Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ga nu even een puber hol desinfecteren, kom straks de schade wel even opnemen
Kutwijven wordt toch altijd wel gemodereerd? Als er op gestaft wordt en als het als daadwerkelijk schelden en niet als liefkozing bedoeld is. Mijn ervaring is ook dat er op schelden en (echt) racistische post echt wel gehandhaafd wordt.

En als het nou allemaal zo kudt is hier, wat doet iedereen hier dan nog?
quote:Knuffelheks schreef op 01 mei 2017 @ 15:39:

Ik ga nu even een puber hol desinfecteren, kom straks de schade wel even opnemen Wait, what?
quote:Knuffelheks schreef op 01 mei 2017 @ 15:39:

Ik ga nu even een puber hol desinfecteren, kom straks de schade wel even opnemen Ze hebben al gereageerd.
Het kan nog gekker. Ik antwoord op een vraag die een mod mij stelt en ik word gegumd wegens OT
quote:nessemeisje schreef op 01 mei 2017 @ 15:40:

Kutwijven wordt toch altijd wel gemodereerd? Als er op gestaft wordt en als het als daadwerkelijk schelden en niet als liefkozing bedoeld is. Mijn ervaring is ook dat er op schelden en (echt) racistische post echt wel gehandhaafd wordt.

Het werd gestaft, het was niet liefkozend, er werd gewist en de TO kon vrolijk doorposten.

Ik zit hier al 100 jaar, ik ben te oud om ergens anders nog te wennen. Plus ik mag niet weg van Yasmijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 15:42:

Het kan nog gekker. Ik antwoord op een vraag die een mod mij stelt en ik word gegumd wegens OT
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 15:42:

Het kan nog gekker. Ik antwoord op een vraag die een mod mij stelt en ik word gegumd wegens OT Maar verder zijn ze wel objectief hoor

En als het nou allemaal zo kudt is hier, wat doet iedereen hier dan nog?Ik kom hier voor de mensen die ik aardig vind. En die ik - in tegenstelling tot de heersende mening - niet bij naam en toenaam ken, niet op FB heb of op Whatsapp, en die ik dus nergens kan vinden behalve hier.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 15:43:

[...]

Het werd gestaft, het was niet liefkozend, er werd gewist en de TO kon vrolijk doorposten.

Ik zit hier al 100 jaar, ik ben te oud om ergens anders nog te wennen. Plus ik mag niet weg van Yasmijn.Ik van BGB niet. Ik ben hier opgegroeid. Het is een soort Hotel California.
quote:orkenflow schreef op 01 mei 2017 @ 15:51:

[...]

Ik kom hier voor de mensen die ik aardig vind. En die ik - in tegenstelling tot de heersende mening - niet bij naam en toenaam ken, niet op FB heb of op Whatsapp, en die ik dus nergens kan vinden behalve hier.Precies dit.
Hoe bezopen is het als je als een kind zo blij bent omdat 1. je reactie niet gegumd is en 2. je antwoord krijgt?
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 15:54:

[...]

Ik van BGB niet. Ik ben hier opgegroeid. Het is een soort Hotel California.Je mag ook gewoon zeggen dat je vastgeroest zit aan het meubilair en daarom niet weg kan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 15:57:

Hoe bezopen is het als je als een kind zo blij bent omdat 1. je reactie niet gegumd is en 2. je antwoord krijgt?Bizar.

Omdat ik ergens toch nog hoop dat we het tij kunnen keren.

Als iedereen weggaat die het racisme op de Actueel-pijler vreselijk vindt, wordt het tij in elk geval niet gekeerd.

En als het nou allemaal zo kudt is hier, wat doet iedereen hier dan nog?Tuurlijk. En omdat je hier wil blijven moet je het maar eens zijn met zaken zoals racisme. Anders niet zeuren hoor? Jeetje.
quote:Filee_ schreef op 01 mei 2017 @ 15:57:

[...]

Je mag ook gewoon zeggen dat je vastgeroest zit aan het meubilair en daarom niet weg kan.Nee, niet vastgeroest. Het is iets met haar zuignap. Vacuum gezogen, geloof ik.
quote:SF_ schreef op 01 mei 2017 @ 16:02:

[...]

Omdat ik ergens toch nog hoop dat we het tij kunnen keren.

Als iedereen weggaat die het racisme op de Actueel-pijler vreselijk vindt, wordt het tij in elk geval niet gekeerd.

ook dat.

En ik denk dat er hier echt niemand komt vanwege het o zo gezellige jolige modteam.
Ik geloof dat ze het 'door hebben' zoals ze net tikken in het mod team. Kijken hoe lang ze begrijpen dat er wat moet veranderen. Ik gok 2 dagen. Ik hoop op meer.
quote:Fee-de-Goede schreef op 01 mei 2017 @ 16:05:

[...]

Tuurlijk. En omdat je hier wil blijven moet je het maar eens zijn met zaken zoals racisme. Anders niet zeuren hoor? Jeetje.

Hey, van mij hoef je niet weg. Maar zo tekeer gaan over het beleid en over de moderators... tja.

En je mag je punt ook wel maken zonder me woorden in de mond te willen leggen hoor.
quote:nessemeisje schreef op 01 mei 2017 @ 16:13:

[...]

Hey, van mij hoef je niet weg. Maar zo tekeer gaan over het beleid en over de moderators... tja.

En je mag je punt ook wel maken zonder me woorden in de mond te willen leggen hoor.Heb je het topic niet gelezen, waar het over gaat?
Ik heb Actueel ook maar onder de negeer gezet. Ik heb veel behoefte aan Zen en dit past daar niet in.
Mensen met een buitenlandse afkomst/achtergrond mogen niet klagen, want dan moeten ze weg. Wij mogen niet klagen over het forum, want dan moeten we weg.
O, we mogen mee denken. Nou,..... niet alles wissen lijkt me al een geweldig begin. En geen bannen als je " off topic" post als je tegen een mod aanleutert op hun topic. En dat mensen je evt. mogen verdedigen indien je een onterecht geband wordt scheelt ook een berg onvrede. En racistische mormels gewoon bannen omdat het kan scheelt ook een slok op een borrel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven