Werk & Studie alle pijlers

Werken

28-04-2017 11:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

zijn er nog meer mensen die moeten werken vandaag? Ik voel me best brak en moe en vind het jammer dat ik niet eerder heb aangegeven dat ik graag vrij wilde.. het enige voordeel was dat het ontzettend rustig was op de weg vanmorgen .

Succes vandaag allemaal!
Heerlijk lekker rustig naar het werk gegaan. Hier regende het toch
Nee, verplichte vrije dag bij de semi overheid.
Werken, rustig op de weg inderdaad, maar ben wel blij dat ik werk nu.
Ben ZZP'er, dus dan werk je altijd Maar hoef niet weg vandaag, dus die rust heb ik dan even gemist....
Zonder oorzaak geen gevolg
Ik zit in een intensief revalidatie traject, dus ik was om 8 uur al in het ziekenhuis Een dagje vrij zit er voor mij niet in.
Hier ook werken. Wel pas om 17:00
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hier ook gewoon werken, heerlijk door kunnen tuffen naar het werk toe. Lekker rustig!
Ik zou eigenlijk wel gaan werken. Maar heb me afgemeld om nu net pas mijn bed uit te rollen. Heerlijk dagje voor mezelf!
Ja hoor, gelukkig wel.
gewoon werken vandaag ja, gelukkig pas om 15:15+ het weekend
Als ZZPer ben ik voor de buitenwereld dicht, maar zit gewoon achter mijn bureau vandaag :D

En ik wou dat ik brak en moe was van het feesten enzo.. helaas is het vanwege een spokende baby vanaf vannacht 2 uur
Ik werk ook, maar woon in het buitenland maar hier zijn we a.s. maandag vrij ! lekker lang weekend
ik zat gewoon vanmorgen om 06:15 in de auto, een normale werkdag. het was wel lekker rustig op de weg.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik woon in België, dus ja, op het werk nu.

Maandag heb ik wel vrij.
Vrij. Maar als je weet dat je moet werken, dan hou je daar toch de avond of de dag er voor rekening mee?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jup, gewoon werken. Zou niet weten waarom niet, kan ik mooi achterstallige klusjes wegwerken en nog wat aan m'n cursus doen.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Hier ook gewoon werken maar op 5 mei vrij. Heb zoiets van hadden ze dat niet om kunnen draaien?!
Even een vraag voor degenen die "moeten" werken: moeten jullie werken of heb je gewoon geen vrije dag genomen?
quote:viva1966 schreef op 28 april 2017 @ 14:09:

Even een vraag voor degenen die "moeten" werken: moeten jullie werken of heb je gewoon geen vrije dag genomen?Ik had geen vrij genomen. Maar als je in de ochtend even een appje stuurt dat je verlof opneemt is het geen enkel probleem. Geen belangrijke afspraken in mijn agenda vandaag anders had ik wel gaan werken.
Ik werk gewoon vandaag, maar ook niet brak

Was wel heerlijk rustig vanmorgen!
Ik heb gister gewerkt en aangezien ik zelf de roosteraar ook ben, heb ik degene die gister gewerkt hebben allemaal vandaag en dit weekend vrij geroosterd
If you can dream it, you can do it.
Ik moest zelfs extra werken omdat collega vrij had genomen. Dus mijn gedeeltelijk vrij mocht niet. Was verder niet brak ofzo, voelde me gister niet echt geweldig dus thuis gebleven.

Even een vraag voor degenen die "moeten" werken: moeten jullie werken of heb je gewoon geen vrije dag genomen?Ik werk het liefst op dit soort dagen. heerlijk rustig met mails en post, eindelijk tijd om een heleboel klusjes te doen die ideaal zijn voor zulk soort rustige dagen. Ik hou ook van de rust in de zomer en tijdens de Kerstperiode.

Even een vraag voor degenen die "moeten" werken: moeten jullie werken of heb je gewoon geen vrije dag genomen?Wij moeten minimaal 2 mensen aanwezig hebben om onze Service Window te kunnen garanderen. En aangezien de 3e persoon al vrij had was er geen extra vrij meer mogelijk. Al had ik sowieso geen vrij opgenomen, neem ze liever op een ander moment op.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven