Mode & Beauty alle pijlers

Dare2be - wintersportmerk

04-02-2009 13:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand hier dit merk ? Ervaringen ?

Lekker warm ? Mooi ? De moeite waard of niet ?

ik hoor het graag .....
Middelmatig merk, niks bijzonders, lekker algemene stijl (niet bijzonder modegevoelig dus prima een aantal jaar te dragen). Prima te doen voor een weekje doorsnee-toerist wintersport (beetje skien, hapje eten en een borrel). Kwaliteit is redelijk in vergelijking met de prijs. Het is geen Mammut, Wolfskin oid maar prijs is ook stukken lager dan A merken.

Ben je een fanatieke skier (zweet, slijtage aan spullen), ga je off piste en hike je stukken heb je beter spul nodig. Daar voldoet er absoluut niet voor.
ha das toevallig, heb net een maand geleden ook een nieuwe wintersportjas gekocht....ook een dare2be jas...

Ik heb hem afgelopen week aangehad tijdens de wintersport en hij is super goed bevallen....

Hij is warm maar niet te warm,( we hebben sneeuw, kou en veel zon gehad) en hij is erg praktisch, bij mijn oude jas (brunotti) had ik niet zo veel vakjes en dingetjes erop zitten.

Het enige wat ik mis is, windstoppers in de mouwen....had ik toch even wat beter op moeten letten in de winkel....mmmn..

Ach heb het niet gemist deze wintersport....
Ah, dank jullie wel

dat waren precies de soort reacties die ik wilde

Ronkel,

heb jij een softshell jas gekocht of niet ?

En wat betreft de windstoppers, ik onthou ' em als we gaan shoppen.........
Ik weet dat ze er wel zijn met windstoppers, zag ik later op 1 of andere site....

Ik heb deze ongeveer...alleen dan helemaal in het roze met zwart en wit.

Hij is net iets anders...kan die van mij niet terug vinden op die site...

De broek heb ik trouwens niet van dit merk, dus daar geen ervaring mee....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven