Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
BGB, welke reden kreeg jij voor je ban?
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 21:49:

BGB, welke reden kreeg jij voor je ban?Provocatie. Maar dan kun je ook in een context zien. Leren te zien
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 21:49:

BGB, welke reden kreeg jij voor je ban?

3 redenen.

" een topic gekaapt, offtopic gepost en elkaar veelvuldig lopen provoceren. "

Maar ja, hij zei meneer tegen mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 21:52:

[...]

3 redenen.

" een topic gekaapt, offtopic gepost en elkaar veelvuldig lopen provoceren. "

Maar ja, hij zei meneer tegen mij.Oh, dat zijn weer andere redenen dan die ik kreeg. Bijzonder verhaal.
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 21:53:

[...]

Oh, dat zijn weer andere redenen dan die ik kreeg. Bijzonder verhaal.Jij had " vete " begreep ik? Ja, dat is heullll raar, voor hetzelfde .
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:11:

[...]

Ik zeg niet dat ie kan. Ik zeg alleen dat ik me de overweging kan voorstellen, gezien het beleid dat de mods zelf tentoonspreiden, ook nu weer. Ik bedoel, als je vindt dat uitingen als 'dobberneger' moeten kunnen want vallen onder de vrijheid van meningsuiting, wees dan een kerel en ga ook niet zeiken als mensen hun vrije mening uiten door zich openlijk af te vragen of je een racist bent.Eens met LV.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 21:57:

[...]

Jij had " vete " begreep ik? Ja, dat is heullll raar, voor hetzelfde .Ja, provoceren, topic kapen en uitvechten van een privé vete (met spatie)
Komen jullie dan wel even op dat topic jullie bevindingen en meningen geven?

We hebben nu de kans om zaken te verbeteren!
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 22:01:

Komen jullie dan wel even op dat topic jullie bevindingen en meningen geven?

We hebben nu de kans om zaken te verbeteren!

Nee.

Ik geloof niet dat er ook maar iets verbetert. Dit is al zo vaak "beloofd".

En er zijn al zo vaak goede suggesties gedaan.
Simbalabimba ( zo goed ?) wat heb jij toch steeds met pesten? Wie wordt er gepest? En door wie ?
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 22:03:

[...]

Nee.

Ik geloof niet dat er ook maar iets verbetert. Dit is al zo vaak "beloofd".

En er zijn al zo vaak goede suggesties gedaan.ah, joh, ben je even lekker van de straat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 22:03:

[...]

ah, joh, ben je even lekker van de straat.Alles wat ik ooit gesuggereerd heb staat er al.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 19:24:

[...]

Ja. Ikzelf, Star, LV en Leo waar ook de kinderen van werden bedreigd en zelfs mijn niet bestaande kleinkinderen Kan en mag allemaal want gaat "buiten" het forum om.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 01 mei 2017 @ 22:08:

[...]

Kan en mag allemaal want gaat "buiten" het forum om.Dat is toch ook wel logisch?
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 22:04:

[...]

Alles wat ik ooit gesuggereerd heb staat er al.Doettan een pluseentje.
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 22:08:

[...]

Dat is toch ook wel logisch?Neuh, vind ik niet. Het gebeurt buiten het forum, maar nav het forum. En op het forum heb je er vervolgens mee te maken.
quote:MarindaH schreef op 01 mei 2017 @ 22:14:

[...]

Neuh, vind ik niet. Het gebeurt buiten het forum, maar nav het forum. En op het forum heb je er vervolgens mee te maken.

Als je dit wil voorkomen, moet je je privégegevens niet geven.

Schade en schande enzo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 22:09:

[...]

Doettan een pluseentje.Mag je namens mij doen.
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 22:19:

[...]

Als je dit wil voorkomen, moet je je privégegevens niet geven.

Schade en schande enzo.

Dat is zeker waar maar als je iemand al jaren kent van dit forum en altijd normaal deed heb je elkaar op mail of FB.

En als iemand dan ineens op actueel de meest enge dingen zegt, jij het er niet mee eens bent en dan dergelijke berichten naar je inbox stuurt, dan weet je pas met wat voor soort volk je van doen hebt.

Meestal pik ik ze er hier wel uit, met deze niet. Het ging jaren goed. En dat hadden de anderen die deze berichten ook hebben ontvangen ook. En wij zijn toch verre van naief
Natuurlijk is dat naar.

Maar voor een Mod toch niet te controleren dat Bep Snoek die een naar bericht via Facebook Anoniempje63 van het Vivaforum is?

Heeft niets met naïef te maken, heeft er mee te maken dat het niet te controleren is.
En als je dat dus wil uitsluiten moet je dus nooit je gegevens geven.
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 22:44:

Natuurlijk is dat naar.

Maar voor een Mod toch niet te controleren dat Bep Snoek die een naar bericht via Facebook Anoniempje63 van het Vivaforum is?

Heeft niets met naïef te maken, heeft er mee te maken dat het niet te controleren is.Correct en dat heeft de CM ons ook medegedeeld. Wel met de toezegging dat betrokkene extra strak in de gaten zou worden gehouden. Wat daarvan terecht komt weet je natuurlijk niet
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 22:45:

En als je dat dus wil uitsluiten moet je dus nooit je gegevens geven.Ik heb jou ook op FB
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 22:46:

[...]

Ik heb jou ook op FB Ik heb wel meer mensen op FB. Maar als jij besluit om me de komende dagen dreigberichten via FB te sturen is het best raar als ik hier ga klagen en de mods jou ook nog permabannen.
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 22:47:

[...]

Ik heb wel meer mensen op FB. Maar als jij besluit om me de komende dagen dreigberichten via FB te sturen is het best raar als ik hier ga klagen en de mods jou ook nog permabannen.

Jij weet dat ik dat niet ga doen

Maar daar heb je gelijk in. De CM wilde toen wel screenshots, die heeft ze gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven