Werk & Studie alle pijlers

2 dezelfde vacatures

30-04-2017 23:10 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een leuke vacature gezien bij een overheidsinstelling. Er staan twee vacatures open en het zijn twee dezelfde vacatures. Echter is de ene tijdelijk en de andere niet.

Is het gek als ik op beide vacatures solliciteer? En zo nee, moet ik dan melden dat ik op beiden solliciteer, ik moet namelijk wel 2 aparte sollicitaties versturen aangezien het via een sollicitatieformulier gaat.

Nog een andere vraag: ik heb ook nog een andere interessante vacature gezien maar die is voor 20 uur. Ik wil minimaal 32 uur werken (liefst meer). Zouden jullie dan toch solliciteren en dit in de brief benoemen of is het bij voorbaat al kansloos?
Ik zou die van twintig uur niet proberen en die andere zou ik op beide reageren en dat benoemen.
quote:Luna_ schreef op 30 april 2017 @ 23:23:

Ik zou die van twintig uur niet proberen en die andere zou ik op beide reageren en dat benoemen.+1
Ik zou wel op die van 20 uur reageren, maar niet in de brief benoemen dat je 32 wilt werken. Dat zou je als je uitgenodigd wordt tijdens je gesprek kunnen vragen.

Voor de tijdelijke en de vaste vacature zou ik ook op beide reageren en dat benoemen.
Ik heb wel eens gesolliciteerd op een baan van 0,8 fte. Gezegd tijdens het gesprek dat ik fulltime wilde werken. Gekregen ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven