Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 14:43:

[...]

Die hebben geloof ik geen forum meer. Daar komt missie M vandaan.Ik meende al kabeltrui te ruiken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 14:43:

[...]

Die hebben geloof ik geen forum meer. Daar komt missie M vandaan.Tijd om dat libelle er weer een opricht. Kan missie gelijk weer verkassen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 14:45:

[...]

Rijp. Niet Overrot.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 14:46:

[...]

Ik meende al kabeltrui te ruiken.
quote:Renaissance schreef op 01 mei 2017 @ 14:46:

[...]

Tijd om dat libelle er weer een opricht. Kan missie gelijk weer verkassen.Er zijn toch zat " van dat soort " forums, of niet? En deed je nou overal gezellig mee dan zeg je nog " a la " ( niet te verwarren met Allah of zo, voor we dat weer krijgen ) maar alleen op actueel en Naarpraat.
Vriendin.nl

Nou Yas, dat is echt een leuk blad, ik heb er een abonnement op. Pas nog door de vriendin een afspraak gemaakt met een hele goede paragnost die zei dat mijn schimmeltenen binnenkort genezen en dat ik een boekje moet gaan schrijven over mijn ervaringen met mijn narcistische ex.
quote:Ttass30 schreef op 01 mei 2017 @ 14:34:

[...]

Jij ligt lekkerder dan ik op het forum wie zou je vijand moeten zijn?o geloof me veel Groepjes
BgB, een hele nette post. Ik heb nog geen bannen gehad, dus ik wil hem ook wel plaatsen, dan krijg jij geen maand. Er worden op actueel veel ergere dingen geplaatst, die wel degelijk ronduit racistisch zijn en haatzaaiend etc. etc. En die ook bedoeld zijn om andere forummers op de meest nare manier de mond te snoeren. Dus jouw tekst is echt heel mild.

Geworteld heeft een r teveel.

(moet zo weg, maar wil hem gerust later vandaag plaatsen)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 14:46:

[...]

Ik meende al kabeltrui te ruiken.
Heb slechts 1 waarschuwing op mijn naam staan (en dat verbaasde me al hogelijk, ik forum al 20 jaar op diverse fora, maar het was de eerste ).
quote:Renaissance schreef op 01 mei 2017 @ 15:04:

BgB, een hele nette post. Ik heb nog geen bannen gehad, dus ik wil hem ook wel plaatsen, dan krijg jij geen maand. Er worden op actueel veel ergere dingen geplaatst, die wel degelijk ronduit racistisch zijn en haatzaaiend etc. etc. En die ook bedoeld zijn om andere forummers op de meest nare manier de mond te snoeren. Dus jouw tekst is echt heel mild.

Geworteld heeft een r teveel.

(moet zo weg, maar wil hem gerust later vandaag plaatsen)

Graag. Top van je.

Is geworteld echt niet met twee " erren " ? Nou ja, zeg....is nieuw zeker ?
quote:Knuffelheks schreef op 01 mei 2017 @ 15:08:

Ik wil 'm ook wel plaatsen voor je.

Heb slechts 1 waarschuwing op mijn naam staan (en dat verbaasde me al hogelijk, ik forum al 20 jaar op diverse fora, maar het was de eerste ).Mag ook, maakt mij niet uit.
En wie gaat er ondertussen zijn of haar ongoddelijke gang ? ....
Wat is missie toch irritant met dat multiquoten.
Knuffel, als jij hier nog even bent, plaats jij hem dan? Dan kunnen anderen nog even feedback geven. Ik ben over een paar minuten weg.

BgB ik hoop dat het ooit iets gaat uitmaken, want het is dieptriest wat hier allemaal mag. En dat laten de mods toe, maar waarom? Vanuit zichzelf? Vanuit Sanoma?
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 mei 2017 @ 13:07:

[...]

De mods uitmaken voor racisten is niet op of over een randje?Nou, ik maakte eens een vergelijk tussen Mods en Noord-Korea. Mocht niet, kreeg ik een waarschuwing voor. Dus dan zal de mods uitmaken voor racisten ook niet mogen, denk ik zo. En terecht.
quote:Filee_ schreef op 01 mei 2017 @ 15:13:

Wat is missie toch irritant met dat multiquoten.Geen mens die dat leest joh.
Ow, mijn vraag waar ik moet zijn voor een open en inhoudelijke discussie met de Mods is gewist wegens off topic
quote:Star schreef op 01 mei 2017 @ 13:09:

[...]

Kut mag wel ja, daar is Viva gek op.Plista is het nieuwe kut.
Plaatsen die hap!

En screenshot maken voordat De Gum komt.
quote:Knuffelheks schreef op 01 mei 2017 @ 15:15:

Ow, mijn vraag waar ik moet zijn voor een open en inhoudelijke discussie met de Mods is gewist wegens off topic
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 15:12:

En wie gaat er ondertussen zijn of haar ongoddelijke gang ? .... Bij haar posts is de gum van de Mods opeens zoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven