Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
jij wil toch een trio, nou ik spuit je mond vol en jij geeft het door.

opgelost.

aan wie je dat doorgeeft zou mij een zorg zijn ;)
en zo is er voor alles weer een oplossing
Goh, jij weet ook alles op te lossen, he, dmjn?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Als je niet wil slikken, doe het dan niet..... En wil je het wel, dan dus wel....

En slikken uit schoonhoudoverwegingen..... Brrrrrr.....
Slikken uit schoonheidsoverwegingen, waarom niet?
Schoonheidsoverwegingen kan ik me weinig bij voorstellen.... Is sperma goed voor je innerlijk huid?
Schoonhoudsoverwegingen, typfout. Of je nu aankomt met een tissue of je mond, what's the difference?
Het ging er vooral om dat iemand eerder in dit topic tegen wil en dank slikte omdat ze anders weer de lakens moest wassen. Daar brrrrr ik van....

En moet ik je echt het verschil tussen een tissue en een mond gaan uitleggen?
Ik geef persoonlijk de voorkeur aan een mond.
Groot verschil voor het milieu hoor. Tel eens uit al die tissues per persoon in een mensenleven. Save the planet, swallow sperm!
quote:Bibble schreef op 14 november 2008 @ 12:04:

Vindt het lekker en geil, wel een verschil of de man gesteriliseerd is of niet !Klopt inderdaad; zowel de geur als de smaak worden veel zachter en aangenamer zonder die visjes erin. Ze stellen inderdaad amper 3% voor maar blijkbaar zijn het kruidige dingskes! Ikzelf ben al jaren gesteriliseerd en ik hoorde al vaker dat het veel lekkerder is sindsdien... merkte het zelf trouwens ook al, en ook dat het sperma sneller "waterig"' wordt...
Slikken is ook nog eens goed voor de lijn, las ik ergens, dusseh:

- Blijf gezond

- Red het regenwoud

- En je relatie

-> Slikken !

quote:go0w schreef op 16 juli 2008 @ 11:14:

[...]

je kan het ook met de hand afmaken

en of ie dat nou minder lekker vind of niet als ik geen zin heb om te slikken doe ik dat niet.Kinderachtig hoor...
Toen ik mijn vriendin vroeg door te slikken kreeg ik iets te horen in de trant van: doe het zelf eerst maar eens en dan probeer ik ook wel.

Wat u niet wilt, dat u geschiedt doe dat ook een ander niet..

Anaal hetzelfde verhaal..

Ik moet eerlijk toegeven dat het laatste mij niet kan opwinden, heb het voorzichtig geprobeerd. Weet niet hoe een vrouw het voelt maar voor mij geen plezier.. Kan mijn vriendin niet vragen wat ondanks bovenstaand verhaal wil ze het niet proberen..
Ik voel me daar heel verdrietig bij, net alsof mijn penis een smerig ding is...

Schandalig dat sommige vrouwen als ze getrouwd zijn hun man niet pijpen en laten spuiten in hun mond. Dat zijn dezelfde vrouwen die lopen klagen dat hun man een klootzak is omdat hij vreemdgaat. Iedere vrouw weet dat mannen dit zien als een soort oerbehoefte. Ja meiden loop maar lekker met de illusie rond dat jouw invloed nog sterker is dan die oerdrang bij mannen. Stelletje geiten. Oooops, bijna vergeten, ik ben zelf een lesbische vrouw. Maar wel eentje met besef voor wederzijds respect en behoeftes. Ik wil ook lekker gebeft worden, en verwacht ook niet anders van een partner. Zo, ik heb gesproken.
Je schrijft: "....net alsof mijn penis een smerig ding is". Verderop schrijf je dat je een lesbische vrouw bent.

Ik vraag me sterk af of je een lesbische vrouw met een penis bent.
quote:Q-Q schreef op 03 februari 2009 @ 11:06:

Je schrijft: "....net alsof mijn penis een smerig ding is". Verderop schrijf je dat je een lesbische vrouw bent.

Ik vraag me sterk af of je een lesbische vrouw met een penis bent.Dat van die penis was een kopie van een eerder bericht......duidelijk? Ik heb geen piemel hahaha!!
quote:m4r4 schreef op 03 februari 2009 @ 11:31:

[...]

Dat van die penis was een kopie van een eerder bericht......duidelijk? Ik heb geen piemel hahaha!!

Nee, niet duidelijk.....beter quoten m4r4!

Verder is je posting een ongelofelijk lulverhaal....
Ik vind een vrouw die slikt wel heel erg geil maar dat verhaal dat je van sperma krullen in je haar krijgt is echt uit de lucht gegrepen.
Aaaahhh vandaar die krullen
Tsss... je gaat er toch niet zo mee te koop lopen dat je graag slikt! Ik ben een anonieme slikker .
Dames het is onzettend geil als je partner sperma slikt. Als je geil bent mag en kan alles toch? Vind het ook zeer opwindend om mijn eigen sperma van mijn partner terug te krijgen dmv tongzoenen.

Geniet ervan zou ik zeggen
Nee doe ik niet aan, dan ga ik over mn nek denk ik.!! :puke:
quote:m4r4 schreef op 03 februari 2009 @ 11:00:

Pff.... Ik pijp vriendlief wel eens hoor, maar dan wel als ie gedoucht heeft (en vice versa gebeurt dat ook). Ik vind zijn penis ook geen vies ding ofzo, maar ik zal er nog steeds niet om slikken.

Om dan te zeggen dat je er verdrietig om wordt "net alsof mijn penis een vies ding is" vind ik wel ver gaan... het gaat mij niet om de penis, maar wel om wat eruit komt

Schandalig dat sommige vrouwen als ze getrouwd zijn hun man niet pijpen en laten spuiten in hun mond. Dat zijn dezelfde vrouwen die lopen klagen dat hun man een klootzak is omdat hij vreemdgaat. Iedere vrouw weet dat mannen dit zien als een soort oerbehoefte. Dat laatste vind ik dus echt helemaal nergens op slaan. De oerbehoefte van de man is sex, voorplanting. Niet dat hij klaarkomt in de mond van zijn vrouw! Kom op zeg! Als mijn lieve vriend om die reden ooit zou vreemdgaan (dat gaat ie niet doen, daar ken ik hem goed genoeg voor) dan is het a la minute einde oefening. Een oerbehoefte van de man is ook jagen (voor het eten dan). Ik heb nog nooit, in het echt, een man gezien die gehuld in een berevelletje op jacht gaat naar eten (en dan bedoel ik met op jacht dus echt dat ie er moeite voor moet doen en dus niet op koopjesjacht in de super).
quote:m4r4 schreef op 03 februari 2009 @ 11:00:

Schandalig dat sommige vrouwen als ze getrouwd zijn hun man niet pijpen en laten spuiten in hun mond. Dat zijn dezelfde vrouwen die lopen klagen dat hun man een klootzak is omdat hij vreemdgaat. Iedere vrouw weet dat mannen dit zien als een soort oerbehoefte. Ja meiden loop maar lekker met de illusie rond dat jouw invloed nog sterker is dan die oerdrang bij mannen. Stelletje geiten. Oooops, bijna vergeten, ik ben zelf een lesbische vrouw. Maar wel eentje met besef voor wederzijds respect en behoeftes. Ik wil ook lekker gebeft worden, en verwacht ook niet anders van een partner. Zo, ik heb gesproken.

Iedere man weet dat de oerbehoefte van de vrouw is winkelen met zijn creditcard. Dus dat er nog mannen zijn die hun vrouw dat ontzeggen, die moeten natuurlijk niet komen zeuren als vrouwlief er vandoor gaat met een ander.

(*Sarcasmodus weer uit*)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven