Mode & Beauty alle pijlers

Zichtbare aders voorhoofd

28-04-2017 06:38 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of er behandelingen zijn die je kunt ondergaan om zichtbare aders op het voorhoofd minder zichtbaar te maken? Het gaat hier dan om een stuk of 6/7 aders. Bedankt alvast!

Toevoeging: dit zijn gewoon groene aders. Op google vind ik alleen info over spataderen (op de benen) en rode gesprongen aders op het lichaam/gezicht. Beiden dus niet van toepassing.
Groene aders? Ik zou naar een dokter gaan, klinkt niet goed.
Misschien omdat er weinig onderhuids vet is op je voorhoofd? Dan gaan de aders zich aftekenen want die verdwijnen niet bij het vermageren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Aders lijken minder duideljk zichtbaar als je huid bruin is. Dus zonnebaden of bruinsel zal helpen.
neem een pony
Aankomen, meer vet in je gezicht is minder aders zichtbaar (en rimpels!)
Internagelaktisch
Als er iets ontstoken lijkt dan moet je beslist naar een arts.
Ik denk dat je blauw bedoelt. Aderen die je aan de buitenkant ziet, zijn blauw. Daarom dachten ze vroeger dat mensen van adel blauw bloed hadden. Kwam gewoon omdat die nooit buiten kwamen.

Aankomen of zonnen idd. Je kunt ze niet missen, en de rest van je voorhoofd met vet oid opvullen, lijkt mij heel lelijk. De hoeveelheid onderhuids vet in het gezicht, verschilt van mens tot mens en wil niet per se zeggen dat je veel te mager bent. We hebben ook niet allemaal dezelfde grootte/vorm aderen. Maar wat aankomen, kan er wel voor zorgen dat ze wat minder opvallen.

Laat ze ajb niet verwijderen. Nooit meer een warm voorhoofd, lijkt me onprettig. Zou best kunnen dat dat kan, doe het niet, zeg ik dan.
Ik zou mijn haarcoupe veranderen en bijv. een pony nemen.
Aankomen heeft denk ik niet zo heel veel nut. Je moet volgensmij wel een kilootje of 60 aankomen om vet op je voorhoofd te kweken. Je wangen en kin is weer een ander verhaal

Idd een kleurtje, misschien met spraytan of iets. Maar dat is wel iets wat je iedere week/2 weken moet onderhouden, dus loopt in de kosten. En anders je leven toewijden aan dekkende foundation..
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Toewijden dan maar
Je kunt trouwens ipv een pony ook je "bangs" ofzoiets laten knippen. Dat is een driehoekje bij je voorhoofd in je haren, waardoor je een hele subtiele pony krijgt. Veel mooier dan een pony vind ik zelf.

Dan krijg je dit:

cutting your bangs

Veel subtieler dan een echte pony.
Bangs is gewoon het engelse woord voor pony
Je bevind je in goed gezelschap, Angelina Jolie heeft er ook een, best een flinke.
quote:MinionX schreef op 28 april 2017 @ 09:41:

Bangs is gewoon het engelse woord voor pony

Echt?

Oeps.. nouja iniedergeval, die wordt wel anders geknipt dan een heuse pony. Bij een pony heb je echt zo een stuk haar wat korter is, bij een subtiel geknipte "bang" heb je wat losse plukjes die je zowel naar de zijkant als over je voorhoofd kunt dragen.
Ik heb op mijn slapen en naast mijn ogen ook zichtbare aders, blauw-groenig inderdaad.

Doe je niks aan, behalve inderdaad een kleurtje, in de zomer valt het minder op.

Colorcorrectie is ook een idee. Google daar maar op. Met oranje (tegengestelde kleur) bewerk je dan die ader, daar doe je dan gewone foundation over en dan zie je het niet.
Laseren met de coolglide
quote:Muurhanger schreef op 28 april 2017 @ 10:25:

[...]

Echt?

Oeps.. nouja iniedergeval, die wordt wel anders geknipt dan een heuse pony. Bij een pony heb je echt zo een stuk haar wat korter is, bij een subtiel geknipte "bang" heb je wat losse plukjes die je zowel naar de zijkant als over je voorhoofd kunt dragen.Bullshit. Een pony is een pony. Groot, klein, subtiel of niet subtiel.
Bedankt allemaal voor de reacties. IK heb geen overdreven dun gezicht ofzo. Ik kom alleen niet makkelijk aan dus om vet te kweken gaat niet lukken haha. Ik ga nog even de andere opties googlen. De pony heb ik geprobeerd maar die dekt alleen de minst zichtbare aan de zijkanten. De grootste en duidelijkste loopt helaas midden op het voorhoofd en een rechte pony staat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven