Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
quote:Emma95 schreef op 25 april 2017 @ 06:57:

Amaral was de politieinspecteur die er in het begin mee te maken had. Hij heeft alles wat ze onderzochten opgeschreven. Gewoon de politierapporten. En er klopt gewoon veel niet. Rare vrienden, rare ouders. Ze reageren niet normaal, willen geen vragen beantwoorden, zeggen dingen die bewezen niet kloppen, wissen telefoongegevens van die avond, etc.

Door een getuige is Gerry herkend terwijl hij met een slapend (dood) kind liep 's avonds laat maar er is niets mee gedaan.

Gelukkig zijn de Portugezen nog steeds niet klaar met de zaak.Dit!
Ik blijf de ouders en vriendenclubje erg verdacht vinden. Er zijn in het appartement ook helemaal geen sporen/vingerafdrukken van een vreemde/inbreker gevonden.
quote:emmetje2 schreef op 25 april 2017 @ 11:17:

Ik blijf de ouders en vriendenclubje erg verdacht vinden. Er zijn in het appartement ook helemaal geen sporen/vingerafdrukken van een vreemde/inbreker gevonden.Vingerafdrukken is misschien niet eens zo raar, als het een persoon van buitenaf is en een kind mee wil nemen die bereid zich natuurlijk goed voor. Volgens mij zijn ontvoeringen bijna nooit impulsieve acties.
De luiken konden alleen van binnen worden geopend en zaten nog dicht....
quote:Aragog schreef op 24 april 2017 @ 23:56:

[...]

Het is toch gebeurd in Portugal? Dan waren ze daar toch berecht? Toch niet in het land (Engeland) waar ze vandaan kwamen?Dat maakt toch verder voor de motivering niet uit? Het is toch algemeen bekend dat zowel gevangenispersoneel als de gevangenen niet dol zijn op kindermoordenaars? Logisch dat ze er niet voor willen gaan zitten. Ook Portugal is niet zo flauw met straffen uitdelen.
quote:Emma95 schreef op 25 april 2017 @ 12:49:

De luiken konden alleen van binnen worden geopend en zaten nog dicht....En gewoon via de deur?
quote:liubi schreef op 25 april 2017 @ 00:47:

[...]

Ja, in 2012. Terwijl dat gebeurde in 1980.

Het publiek blijft echter maar verdachtmakingen houden na al die jaren. Is dat nu nodig?? Er zijn echt verschrikkelijk veel hate- en lastersites over de familie McCann. Door gekkies werden zelfs ooit de andere kinderen als verdachte aan gemerkt. Echt.1988 toch ook al?
Doen die ouders McCann qua werk eigenlijk nog wat anders dan een businessmodel maken van het hele gebeuren?
Ik verwacht nog altijd dat iemand van de Tapas 7 gaat praten.
't Is al met al een heel gedoe
Interessant om te lezen

http://laidbareblog.blogs ... hts-madeleine-mccann.html
En een brief van Kate op Facebook.

Brief Kate McCann

Ik vind haar op foto's altijd zo 'geforceerd' erop staan. Alsof ze altijd een rol speelt. Valt me telkens weer op.
Als je als moeder dan zo'n brief schrijft zeg je toch ook iets tegen de ontvoerder. Zij gaat ervan uit dat Madeleine is ontvoerd. En je richt je tot de ontvoerder. Doet ze allemaal niet.
quote:Emma95 schreef op 25 april 2017 @ 18:15:

Als je als moeder dan zo'n brief schrijft zeg je toch ook iets tegen de ontvoerder. Zij gaat ervan uit dat Madeleine is ontvoerd. En je richt je tot de ontvoerder. Doet ze allemaal niet.Heeft ze in het verleden wel gedaan, niet in een brief maar volgens mij in een interview.
Waarom betaalt Scotland Yard zelfs nu nog 85.000 pond voor 4 maanden onderzoek in 2017?

Al die tijd is er geld in gestoken en hebben de McCann's miljoenen gekregen.

Terwijl er in Engeland in die tien jaar wel meer kinderen vermist zijn waar niet alles voor uit de kast getrokken werd.
quote:Emma95 schreef op 25 april 2017 @ 18:15:

Als je als moeder dan zo'n brief schrijft zeg je toch ook iets tegen de ontvoerder. Zij gaat ervan uit dat Madeleine is ontvoerd. En je richt je tot de ontvoerder. Doet ze allemaal niet.Of tot het kind zelf - nu toch een jaar of 13, 14.
quote:Emma95 schreef op 25 april 2017 @ 16:19:

Interessant om te lezen

http://laidbareblog.blogs ... hts-madeleine-mccann.html

Zeer interessant idd.

Wat ik niet begrijp: als het toch op verschillende fronten overduidelijk is dat de ouders leugens hebben verteld (dat het raam geforceerd was etc. terwijl er helemaal niks met het raam aan de hand was etc.) en dat de honden kadaver en bloed hebben geroken ivm de ouders (dat de moeder van Maddy haar lijk in haar armen moet hebben gehad), waarom zijn ze dan nog steeds niet officieel verdachten?!?

Ze blijven er zelf ook maar op hamen dat Maddy ontvoerd moet zijn terwijl niets daarop wijst.

Het lijkt me toch 1+1=2...
@Taralina, ja als die informatie klopt is dat idd erg vreemd.
Ik volg twitter over Madeleine. Sinds een paar dagen weer heel druk. Niemand gelooft de ouders, ook de Portugese politie niet, maar Scotland Yard en Cameron en May blijven aan hun kant staan. Is toch echt heel vreemd.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 25 april 2017 @ 17:56:

En een brief van Kate op Facebook.

Brief Kate McCann

Ik vind haar op foto's altijd zo 'geforceerd' erop staan. Alsof ze altijd een rol speelt. Valt me telkens weer op.Volgens mij is er helemaal niemand meer die gelooft dat de ouders niet weten wat er met Madeleine gebeurd is. Ik in ieder geval niet. Ik vind het dan ook weerzinwekkend dat ze mensen als Natasja Kampusch en anderen opvoeren om hun case te maken.
De McCann's hebben een heel PR circus voor ze werken.
quote:Emma95 schreef op 26 april 2017 @ 12:00:

Ik volg twitter over Madeleine. Sinds een paar dagen weer heel druk. Niemand gelooft de ouders, ook de Portugese politie niet, maar Scotland Yard en Cameron en May blijven aan hun kant staan. Is toch echt heel vreemd.

Hoe komt dat?

Is het zelfoverschatting, klassenjustitie, van geen wijken weten?
Ik hield me nooit met deze zaak bezig. Dacht dat de ouders wel onschuldig zouden zijn.

Nu zag ik laatst op RTL Boulevard een filmpje waarin de vader wordt gevraagd of hij zijn dochter heeft vermoord..... toen zei hij 'never' en zat met zijn hand aan zijn gezicht.

Ik heb geleerd dat men dan niet de waarheid spreekt. Als je daar op googled zie je ook dat dat een teken is van leugen-stress wat men niet kan onderdrukken.
quote:royy schreef op 26 april 2017 @ 17:06:

[...]

Volgens mij is er helemaal niemand meer die gelooft dat de ouders niet weten wat er met Madeleine gebeurd is. Ik in ieder geval niet. Ik vind het dan ook weerzinwekkend dat ze mensen als Natasja Kampusch en anderen opvoeren om hun case te maken.

Inderdaad.

Sowieso de omstandigheden al.

Natasja werd op klaarlichte dag van straat geplukt en in een busje gesleurd.

Madeleine was met nog twee kleine kinderen alleen in een hotelkamer, terwijl de volwassenen gezellig een feestje bouwden in het restaurant, met alle gevolgen vandien.

Dat ze het dúrven te vergelijken.
quote:tampontouwtje schreef op 26 april 2017 @ 17:29:

Ik hield me nooit met deze zaak bezig. Dacht dat de ouders wel onschuldig zouden zijn.

Nu zag ik laatst op RTL Boulevard een filmpje waarin de vader wordt gevraagd of hij zijn dochter heeft vermoord..... toen zei hij 'never' en zat met zijn hand aan zijn gezicht.

Ik heb geleerd dat men dan niet de waarheid spreekt. Als je daar op googled zie je ook dat dat een teken is van leugen-stress wat men niet kan onderdrukken.Ja! Een hele tijd geleden postte ik dat filmpje hier. Lichaamstaal liegt nooit.
't Is al met al een heel gedoe
quote:karin12345 schreef op 25 april 2017 @ 00:53:

[...]

Je kunt dat ene geval totaal niet vergelijken met de familie McCann.

Heb je het boek nou gelezen, dan zou je namelijk kunnen weten dat de verdachtmakingen tegen de ouders van Maddy wel degelijk hout snijden.Hoe weet je dat dat boek de waarheid schrijft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven