Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Hoi Meiden,

Wat wordt hier veel geschreven zeg hahahah. Kan het niet bijhouden allemaal.

Ik zit nu in mijn vruchbare periode. Schat ik, want ben net gestop met de pil. Heb sinds zondagavond flinke buikpijn. Had ik jaren geleden ook met regelmaat. Toen onderzocht en toen ze niets vonden werd er gezegd, of eisprong of spastische darm. Jaren nergens last van gehad tot ik nu stop met de pil. Misschien toch eisprong, maar waardan al vanaf zondagavond? Donderdagmorgen ga ik naar de HA. Ook als het over is, misschien heeft zij wat tips ofzo.

Best wel gesext de afgelopen paar dagen. Maar is altijd maar afwachten he of het raak is.

Wij plannen wel een vakantie. Mocht ik meteen zwanger worden dan ben ik dan net 7mnd en dan mag je nog vliegen.

Wij gaan samen met mijn zus en haar vriend. Ik zou het boeken enzo. Ik wacht nog wel ff, want stel dat ik zwanger ben wil ik wel ff maar hun overleggen wel of niet op vakantie met hun te gaan. Ze moeten dan toch rekening met me houden en misschien dat ik op het laatste toch niet meer mag gaan.

Nu zeg ik nog niets want ze weten niet dat we bezig zijn en dat wil ik graag zo houden.

Fijne dag!
Het rare is wel dat 1 van mijn katten normaal nooit op schoot komt liggen en sinds een week wel.... En nu lees ik net dat berichtje van nvdp, van die vetklep op schoot!

@Mariska, hopelijk wordt je buikpijn snel minder... Sterkte!! Ik weet dat je bij sommige vliegmaatschappijen tot 36 weken mag vliegen maar dat is wel per maatschappij verschillend. Waar gaan jullie naar toe?

Ik had mn vakantie al geboekt voordat dit begon te lopen... en ik ga al over 10 weken dus dat is zowiezo geen probleem! Wie weet wordt het wel een mooie vakantiebaby... haha!

Ik hoop dat ik me snel weer goed genoeg voel voor een goeie sexpartij, er moet meer gesext worden in huize Ugglover!
Pff ik ben naar huis gegaan en duik mijn bed in. En ik MOET vrijdag weer fit zijn! MOET MOET MOET!

ZO

Enneh, Ugglover..... jij ook snel opknappen want er moet meer gesext worden. Da's namelijk wel 't geheim.. Zonder sexen geen baby.

Vetklep-kat lag net alweer op mijn buik trouwens. En maar spinnen en kroelen... heerlijk!
Hmmmm, misschien moet ik ook wel aan de kat/poes....

Krijg ik misschien wel wat sneller duidelijkheid wel/niet zwanger

@Mariska: Ik heb tijdens mij eisprong van maandag t/m donderdag buikpijn gehad. Schijnt daar toch wel mee te maken te hebben. De 1 voelt het wel en de ander niet.
Ja bij sommige tot 36 weken en bij andere tot 32-34 weken.

Wij gaan naar Spanje, daar hebben we een appartement (van mijn schoonvader). Daar gaan we vaker heen en nu dus weer.

Lekker relaxed daar en in de omgeving heel veel te doen, vanalles wat.

Ik zal ook eens op mijn kat gaan letten. Die is ook niet heel aanhankelijk (alleen wanneer het mevrouw uitkomt, poezen.....zucht...hahahaha).

Hoe erg zijn jullie bezig met het zwanger worden?
Je mag idd nog aardig lang doorvliegen, maar dat zie ik zelf niet zo zitten, ik ben veel te bang dat er iets mis gaat. Als je met een dikke buik loopt, is het denk ik ook niet prettig om in een land te zijn waar het dik 30 graden is. Ik weet namelijk nog van mijn vriendin, dat die absoluut niet tegen de warmte kon toen ze zwanger was. Nu ben ik wel een gigantische koukleum, dus misschien dat ik daar geen last van heb
Soms denk ik het is mijn eisprong, omdat ik er nu jaren geen last meer van heb en ik stop met de pil en het begint weer.

Soms denk ik het zijn mijn darmen.

Het is gelukkig wel uit te houden. Voel me niet ziek, maar is gewoon lastig.

Ik weet ook niet of ik nu mijn eisprong heb gehad of dat deze nog meot komen.

Kan me herinneren dat de HA van toen zei dat er bij de eisprong stoffen vrij komen die kunnen irriteren in je buik. En dat je dat dan voelt.

Over een week of 2 week ik of het mijn eisprong was!
@Mariska, ik ben er volgens mij niet zo heel erg mee bezig. Alhoewel, ik denk er toch wel elke dag aan! En dan met name ook aan de dingen die moeten veranderen enzo. En door dit topic, ga je er ook steeds weer meer over nadenken
Ik ben er ook best veel mee bezig. Ook leuke dingen, maar ben ook wat ongeduldig. Terwijl we pas net in ronde 1 zitten.

Ik heb dat met alles, als ik wat wil, dan mag het niet te lang duren.

Ik wil het ook zo graag tegen mijn ouders kunnen zeggen dat ze opa en oma worden. En ook nog tegen mijn oma, die zou zo blij zijn.

Verder ben ik ook zo benieuwd wat het wordt en op wie het lijkt.

Ik zeg ook vaak tegen mezelf, al sex je op het juiste tijdstip dan nog heb je maar 20% kans. Je kan er zelf niet veel aan doen, je hebt het zelf niet in de hand. Je kan alleen regelmatig sex hebben en afwachten. En laat dat laatste nou niet mijn sterkste kant zijn!
@Mariska: ik herken dat wel hoor dat ongeduldige... ik heb daar ook last van
Ik ben ook vrij ongeduldig aangelegd...Pfffff.... Om moe van te worden.

Ik denk er wel elke dag even aan maar dat komt inderdaad ook door dit topic! Vrij actieve schrijvers allemaal!

Voel me de laatste paar dagen ook een beetje vreemd....

In ieder geval anders dan anders, maar kan mijn vinger er niet op leggen wat het is. Vage shit.....Hmmmmm
Ik ben vreselijk ongeduldig en dat ik nu meteen zwanger ben beloont dat gedrag alleen maar
@niet voor de poes. Ben jij ook veel bezig geweest met zwanger worden? Uitrekenen wanneer sex, of gewoon veel meer sex dan eerst?
Haha nou, ik had gewoon heel veel sex, maar dat was eerlijk gezegd altijd al zo. Bijna elke dag. En tja, dat werkte kennelijk wel.

(of waren het toch de etospillen? )

Ik voel me hier nu wel een beetje het buitenbeentje. Ik hoop dat er snel iemand mijn voorbeeld volgt!
Gelukkig ben ik niet de enige!

En qua verstand weet ik het allemaal zo goed. Het is normaal om er een aantal maanden over te doen zwanger te raken. Het is ook een kwestig van geluk hebben etc.

Maar ik wil zo graag meteen zwanger zijn. Ik praat er wel met mijn vriend over en daar word ik wel rustig van.

Ben benieuwd of ik teleurgesteld ben als ik ongesteld ben.

Aan de andere kant ben ik er nog niet mee bezig. Ben niet bezig met namen ofzo. KOmt tzt wel. Maar het zwanger worden pffffffff
Hmmm.... denk dat ik toch ook maar eens naar de Etos ga !
Wij hadden niet zo heel veel sex ivm drukte, spannigen etc.

Vaker over gehad dat we wel wat vaker wilden etc.

Wij hebben nu ook echt veel sex gehad. Om de anderhalve dag ongeveer. Ik heb het ook expres op wat ochtenden gedaan, waar het bij ons vaker de avond was. En we dat ook lekker vinden.

Dus ik ben benieuwd of he tbij ons net zo uitpakt als bij jullie niet voor de poes! Ben je niet meer zo alleen (en ben ik ook zwanger!!!)
@nvdp: Niet overstappen naar een ander topic hè!

Er volgen er vast meer.....(hoop ik!)
Als het aan ons ligt, ben jij niet lang het buitenbeentje nvdp! We doen ons best.... hahaha!

Ik ben nog vrij geduldig en van mij hoeft het nu ook nog niet raak te zijn, ik moet nog aan het idee wennen dat ik gestopt ben met de pil. Het zou me denk ik best wel naar de keel vliegen als het nu ineens al zover was... In mijn gedachten denk ik meer aan de zomer ofzo, na mn vakantie, laten we zeggen juni...

@Yaelle2, wat voel je dan? Vaag gevoel in de buik?
@Mariska, is het "beter" om het 's ochtends te doen dan?
@nvdp, hoe heten die pillen en wat doen ze precies?

Ik heb een Etos vlakbij zitten, dus...
Vaag gevoel in mijn buik, moe, suf, uit mijn hum, gewoon niet me zelf.....

Heb ik normaal nooit.....Ben altijd super positief maar zie nu geen gat in de dag.

Ga er bijna wat van denken.....Volgende week weet ik meer

En misschien ben ik nog wel gewoon zwaar aan het ontpillen!
Nee hoor het is niet beter om het 's ochtends te doen. Alleen ik dacht hoe meer variatie hoe beter hahahaha.

Soms leeft een eitje maar 12 uur vandaar.

Maar ik ben er waarschijnlijk zo mee bezig dat het nog wel een jaar duurt.
Ik zit ook helemaal niet lekker in mijn vel.

Ik heb een verleden met depressie en angststoornis.

Het lijkt ook wel in de winter erger te zijn.

Pas voeld ik me ook zo kloten en daarna weer helemaal niet.

En nu is het weer zover. Ik kan niets hebben, ik snauw, nergens zin in, ik voel me loom.

Ik voel me nu ook zo dat ik het liefst vanalles kapot wil maken, grrrrrrrrrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven