Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 10:58:

[...]

Wel het de hele zin toch?Huh??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 10:57:

[...]

"Lekker voor je" doen wij nog steeds onderling Lekker empatisch.
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2017 @ 10:55:

Boem is het nieuwe Bam toch?Ow ja die gebruikt ze ook.
'Lekker voor je' gebruiken wij ook best vaak.
Zoooo gedist!!! ( er komst steeds meer boven water...)
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 mei 2017 @ 11:07:

'Lekker voor je' gebruiken wij ook best vaak. Daar kijk ik dan weer niet van op
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 11:00:

[...]

Lekker empatisch.

Ja!

Dat is mijn familie.. onze humor naar elkaar toe.

Heerlijk elkaar afzeiken! Opmerkingen maken en sarcasme. Maar we houden wel van elkaar.

(Niet bij mijn kinderen hoor)
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 11:08:

[...]

Ja!

Dat is mijn familie.. onze humor naar elkaar toe.

Heerlijk elkaar afzeiken! Opmerkingen maken en sarcasme. Maar we houden wel van elkaar.

(Niet bij mijn kinderen hoor)

Zo gaan mijn man en ik ook met elkaar om .

Erg fijn als je niet op je tenen hoeft te lopen qua humor. Je weet immers " wie het zegt". En niet tegen de kinderen inderdaad. Alhoewel... als mijn zonen irritant doen zeg ik geregeld " En nu sla ik je in elkaar!". Om op ze af te lopen en te knuffelen of kietelen. Het klinkt vast vreselijk voor buitenstaandens, maar zonen vinden het prachtig. " kom dan!".
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 11:15:

[...]

Zo gaan mijn man en ik ook met elkaar om .

Erg fijn als je niet op je tenen hoeft te lopen qua humor. Je weet immers " wie het zegt". En niet tegen de kinderen inderdaad. Alhoewel... als mijn zonen irritant doen zeg ik geregeld " En nu sla ik je in elkaar!". Om op ze af te lopen en te knuffelen of kietelen. Het klinkt vast vreselijk voor buitenstaandens, maar zonen vinden het prachtig. " kom dan!".

Mijn oudste dochter krijgt deze humor ook al.

Sarcasme en belachelijk maken. Maar die weet echt wel wat ze wel en niet tegen iemand kan zeggen.

Zijn gewoon all3maal een beetje zo.

Nooit om iemand te kwetsen ofzo.

Mij kwetsen ze er ook niet mee.
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 11:18:

[...]

Mijn oudste dochter krijgt deze humor ook al.

Sarcasme en belachelijk maken. Maar die weet echt wel wat ze wel en niet tegen iemand kan zeggen.

Zijn gewoon all3maal een beetje zo.

Nooit om iemand te kwetsen ofzo.

Mij kwetsen ze er ook niet mee.Precies. Zoiets groeit vanzelf. Ik vind ook dat kinderen daarin de ruimte moeten leren krijgen.
Iemand belachelijk maken is natuurlijk altijd kwetsend.
quote:MoirenPhae schreef op 02 mei 2017 @ 11:30:

Voor mij ligt het er toch echt aan wie het zegt en wie daar bij zijn. Een goeie grap over mijzelf kan ik wel waarderen, zolang de intentie er niet is om te kwetsen en dat weet je doorgaans wel van degene die het zegt.

Belachelijk maken, komt op mij ook anders over dan een grap.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:50:

[...]

Mij heeft ze ook een tijdje zo in het snotje gehad. Ik kan je verzekeren dat het niet prettig voelde, dat gestalk. Dat heb ik ook gecommuniceerd naar de mods, maar ik kreeg niet eens antwoord. Nou ben ik gelukkig een nuchter mens, dus ik heb maar besloten net te doen of missie er niet is, en tot nu toe gaat me dat prima af. Maar ga me nou niet vertellen dat de mods er zo veel aan gelegen ligt om iedereen hier een prettige/veilige omgeving te bezorgen, want dat is gezever.Ik heb deze post gestaft wegens valse beschuldiging. Ik heb je nooit gestalkt, ik zou niet weten waarom. Dat ik nu de moeite neem op je te reageren is om je te zeggen "loep me maar" dan moet je heeeeeeeel lang terug gaan eer je ergens één posting van mij-aan-jou tegen komt. Dan kan iedereen zien dat ik nauwelijks tot nooit op je reageer.

Dat je geen antwoord kreeg van de mods heeft er vast mee te maken dat ook zij kunnen loepen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:MoirenPhae schreef op 02 mei 2017 @ 11:30:

Ja. Was wat onhandig uitgelegd van mij denk ik.

Kwetsen doe ik niet bij mensen waar ik van houd.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 11:35:

[...]

Voor mij ligt het er toch echt aan wie het zegt en wie daar bij zijn. Een goeie grap over mijzelf kan ik wel waarderen, zolang de intentie er niet is om te kwetsen en dat weet je doorgaans wel van degene die het zegt.

Belachelijk maken, komt op mij ook anders over dan een grap.

Dat eerste zeker. Ik ven echt een voorstander van zelfspot. Of een wat pesterige opmerking.

Iemand belachelijk maken vind ik iemand neerhalen.
Daar gaan we weer...
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 13:03:

[...]

Kwetsen doe ik niet bij mensen waar ik van houd.De rest wel?
quote:Ikhierhuh schreef op 02 mei 2017 @ 13:04:

Daar gaan we weer...Leg uit.
quote:MoirenPhae schreef op 02 mei 2017 @ 13:04:

[...]

Dat eerste zeker. Ik ven echt een voorstander van zelfspot. Of een wat pesterige opmerking.

Iemand belachelijk maken vind ik iemand neerhalen.Dat ben ik met je eens. Dan is de insteek heel anders.
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 13:03:

[...]

Kwetsen doe ik niet bij mensen waar ik van houd.Ik las het niet als kwetsen, maar meer omdat ik het herken van hoe wij met elkaar omgaan. Ik begrijp wel dat " belachelijk maken" verkeerd over kan komen.
quote:MoirenPhae schreef op 02 mei 2017 @ 13:04:

[...]

De rest wel?

Ik zeg niet dat ik NOOIT iemand zou kwetsen nee.

Maar niet vaak en niet iedereen en als ik het doe is het of onbewust of ik word zelf eerst gekwetst door iemand.
quote:MoirenPhae schreef op 02 mei 2017 @ 13:05:

[...]

Leg uit.Valse beschuldigen (zucht) en staffen.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 13:07:

[...]

Ik las het niet als kwetsen, maar meer omdat ik het herken van hoe wij met elkaar omgaan. Ik begrijp wel dat " belachelijk maken" verkeerd over kan komen.

Ja. Zelf begrijp ik het eigenlijk ook wel.

Slechte woordkeuze was dat

Heb ik wel eens last van.
quote:Bruise schreef op 01 mei 2017 @ 19:27:

[...]

Maar als ik je goed begrijp heb jij flinke last (gehad) van MissieM?quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2017 @ 19:43:

[...]

Nee niet van haar, meer van dergelijk gedrag en dan van een aantal.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms best leuke gesprekjes met haar kon hebben.quote:simbalabimba schreef op 01 mei 2017 @ 19:51:

[...]

Mooi, dat is dan ook weer duidelijk.quote:Bruise schreef op 01 mei 2017 @ 20:08:

[...]

Werd jij ook al een beetje bang dat je met een wolf in grootmoeders bed had te maken. quote:simbalabimba schreef op 01 mei 2017 @ 20:13:

[...]

Nee. Heb vaak genoeg met grootmoeder in bed gelegen om te weten dat het geen wolf is.

Maar ik kan me wel voorstellen dat er gedacht werd dat degene die in @Het Groepjes bericht genoemd werd , ook echt bedoeld werd. @Simbalabimba @Bruise
LOEP ME MAAR aub.
Bewust openlijk kwetsen kan ik echt niet. Ik heb wel een weerwoord, maar zal nooit kwetsende dingen zeggen. Dan negeer ik mensen liever compleet. Passief agressief...is denk ik net zo kwetsend.

Irl doe ik dat dan. Hier kan je iemand al heel snel onbedoeld kwetsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven