Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 00:09
maandag 1 mei 2017 om 00:10
quote:IBIopviva schreef op 01 mei 2017 @ 00:09:
jaja en nu ben ik ineens off-topic op het mod topic.
Jammer dat je geen mails of berichten van mods mag plakken hier dan konden jullie het zelf zien.
De gedachtengang was dat mensen het blijkbaar niet zo belangrijk vonden anders was er al eerder gestaft.Ik geloof je.
Jammer dat je geen mails of berichten van mods mag plakken hier dan konden jullie het zelf zien.
De gedachtengang was dat mensen het blijkbaar niet zo belangrijk vonden anders was er al eerder gestaft.Ik geloof je.
maandag 1 mei 2017 om 00:11
De gedachtengang was dat mensen het blijkbaar niet zo belangrijk vonden anders was er al eerder gestaft.
Nee hoor
Ik bijvoorbeeld staf niks.
Dus zo denken vast meer mensen.
Pas maar op.. straks zie je 24 uur sorry... En de rest.
De gedachtengang was dat mensen het blijkbaar niet zo belangrijk vonden anders was er al eerder gestaft.
Nee hoor
maandag 1 mei 2017 om 00:12
maandag 1 mei 2017 om 00:14
quote:Lampie1986 schreef op 01 mei 2017 @ 00:11:
[...]
Nee hoor
ik staf sinds die mailwisseling ook niks meer, ze bekijken het maar.
ow och ja kan een waarschuwing krijgen want heb verder niks op mijn "strafblad" staan maar dat vind ik niet zo erg. Vind het vervelender dat ze het gewoon glashard ontkennen.
[...]
Nee hoor
ik staf sinds die mailwisseling ook niks meer, ze bekijken het maar.
ow och ja kan een waarschuwing krijgen want heb verder niks op mijn "strafblad" staan maar dat vind ik niet zo erg. Vind het vervelender dat ze het gewoon glashard ontkennen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 1 mei 2017 om 00:15
quote:IBIopviva schreef op 01 mei 2017 @ 00:14:
[...]
ik staf sindsdien ook niks meer, ze bekijken het maar.
ow och ja kan een waarschuwing krijgen want heb verder niks op mijn "strafblad" staan maar dat vind ik niet zo erg. Vind het vervelender dat ze het gewoon glashard ontkennen.Heb je er een waarschuwing voor gekregen?
[...]
ow och ja kan een waarschuwing krijgen want heb verder niks op mijn "strafblad" staan maar dat vind ik niet zo erg. Vind het vervelender dat ze het gewoon glashard ontkennen.Heb je er een waarschuwing voor gekregen?
maandag 1 mei 2017 om 00:16
quote:IBIopviva schreef op 01 mei 2017 @ 00:14:
[...]
Als ik de waarheid spreek en dit word ontkent plaats ik zo de mail hier zodat iedereen het kan lezen.
Dan maar een ban.
[...]
Als ik de waarheid spreek en dit word ontkent plaats ik zo de mail hier zodat iedereen het kan lezen.
Dan maar een ban.
maandag 1 mei 2017 om 00:17
Om hoe ver terug gaat het dan?
Nog een ban geven voor iets van een jaar geleden is natuurlijk ook debiel.
maandag 1 mei 2017 om 00:20
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 00:17:
[...]
nou ik staf nooit om iemand een ban aan te smeren. maar bv een topic dat op de verkeerde pijler staat van een paar dagen oud.
Misschien, heel misschien, dat ze anders reageren op oudere meer inhoudelijkere postings maar dat was niet de indruk die ik kreeg uit de mailwisseling.
Maar goed er werken meerdere mods en het is niet de eerste keer dat ze niet op 1 lijn zitten.
[...]
nou ik staf nooit om iemand een ban aan te smeren. maar bv een topic dat op de verkeerde pijler staat van een paar dagen oud.
Misschien, heel misschien, dat ze anders reageren op oudere meer inhoudelijkere postings maar dat was niet de indruk die ik kreeg uit de mailwisseling.
Maar goed er werken meerdere mods en het is niet de eerste keer dat ze niet op 1 lijn zitten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben