Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 20:52
quote:Ginerva schreef op 01 mei 2017 @ 20:46:
Hoe kan je onjuist quoten van een medeforumer? Bossanova heeft daar een 24 uurs ban voor gekregen
Geen idee. Misschien zeggen dat Pietje iets gezegd heeft terwijl Pietje dat pertinent niet heeft gezegd?
Of iets gequote uit een ander topic ( wat niet mag ) .
Hoe kan je onjuist quoten van een medeforumer? Bossanova heeft daar een 24 uurs ban voor gekregen
Geen idee. Misschien zeggen dat Pietje iets gezegd heeft terwijl Pietje dat pertinent niet heeft gezegd?
Of iets gequote uit een ander topic ( wat niet mag ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 mei 2017 om 20:53
Voorbeeld, dit is een voorbeeld, dit meen ik niet.quote:Ginerva schreef op 01 mei 2017 @ 20:50:
Vraag me af wat je daar verkeerd aan kan doen, elke dombo, zelfs jij, kan quoten
Er zelf iets aan toevoegen dat niet gezegd is?
Is maar een voorbeeld, ik heb de bewuste quote niet gezien.
Vraag me af wat je daar verkeerd aan kan doen, elke dombo, zelfs jij, kan quoten
Er zelf iets aan toevoegen dat niet gezegd is?
Is maar een voorbeeld, ik heb de bewuste quote niet gezien.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 1 mei 2017 om 20:55
maandag 1 mei 2017 om 20:55
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 20:52:
[...]
Of iets gequote uit een ander topic ( wat niet mag ) .dat gebeurt toch steeds? Als je zegt dat er in nl. een maatschappelijke white privilege is en dit onderbouwt met feiten stellen sommigen: meds zegt dat alle blanken racistisch zijn
[...]
Of iets gequote uit een ander topic ( wat niet mag ) .dat gebeurt toch steeds? Als je zegt dat er in nl. een maatschappelijke white privilege is en dit onderbouwt met feiten stellen sommigen: meds zegt dat alle blanken racistisch zijn
maandag 1 mei 2017 om 20:56
maandag 1 mei 2017 om 20:57
maandag 1 mei 2017 om 21:00
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 20:57:
terecht dat daar een ban voor wordt uitgedeeld want dat verziekt de discussie enorm en bederft de zweer. Onjuist quoten is dan niet de goede term dan zou het moeten zijn: woorden in de mond leggenJa dat snap ik, het is ook helemaal niet netjes om dat te doen
terecht dat daar een ban voor wordt uitgedeeld want dat verziekt de discussie enorm en bederft de zweer. Onjuist quoten is dan niet de goede term dan zou het moeten zijn: woorden in de mond leggenJa dat snap ik, het is ook helemaal niet netjes om dat te doen
maandag 1 mei 2017 om 21:02
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 20:55:
[...]
dat gebeurt toch steeds? Als je zegt dat er in nl. een maatschappelijke white privilege is en dit onderbouwt met feiten stellen sommigen: meds zegt dat alle blanken racistisch zijn
We zeggen toch ook steeds dat alle blanken moeten boeten voor de slavernij?
Nou,.....dan kunnen ze nog wel een paar bannetjes uitdelen, als dat banbaar is.
[...]
dat gebeurt toch steeds? Als je zegt dat er in nl. een maatschappelijke white privilege is en dit onderbouwt met feiten stellen sommigen: meds zegt dat alle blanken racistisch zijn
We zeggen toch ook steeds dat alle blanken moeten boeten voor de slavernij?
Nou,.....dan kunnen ze nog wel een paar bannetjes uitdelen, als dat banbaar is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 mei 2017 om 21:02