Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 09:35
dinsdag 2 mei 2017 om 09:36
Ik wilde nog iets laten zien. In het volgende filmpje heb je een getrouwde vrouw waar een andere man (in mijn ogen een van de ergste youtubers) zich bemoeit met dat deze vrouw haar borsten heeft laten vergroten en veegt in principe de vloer aan met hem en zijn argumenten. https://www.youtube.com/watch?v=cGQi2czFXSs (trouwens ik raad het niet aan andere filmpjes van haar te kijken zeker over geloof want daar klopt niks van en ze valt die dingen aan) Maar hier ben ik het wel met haar eens en ook dat het niet die persoon zijn zaken zijn. Wat je er denk ik van kunt leren is dat je niet weet wat in een ander hoofd omgaat en deze vrouw legt uit dat het niks te maken heeft met al die redeneringen. https://www.youtube.com/watch?v=cGQi2czFXSs
dinsdag 2 mei 2017 om 09:39
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 09:35:
[...]
"Is toch lekker, ja toch? of niet dan".
Dan breekt de pleuris helemaal uit op dat topic.
Hier in Drenthe waar ik nu woon "rotterdamse" begrijp je er niks van in het begin.
Let op:
Ik heb JA net de hond eten gegeven.
Of
Je hebt JA nog geld over.
Ik heb de kast met opgeruimd JA
Je wilde geen eten JA
Of zelfs je wilde JA geen eten
Dit zijn gewoon zinnen
Overal ja voor ja na en tussendoor.
Heel apart.
[...]
"Is toch lekker, ja toch? of niet dan".
Dan breekt de pleuris helemaal uit op dat topic.
Hier in Drenthe waar ik nu woon "rotterdamse" begrijp je er niks van in het begin.
Let op:
Of
Je wilde geen eten JA
Dit zijn gewoon zinnen
Heel apart.
dinsdag 2 mei 2017 om 09:46
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 09:39:
[...]
Let op:
Of
Je wilde geen eten JA
Dit zijn gewoon zinnen
Heel apart. Ga je dat niet automatisch overnemen?
[...]
Let op:
Of
Je wilde geen eten JA
Dit zijn gewoon zinnen
Heel apart. Ga je dat niet automatisch overnemen?
dinsdag 2 mei 2017 om 09:47
quote:vlaggendraaglaat schreef op 02 mei 2017 @ 09:36:
Ik wilde nog iets laten zien. In het volgende filmpje heb je een getrouwde vrouw waar een andere man (in mijn ogen een van de ergste youtubers) zich bemoeit met dat deze vrouw haar borsten heeft laten vergroten en veegt in principe de vloer aan met hem en zijn argumenten. https://www.youtube.com/watch?v=cGQi2czFXSs (trouwens ik raad het niet aan andere filmpjes van haar te kijken zeker over geloof want daar klopt niks van en ze valt die dingen aan) Maar hier ben ik het wel met haar eens en ook dat het niet die persoon zijn zaken zijn. Wat je er denk ik van kunt leren is dat je niet weet wat in een ander hoofd omgaat en deze vrouw legt uit dat het niks te maken heeft met al die redeneringen. https://www.youtube.com/watch?v=cGQi2czFXSsJij bent niet helemaal lekker he?
Ik wilde nog iets laten zien. In het volgende filmpje heb je een getrouwde vrouw waar een andere man (in mijn ogen een van de ergste youtubers) zich bemoeit met dat deze vrouw haar borsten heeft laten vergroten en veegt in principe de vloer aan met hem en zijn argumenten. https://www.youtube.com/watch?v=cGQi2czFXSs (trouwens ik raad het niet aan andere filmpjes van haar te kijken zeker over geloof want daar klopt niks van en ze valt die dingen aan) Maar hier ben ik het wel met haar eens en ook dat het niet die persoon zijn zaken zijn. Wat je er denk ik van kunt leren is dat je niet weet wat in een ander hoofd omgaat en deze vrouw legt uit dat het niks te maken heeft met al die redeneringen. https://www.youtube.com/watch?v=cGQi2czFXSsJij bent niet helemaal lekker he?
dinsdag 2 mei 2017 om 10:06
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 09:33:
Ik vind dat het minst vervelende stopwoordje.
Je hebt ook nog "je weet toch, ja op het eind van een zin in Drenthe, of niet dan" etc
Dat is veek erger"Eigenlijk" is er ook zo een.
Ik vind dat het minst vervelende stopwoordje.
Je hebt ook nog "je weet toch, ja op het eind van een zin in Drenthe, of niet dan" etc
Dat is veek erger"Eigenlijk" is er ook zo een.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
dinsdag 2 mei 2017 om 10:12
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 mei 2017 @ 10:10:
[...]
'Echt' Gebruik ik ook veel te vaak onnodig of verkeerd.
Of : Sorry dat ik het zeg... maar.
Die gebruikt mijn oudste van 10 ineens heel veel.
Bijdehand
Die van mij zegt steeds "Zeg mama...". Moet je eens echt doen, mama zeggen. Wordt ze rázend. Het is ook heel flauw, maar van de hele dag "zeg mama" word ik nu eenmaal flauw.
[...]
'Echt' Gebruik ik ook veel te vaak onnodig of verkeerd.
Of : Sorry dat ik het zeg... maar.
Die gebruikt mijn oudste van 10 ineens heel veel.
Bijdehand
Die van mij zegt steeds "Zeg mama...". Moet je eens echt doen, mama zeggen. Wordt ze rázend. Het is ook heel flauw, maar van de hele dag "zeg mama" word ik nu eenmaal flauw.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
dinsdag 2 mei 2017 om 10:12
dinsdag 2 mei 2017 om 10:13