help! mijn stalkergedrag laat sporen achter op Facebook
maandag 1 mei 2017 om 21:03
Ik heb de slechte gewoonte om wel eens ' af te dwalen' op Facebook. Wat ik niet wist, is dat bij openbare groepen te zien is wie welke foto's heeft bekeken. En jullie raden het al...ik heb foto's bekeken op de groepspagina van mijn nieuwe vriend. En daarna zag ik dat de foto's maar door 5 mensen zijn bekeken...4 groepsleden en moi. Ik vind dit heel gênant, omdat ik de personen in de groep ooit in het echt hoop te ontmoeten en niet voortijdig een domme indruk te maken als stalker. Wie kan mij helpen om dit ongedaan te maken? Ik heb alle instelling van Facebook al veranderd, inclusief het beperken van de zichtbaarheid van eerdere berichten. Ik krijg echter de indruk dat de enige manier is om mijn profiel te deactiveren :/
woensdag 3 mei 2017 om 22:12
quote:KitKeller schreef op 03 mei 2017 @ 12:31:
[...]
Klopt ook, bij mij staan er ook mensen in die lijst waar ik geen enkele connectie mee heb. Maar ik weet in ieder geval zeker dat die mensen mij niet allemaal opgezocht hebben. Als je die hele lijst bekijkt zijn het ook tientallen mensen. Zo populair ben ik ook weer niet Hier ook mensen (best veel) in mijn lijst die ik echt echt niet ken en die mij ook echt echt niet zullen kennen.
[...]
Klopt ook, bij mij staan er ook mensen in die lijst waar ik geen enkele connectie mee heb. Maar ik weet in ieder geval zeker dat die mensen mij niet allemaal opgezocht hebben. Als je die hele lijst bekijkt zijn het ook tientallen mensen. Zo populair ben ik ook weer niet Hier ook mensen (best veel) in mijn lijst die ik echt echt niet ken en die mij ook echt echt niet zullen kennen.
Karma, en alles komt goed

donderdag 4 mei 2017 om 19:00
quote:cloudy schreef op 01 mei 2017 @ 21:37:
En de groep is een echte mannengroep en ik heb dus ook de pikante foto's/memes die de mannen onderling delen bekeken
Heb je ook de pikante foto's bekeken of vooral de pikante foto's? Als jij uit zo'n lijst thumbnails alleen de blote foto's aanklikt en die mannen zien dat, dan ben je natuurlijk gelijk gespreksonderwerp en voor je het weet "die geile slet van X naam vriend X".
Dat kun je voorkomen door nu alsnog ook alle maar dan ook alle andere foto's nog even te bekijken. Dan zien ze niet meer dat het jou om blote mannen lijven te doen was.
En de groep is een echte mannengroep en ik heb dus ook de pikante foto's/memes die de mannen onderling delen bekeken
Heb je ook de pikante foto's bekeken of vooral de pikante foto's? Als jij uit zo'n lijst thumbnails alleen de blote foto's aanklikt en die mannen zien dat, dan ben je natuurlijk gelijk gespreksonderwerp en voor je het weet "die geile slet van X naam vriend X".
Dat kun je voorkomen door nu alsnog ook alle maar dan ook alle andere foto's nog even te bekijken. Dan zien ze niet meer dat het jou om blote mannen lijven te doen was.