Restaurantweek maart 2009

28-01-2009 23:36 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via een creditcard service weer de email voor de restaurantweek gekregen, via deze service kun je voor-reserveren en spoedig kun je ook 'gewoon' reserveren voor de restaurantweek.

Wie gaat? En waarheen?
Sjonge, alleen de Michelinrestaurants zitten ws vol, de rest niet. Niet meteen zo huilen allemaal
.
De boel is gekraakt.

Ik heb zonder de amex kaart van mijn ouders gewoon een restaurant gereserveerd! ik had haar gebeld dat ik haar kaart daarvoor nodig had maar het was dus nergens voor nodig.

Alle sterrenrestaurants in de randstad zitten al vol.

Zelf ga ik op de woensdag naar Koriander in Drachten ( heeft ook een ster)

Liberijes`zusje zit ook al vol geloof ik.
Eh... mag ik vragen waar jullie dat op reserveren?

Op www.restaurantweek.nl kan ik nergens vinden waar ik kan inloggen.
flashy,

hoe doe je dat dan??

We willen met z'n 6-en naar de steenen tafel, gaat ws niet meer lukken dus...
Ja weet ik niet meer, gewoon via een linkje, even zoeken hoor.

http://www.restaurantweek.nl/lang/nl/cities/overview

Via die link heb ik gisteren gereserveerd.
Oooooh dankjewel Flashy!
En, gelukt allemaal?
Hier wel American Expres maar La Rive en Ron Blauw zaten meteen al vol. We gaan nu naar:

Le Garage, de Kersentuin (vorige keren ook geweest, het eten was super), Sophia (lunch), Klein Paardenburg (Ouderkerk a/d Amstel), Diga, The Grand (voorheen Roux) en Altmann. Heel veel zin in. Ik krijg wel de indruk dat alles nu nog sneller vol is.
Le Garage lijkt mij ook een keer leuk maar is zo verweg vanaf het noorden he.

Wij gaan het weekend in die week een weekendje naar een waddeneiland. Daarom heb ik het maar bij 1 gehouden want we moeten daar ook uit eten ( helaas deed daar nix mee haha)
Super Flashy, die link! Was al te laat voor mijn eerste keus (Stenen tafel in Arnhem) maar nu gaan we op zaterdag gezellig eten bij Zicht in Arnhem.
Rosy, ga je dan 6x uit eten in 1 week? Wel leuk om zoveel uit te proberen maar volgens mij ben je dan ook wel even klaar met uit eten gaan..
ja, uiteindelijk gelukt! We gaan met z'n 4-en eten bij de steenen tafel in Arnhem op vrijdag....super!!!
Naar aanleiding van de enthousiaste verhalen van iemand op het vorige restaurantweek topic, gaan we lunchen bij Basiliek in Harderwijk, ben erg benieuwd!
@earthshrine; we zaten te twijfelen tussen zicht en de steenen tafel... Ik hoor heel graag van je hoe het bevallen is!! Nog even geduld hebben.. kom je uit de buurt van Arnhem dus? alvast veel voorpret voor jullie :-D
Ik heb ook net gereserveerd voor Stockholm in Rotterdam!
jeumpig wat is die site langzaam zeg :D
wij komen zelf uit arnhem.

Ik heb kunnen boeken bij le marron in malden net onder nijmegen voor 6 personen voor lunch op zondag.

Wij hebben gewoon een mailtje gekregen van diningcity op maandag met en activatie code
geniet nooit met mate
--
Het is gelukt met de link. Jammer dat alle toprestaurants al weg zijn maar dat was te verwachten.

Ga nu bij Freud eten. Die stond toch nog op mijn lijstje van te bezoeken restaurants.
Ik ga ook! Ik ga naar Chintz in Zeist. Is net nieuw en ziet er heel leuk uit. Meteen een leuk kadootje voor mijn moeder, want die is volgend weekend jarig. Dus ik ga met mijn moeder als verrassing lekker uiteten bij Chintz!

Heb er nu al zin in.

Jitske.
quote:Chardonnay schreef op 03 februari 2009 @ 21:46:

Ga nu bij Freud eten. Die stond toch nog op mijn lijstje van te bezoeken restaurants.Daar ben ik in het najaar geweest en we hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Is nog 1 van de weinige restaurant waar je goed bedient wordt, de mensen doen dan ook erg hun best daarvoor.
Zie QR
Snif, alle restaurants waar ik heen wilde zaten al volg. Volgende keer beter hoop ik.

Le Garage lijkt me ook leuk een keer.

Zo Rosy, jij hebt een leuke week voor de boeg. Jemig 6 x!!! De doperwten thuis zullen dan wel weer tegenvallen haha.
ohhhhh ik heb er zo'n zin in!! Eerst bij Mezzo eten deze maand en dan de steenen tafel.... uit eten is hobby nr. 1
Ik ga ook weer. Afgelopen jaar naar de Kameleon in Arnhem geweest en ga nu naar Zicht. Wou naar de Basiliek maar die zat helaas al vol. Andere x maar weer. Ben ook heel benieuwd naar de Steenen Tafel. Veel eetplezier allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven