Vito zijn zin niet krijgt (hij praat nog nauwelijks, dus zich verstaanbaar maken als hij iets specifieks wil lukt nog niet zo best, en soms mogen dingen die hij wil gewoonweg niet) gaat hij gooien. Met alles wat voor handen komt. En als je hem dan corrigeert wordt hij nog bozer en gaat hij nog meer gooien. Fijn, die peuterpuberteit!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven