Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 14:50
quote:Renaissance schreef op 01 mei 2017 @ 14:46:
[...]
Tijd om dat libelle er weer een opricht. Kan missie gelijk weer verkassen.Er zijn toch zat " van dat soort " forums, of niet? En deed je nou overal gezellig mee dan zeg je nog " a la " ( niet te verwarren met Allah of zo, voor we dat weer krijgen ) maar alleen op actueel en Naarpraat.
[...]
Tijd om dat libelle er weer een opricht. Kan missie gelijk weer verkassen.Er zijn toch zat " van dat soort " forums, of niet? En deed je nou overal gezellig mee dan zeg je nog " a la " ( niet te verwarren met Allah of zo, voor we dat weer krijgen ) maar alleen op actueel en Naarpraat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 mei 2017 om 14:54
maandag 1 mei 2017 om 15:04
BgB, een hele nette post. Ik heb nog geen bannen gehad, dus ik wil hem ook wel plaatsen, dan krijg jij geen maand. Er worden op actueel veel ergere dingen geplaatst, die wel degelijk ronduit racistisch zijn en haatzaaiend etc. etc. En die ook bedoeld zijn om andere forummers op de meest nare manier de mond te snoeren. Dus jouw tekst is echt heel mild.
Geworteld heeft een r teveel.
(moet zo weg, maar wil hem gerust later vandaag plaatsen)
maandag 1 mei 2017 om 15:09
quote:Renaissance schreef op 01 mei 2017 @ 15:04:
BgB, een hele nette post. Ik heb nog geen bannen gehad, dus ik wil hem ook wel plaatsen, dan krijg jij geen maand. Er worden op actueel veel ergere dingen geplaatst, die wel degelijk ronduit racistisch zijn en haatzaaiend etc. etc. En die ook bedoeld zijn om andere forummers op de meest nare manier de mond te snoeren. Dus jouw tekst is echt heel mild.
Graag. Top van je.
Is geworteld echt niet met twee " erren " ? Nou ja, zeg....is nieuw zeker ?
Graag. Top van je.
Is geworteld echt niet met twee " erren " ? Nou ja, zeg....is nieuw zeker ?
maandag 1 mei 2017 om 15:10
quote:Knuffelheks schreef op 01 mei 2017 @ 15:08:
Ik wil 'm ook wel plaatsen voor je.
Heb slechts 1 waarschuwing op mijn naam staan (en dat verbaasde me al hogelijk, ik forum al 20 jaar op diverse fora, maar het was de eerste ).Mag ook, maakt mij niet uit.
Ik wil 'm ook wel plaatsen voor je.
Heb slechts 1 waarschuwing op mijn naam staan (en dat verbaasde me al hogelijk, ik forum al 20 jaar op diverse fora, maar het was de eerste ).Mag ook, maakt mij niet uit.
maandag 1 mei 2017 om 15:13
maandag 1 mei 2017 om 15:14
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 mei 2017 @ 13:07:
[...]
De mods uitmaken voor racisten is niet op of over een randje?Nou, ik maakte eens een vergelijk tussen Mods en Noord-Korea. Mocht niet, kreeg ik een waarschuwing voor. Dus dan zal de mods uitmaken voor racisten ook niet mogen, denk ik zo. En terecht.
[...]
De mods uitmaken voor racisten is niet op of over een randje?Nou, ik maakte eens een vergelijk tussen Mods en Noord-Korea. Mocht niet, kreeg ik een waarschuwing voor. Dus dan zal de mods uitmaken voor racisten ook niet mogen, denk ik zo. En terecht.
maandag 1 mei 2017 om 15:17
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 15:12:
En wie gaat er ondertussen zijn of haar ongoddelijke gang ? .... Bij haar posts is de gum van de Mods opeens zoek.
En wie gaat er ondertussen zijn of haar ongoddelijke gang ? .... Bij haar posts is de gum van de Mods opeens zoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.