Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 30 april 2017 om 23:38
quote:charlottew88 schreef op 30 april 2017 @ 23:37:
[...]
Ja dat is zo maar Meds kreeg een ban toen ze een patatrecept postte en ook omdat ze naar de naam van een hond vroeg. IMO gewoon een opmerking maar volgens de Mods een reden voor een ban. Te belachelijk voor woorden.
Oh ja
Ze zijn compleet van het padje af daar.
[...]
Ja dat is zo maar Meds kreeg een ban toen ze een patatrecept postte en ook omdat ze naar de naam van een hond vroeg. IMO gewoon een opmerking maar volgens de Mods een reden voor een ban. Te belachelijk voor woorden.
Oh ja
Ze zijn compleet van het padje af daar.
zondag 30 april 2017 om 23:39
[...]
Nee joh, dat is helemaal niet zo. Racisme is racisme en die Mod had zich echt beter moeten uitdrukken. Ik zei toch dat Gotspe een elitair rotwoord was
Verder helemaal met je eens.
[...]
Nee joh, dat is helemaal niet zo. Racisme is racisme en die Mod had zich echt beter moeten uitdrukken. Ik zei toch dat Gotspe een elitair rotwoord was
zondag 30 april 2017 om 23:40
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 23:36:
[...]
Ik kan even kijken of ik het kan plakken maar zit op tel dus weet niet of het lukt.
Maar met het ban topic er bij heb ik van alles verkeerd gedaan.Je hoeft de mail hier niet neer te zetten. Maar staat er letterlijk 'ban ivm staffen'? Nee toch?
[...]
Ik kan even kijken of ik het kan plakken maar zit op tel dus weet niet of het lukt.
Maar met het ban topic er bij heb ik van alles verkeerd gedaan.Je hoeft de mail hier niet neer te zetten. Maar staat er letterlijk 'ban ivm staffen'? Nee toch?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 30 april 2017 om 23:42
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 23:39:
[...]
Dat gebeurt op meer fora hoor.Dat was hier ook zo, in het angelstijdperk. Maar daar is men toen van afgestapt, alleen nog onafhankelijke mods die zelf niet op het forum zaten. Maar ze konden het niet aan, en hadden hulp nodig, toen zijn de hulpmods in beeld gekomen.
[...]
Dat gebeurt op meer fora hoor.Dat was hier ook zo, in het angelstijdperk. Maar daar is men toen van afgestapt, alleen nog onafhankelijke mods die zelf niet op het forum zaten. Maar ze konden het niet aan, en hadden hulp nodig, toen zijn de hulpmods in beeld gekomen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 30 april 2017 om 23:44
[...]
Jaaaaaaaaa maar dat kwam door de toon he.
Haar toon was banwaardig.
Het gaat er om op welke toon je een recept plaatst of naar de naam van een hond vraagt.
'Hoe heet je hond?'
Zoiets kan zomaar heel erg op de man zijn.
Bijvoorbeeld als je geen hond hebt.
[...]
Jaaaaaaaaa maar dat kwam door de toon he.
Haar toon was banwaardig.
Het gaat er om op welke toon je een recept plaatst of naar de naam van een hond vraagt.
'Hoe heet je hond?'
Zoiets kan zomaar heel erg op de man zijn.
Bijvoorbeeld als je geen hond hebt.
zondag 30 april 2017 om 23:46
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 23:45:
Ik zou zo vertellen hoe mijn hond heet .
Maar is dus ook een reden voor een ban.
Zal nog eens die huisregels na gaan want ik snap er niks van.Daar zul je niet zoveel wijzer van worden. Pejeka had ooit een ban voor generaliseren. Dat staat ook niet in de huisregels.
Ik zou zo vertellen hoe mijn hond heet .
Maar is dus ook een reden voor een ban.
Zal nog eens die huisregels na gaan want ik snap er niks van.Daar zul je niet zoveel wijzer van worden. Pejeka had ooit een ban voor generaliseren. Dat staat ook niet in de huisregels.
zondag 30 april 2017 om 23:46
zondag 30 april 2017 om 23:47
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 23:44:
Ik heb de ban voor trolhinten en heb dat via staffen gedaan.Er zijn toen berichten van je gewist in een topic. Dus je zult wel gewoon gehint hebben in dat topic, misschien zonder het zelf door te hebben. Je krijgt echt geen ban voor troll roepen in een stafje.
Ik heb de ban voor trolhinten en heb dat via staffen gedaan.Er zijn toen berichten van je gewist in een topic. Dus je zult wel gewoon gehint hebben in dat topic, misschien zonder het zelf door te hebben. Je krijgt echt geen ban voor troll roepen in een stafje.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 30 april 2017 om 23:49
Ik zou er geen tijd in stoppen.
Ik heb al eens een ban gehad omdat ik te veel in de moderatortopic vroeg over een troll in mijn inbox die me zat te bedreigen. Slappe hap bedreigingen maar toch. En ze deden niks met mijn mail want ze durfden zelf geen beslissing te maken. De communitiemanager was er pas 1,5 dag later weer en die moest er maar naar kijken.
Die troll kreeg geen ban en ik wel want ik had nog een waarschuwing van 4 maanden daarvoor.
Ook over dat termijn was geen discussie mogelijk.
Ik heb al eens een ban gehad omdat ik te veel in de moderatortopic vroeg over een troll in mijn inbox die me zat te bedreigen. Slappe hap bedreigingen maar toch. En ze deden niks met mijn mail want ze durfden zelf geen beslissing te maken. De communitiemanager was er pas 1,5 dag later weer en die moest er maar naar kijken.
Die troll kreeg geen ban en ik wel want ik had nog een waarschuwing van 4 maanden daarvoor.
zondag 30 april 2017 om 23:50
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 23:49:
Ik ben als eens een ban gehad omdat te veel in de moderator vroeg over een troll in mijn inbox die me zat te bedreigen. Slappe hap bedreigingen maar toch. En ze dede niks met mijn mail want ze durfden zelf geen beslissing te maken. De communitiemanager was er pas 1,5 dag later weer en die moest er maar naar kijken.
Ook over dat termijn was geen discussie mogelijk.Echt, wat verschrikkelijk triest dit! Laat toch heel duidelijk zien hoe incapabel dit modteam is.
Ik ben als eens een ban gehad omdat te veel in de moderator vroeg over een troll in mijn inbox die me zat te bedreigen. Slappe hap bedreigingen maar toch. En ze dede niks met mijn mail want ze durfden zelf geen beslissing te maken. De communitiemanager was er pas 1,5 dag later weer en die moest er maar naar kijken.
Ook over dat termijn was geen discussie mogelijk.Echt, wat verschrikkelijk triest dit! Laat toch heel duidelijk zien hoe incapabel dit modteam is.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 30 april 2017 om 23:51
quote:Eleonora-1 schreef op 30 april 2017 @ 23:41:
Die TO van dat Sylvana topic heeft een ban voor het maken van een racistische opmerking.
Een racistische opmerking.
Als in 1.
Dat mens braakt alleen máár racistische opmerkingen uit.
Wat een gotspe weer.
En dan te bedenken dat Nelson Mandela haar held is. En Rosa Parks haar heldin.
Het moet echt niet gekker worden hier.
Die TO van dat Sylvana topic heeft een ban voor het maken van een racistische opmerking.
Een racistische opmerking.
Als in 1.
Dat mens braakt alleen máár racistische opmerkingen uit.
Wat een gotspe weer.
En dan te bedenken dat Nelson Mandela haar held is. En Rosa Parks haar heldin.
Het moet echt niet gekker worden hier.
zondag 30 april 2017 om 23:52
quote:vrouwjagersma schreef op 30 april 2017 @ 23:39:
[...]
Racisme is zeker racisme. Ik heb mij verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde dat racistische opmerkingen op de Actueelpijler door de Mods worden gezien als vrijheid van meningsuiting(imo). Maar dat andere totaal niet racistische posts een ban krijgen.
Meds en ook andere forummers worden extra in de gaten gehouden omdat ze zeggen waarop het staat. En dat vinden de Mods niet leuk. Dus krijgen sommige forummers sneller een ban van wege offtopic of op de man.
[...]
Racisme is zeker racisme. Ik heb mij verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde dat racistische opmerkingen op de Actueelpijler door de Mods worden gezien als vrijheid van meningsuiting(imo). Maar dat andere totaal niet racistische posts een ban krijgen.
Meds en ook andere forummers worden extra in de gaten gehouden omdat ze zeggen waarop het staat. En dat vinden de Mods niet leuk. Dus krijgen sommige forummers sneller een ban van wege offtopic of op de man.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 april 2017 om 23:53
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 23:49:
Ik ben als eens een ban gehad omdat te veel in de moderator vroeg over een troll in mijn inbox die me zat te bedreigen. Slappe hap bedreigingen maar toch. En ze deden niks met mijn mail want ze durfden zelf geen beslissing te maken. De communitiemanager was er pas 1,5 dag later weer en die moest er maar naar kijken.
Zelfde met mij dus. Ik had een trol meerdere malen gestaft en kreeg zelf een ban voor het misbruiken van de staffunctie.
Het topic bleef gewoon staan ondanks alle alarmbellen.
Ik ben als eens een ban gehad omdat te veel in de moderator vroeg over een troll in mijn inbox die me zat te bedreigen. Slappe hap bedreigingen maar toch. En ze deden niks met mijn mail want ze durfden zelf geen beslissing te maken. De communitiemanager was er pas 1,5 dag later weer en die moest er maar naar kijken.
Zelfde met mij dus. Ik had een trol meerdere malen gestaft en kreeg zelf een ban voor het misbruiken van de staffunctie.
Het topic bleef gewoon staan ondanks alle alarmbellen.