Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nasjaa schreef op 28 april 2017 @ 14:14:

[...]

Hmmm, dat is precies wat ik zou zeggen als ik van de pr afdeling van beauty blender was!
quote:Pretzel66 schreef op 28 april 2017 @ 15:55:

[...]

Die heb ik ook ooit gehad en dat vond ik niks , vond hem ook te poederachtig .

Ben ook fan van Bare Minerals. Prachtig spul, vooral als mijn huid wat onrustig is.

Een week of wat geleden bij Kruidvat de 'wake me up 'foundation van Rimmel gekocht en die is echt heel mooi bij mij. Dus voorlopig ben ik weer fan van Rimmel. De foundation van Ordinary ga ik ook bestellen, ik ben een NW20 van Mac, nu uitzoeken welke Ordinary kleur ik ben. Ze hebben wel een wachtlijst volgens Wayne Goss.

Beautyblender is Top! De spons van Real Techniques is ook goed, ik heb onlangs een nieuwe gekocht. Prachtig effect krijg je daar mee.

Qua kwasten ben ik heel enthousiast over die van Zoeva en Morphe Brushes. En ik heb er een van Boozyshop eigen merk, ook goed. Ik spaar nu voor een kwast van Nars, de kabuki op een steel, maar die prijs... Japonesque heeft een dupe ervan. Misschien dat ik die koop. Had ooit een nepper van Ebay, die was ook geweldig. maar na 2 keer schoonmaken viel ie al uit elkaar
Ik heb trouwens ook nog een tip als je een goede mascara zoekt. Hij is wel reteduur (nl 32 euro) maar ik heb nog nooit zo'n fijne mascara gehad. Superlange en volle wimpers

Ontdekte deze door een filmpje van die make up artist Wayne Goss, hij was zo enthousiast over die mascara dat ik dacht...ik moet die proberen

Legendary Lashes Mascara in Black Vinyl van Charlotte Tilbury
Volgende week alles van Mane 'n Tail € 4,99 bij Kruidvat.

Was net de nieuwe folders aan het doornemen. Moest het natuurlijk even hier melden.
Kak, net gisteren ingeslagen...
Dat komt me mooi uit, want ik ben tot nu toe te lui geweest om naar het Kruidvat te lopen en daar word ik dan toch maar mooi voor beloond.
quote:Venusss schreef op 28 april 2017 @ 16:22:

Ik heb trouwens ook nog een tip als je een goede mascara zoekt. Hij is wel reteduur (nl 32 euro) maar ik heb nog nooit zo'n fijne mascara gehad. Superlange en volle wimpers

Ontdekte deze door een filmpje van die make up artist Wayne Goss, hij was zo enthousiast over die mascara dat ik dacht...ik moet die proberen

Legendary Lashes Mascara in Black Vinyl van Charlotte TilburyI Wayne Goss
quote:lemoos2 schreef op 28 april 2017 @ 17:18:

[...]

I Wayne Goss

Me too!

Heb best veel van hem geleerd, goede tips heeft ie vaak. En ik vind hem gewoon heel erg sexy leuk
Op Makeupalley zijn ze niet zo enthousiast over de mascara.

https://www.makeupalley.com/product/sho ... ry/Mascara

Pretzel, bij mij zie je echt geen poeder. Het versmelt met mijn huid. Mischien gebruik je te veel ineens.
Het is wel heel toevallig dat volgende week alles van mane n tail in de aanbieding is! Ik had er nog nooit eerder over gehoord, laat staan gezien in de winkel of folder.

Ze spelen in op de viva hysterie!
gemini2009 wijzigde dit bericht op 28-04-2017 18:16
Reden: Foutje
% gewijzigd
quote:Taralina schreef op 28 april 2017 @ 14:31:

[...]

Heb je al geprobeerd s'nachts tea tree balsem of olie op je gezicht te doen? Werkt vaak heel goed bij onrustige huid.Ik heb wel eens tea tree nachtcrème gehad, van kruidvat geloof ik. Ik vond het een beetje heftig spul, hele sterke geur ook. Maar ik weet niet wat ze er bij kruidvat nog meer voor chemische troep instoppen natuurlijk.
O ja vandaag de Vitis gevonden bij Etos! Ben benieuwd.
Heeft iemand een idee waar ik de Eucerin zonnebrand kan halen? Bij Kruidvat en Etos niet helaas. Of eventueel online met gratis verzenden.
Bij de apotheek. Onze apotheek verkoopt het merk.
Drogisterij.net? Geen idee hoe hun prijzen bij dit artikel zijn. Vaak is het wel goedkoper.

Als je ingeschreven bent op hun nieuwsbrief is verzending altijd gratis (via mailbericht naar de site gaan).
Of bij newpharma online, met korting.
quote:Emma95 schreef op 28 april 2017 @ 18:08:

Op Makeupalley zijn ze niet zo enthousiast over de mascara.

https://www.makeupalley.com/product/sho ... ry/Mascara

Pretzel, bij mij zie je echt geen poeder. Het versmelt met mijn huid. Mischien gebruik je te veel ineens.Nee echt niet heb ook de kabuki van bare minerales en ook een make-up lesje gehad maar niks voor mij helaas.
quote:gemini2009 schreef op 28 april 2017 @ 18:13:

Het is wel heel toevallig dat volgende week alles van mane n tail in de aanbieding is! Ik had er nog nooit eerder over gehoord, laat staan gezien in de winkel of folder.

Ze spelen in op de viva hysterie!Hahanee joh er staan al hele oude reviews op het internet is al langer bekend ;)
Ik ben ook blij met de Mane and Tail Original. Mijn heel fijne haar krult veel meer en is een stuk voller.

In de versie voor gekleurd haar zitten twee soorten olie. Die is misschien weer totaal anders.
quote:Groupie schreef op 28 april 2017 @ 15:39:

[...]

Wat ook echt een aanrader is: druivenpitolie. Dat trekt ook echt in, en ik vind het heel verzachtend! Staat voor 3-4€ naast de olijfolie bij de appieGa ik eens naar kijken, dank!
quote:syvon schreef op 28 april 2017 @ 18:59:

[...]

Ga ik eens naar kijken, dank!

Met de druivenpitolie kan je meteen je ongelakte houten kasten en snijplanken invetten. Heerlijk spul.

Verder ook Vitis gekocht. Ben benieuwd. Tnx
Kan iemand wat uitleg geven over de producten van the ordinary? Het ziet er allemaal heel fijn uit maar ik heb geen probleemhuid, wel vochtarm en soms wat droge plekjes. Ik las ergens dat je niet zomaar van alles moet proberen.
Hier nog geen Mane n tale bij het Kruidvat. Er moeten meer belgen meelezen op het Viva-forum
Always believe that something wonderful is about to happen.
quote:LammeTak schreef op 28 april 2017 @ 18:16:

Heeft iemand een idee waar ik de Eucerin zonnebrand kan halen? Bij Kruidvat en Etos niet helaas. Of eventueel online met gratis verzenden.Ik heb het bij de DA besteld n.a.v. dit topic (goedgekeurd!). Kan ook bij de apotheek.
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven