help! mijn stalkergedrag laat sporen achter op Facebook
maandag 1 mei 2017 om 21:03
Ik heb de slechte gewoonte om wel eens ' af te dwalen' op Facebook. Wat ik niet wist, is dat bij openbare groepen te zien is wie welke foto's heeft bekeken. En jullie raden het al...ik heb foto's bekeken op de groepspagina van mijn nieuwe vriend. En daarna zag ik dat de foto's maar door 5 mensen zijn bekeken...4 groepsleden en moi. Ik vind dit heel gênant, omdat ik de personen in de groep ooit in het echt hoop te ontmoeten en niet voortijdig een domme indruk te maken als stalker. Wie kan mij helpen om dit ongedaan te maken? Ik heb alle instelling van Facebook al veranderd, inclusief het beperken van de zichtbaarheid van eerdere berichten. Ik krijg echter de indruk dat de enige manier is om mijn profiel te deactiveren :/
maandag 1 mei 2017 om 21:04

maandag 1 mei 2017 om 21:37
Dank voor het relativeren, jullie hebben natuurlijk gelijk. Ik hou er gewoon niet zo van dat mijn 'speurwerk' traceerbaar is. En de groep is een echte mannengroep en ik heb dus ook de pikante foto's/memes die de mannen onderling delen bekeken
Ik maak liever een andere eerste indruk maar ik hoop dat jullie helemaal gelijk hebben en dat ze hier nooit achter komen OF vooral om kunnen lachen
Ik maak liever een andere eerste indruk maar ik hoop dat jullie helemaal gelijk hebben en dat ze hier nooit achter komen OF vooral om kunnen lachen
maandag 1 mei 2017 om 21:38
quote:zomersterre80 schreef op 01 mei 2017 @ 21:23:
Huh? Ik snap geloof ik niet wat je bedoelt...waar dan? En verder: so what...het is Facebook maar Bij de foto's die gepost zijn in op de groepspagina staat rechts onderin 'deze foto is bekeken door' en dan dus een link naar alle personen die het hebben bekeken...
Huh? Ik snap geloof ik niet wat je bedoelt...waar dan? En verder: so what...het is Facebook maar Bij de foto's die gepost zijn in op de groepspagina staat rechts onderin 'deze foto is bekeken door' en dan dus een link naar alle personen die het hebben bekeken...

maandag 1 mei 2017 om 21:43
quote:cloudy schreef op 01 mei 2017 @ 21:37:
Dank voor het relativeren, jullie hebben natuurlijk gelijk. Ik hou er gewoon niet zo van dat mijn 'speurwerk' traceerbaar is. En de groep is een echte mannengroep en ik heb dus ook de pikante foto's/memes die de mannen onderling delen bekeken
Ja joh! Maak je niet druk. Ik vind het eerder schattig.
Dat zullen die stoere mannen stiekem ook wel vinden.
Ja joh! Maak je niet druk. Ik vind het eerder schattig.
Dat zullen die stoere mannen stiekem ook wel vinden.
maandag 1 mei 2017 om 21:45
quote:cloudy schreef op 01 mei 2017 @ 21:38:
[...]
Bij de foto's die gepost zijn in op de groepspagina staat rechts onderin 'deze foto is bekeken door' en dan dus een link naar alle personen die het hebben bekeken...Maar toch niet als je geen lid bent van die groep? Kan ik me nauwelijks voorstellen..
[...]
Bij de foto's die gepost zijn in op de groepspagina staat rechts onderin 'deze foto is bekeken door' en dan dus een link naar alle personen die het hebben bekeken...Maar toch niet als je geen lid bent van die groep? Kan ik me nauwelijks voorstellen..
maandag 1 mei 2017 om 21:48
maandag 1 mei 2017 om 22:01
quote:cloudy schreef op 01 mei 2017 @ 21:48:
[...]
Dat dacht ik ook maar blijkbaar is dit dus wel zo bij openbare groepen.
Niet bij persoonlijke profielen gelukkig.
Dat niet, maar ik heb nu al een aantal keren gelezen dat je dan wel bij iemands vriendensuggesties komt te staan.
Ik zoek dus geen oude klasgenoten meer op.
[...]
Dat dacht ik ook maar blijkbaar is dit dus wel zo bij openbare groepen.
Niet bij persoonlijke profielen gelukkig.
Dat niet, maar ik heb nu al een aantal keren gelezen dat je dan wel bij iemands vriendensuggesties komt te staan.
Ik zoek dus geen oude klasgenoten meer op.