Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:08
dinsdag 2 mei 2017 om 21:09
quote:-Kia-Ora- schreef op 02 mei 2017 @ 21:04:
Waarom gaan jullie ervanuit dat Fashion iets banwaardigs te vertellen heeft?
Nou, ik kan me zo voorstellen dat er iets gezegd zal worden over de interactie tussen de mods en FV, die er ongetwijfeld geweest zal zijn.
Of over hoe dit alles gegaan is; waarom FV datgene schreef waardoor ze geband werd.
En je weet maar nooit wie er meeleest, zin heeft om te staffen , of een staf te belonen.
Nu niet doen alsof alle bans voortkomen uit banwaardige postings.
Waarom gaan jullie ervanuit dat Fashion iets banwaardigs te vertellen heeft?
Nou, ik kan me zo voorstellen dat er iets gezegd zal worden over de interactie tussen de mods en FV, die er ongetwijfeld geweest zal zijn.
Of over hoe dit alles gegaan is; waarom FV datgene schreef waardoor ze geband werd.
En je weet maar nooit wie er meeleest, zin heeft om te staffen , of een staf te belonen.
Nu niet doen alsof alle bans voortkomen uit banwaardige postings.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:12
dinsdag 2 mei 2017 om 21:15
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:12:
Lampie, zeg nooit: " het is maar internet".
Dat heeft de allereerste CM ooit gezegd na één of andere heerlijke rel. Dat was Heel Erg Fout.
Het is nog steeds een gevleugelde uitdrukking
Er schreef toch ook eens iemand ( was het WK of het EK niet bezig ? ) " het is maar een spelletje " ?
Dat werd ook een hele lange avond.
Dat heeft de allereerste CM ooit gezegd na één of andere heerlijke rel. Dat was Heel Erg Fout.
Er schreef toch ook eens iemand ( was het WK of het EK niet bezig ? ) " het is maar een spelletje " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:16
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:12:
Ik vergeet altijd met wie ik een discussie heb gehad... Ben ik het later met hen eens, zeg ik het ook.
Hier op napraat heb ik nooit het gevoel gehad niet aan te mogen sluiten. Reageer je normaal en zelfs kritisch, krijg je alsnog een normale reactie terug, maar dat is mijn persoonlijke beleving.
Zo was dat altijd vroeger.
Toen ik nog veel op actueel was (het was uiteraard veel minder druk dan nu en je kende wel iedereen zo ongeveer) kon je de meest wilde discussies hebben met iemand en werd je het nooit eens, en ging het hard tegen hard en op hetzelfde moment zat je te geinen en gieren met dezelfde persoon in een topic op overig.
Toen was dat zo.
Hele vrijdagavonden lang gehuild van het lachen.
Ik vergeet altijd met wie ik een discussie heb gehad... Ben ik het later met hen eens, zeg ik het ook.
Hier op napraat heb ik nooit het gevoel gehad niet aan te mogen sluiten. Reageer je normaal en zelfs kritisch, krijg je alsnog een normale reactie terug, maar dat is mijn persoonlijke beleving.
Zo was dat altijd vroeger.
Toen ik nog veel op actueel was (het was uiteraard veel minder druk dan nu en je kende wel iedereen zo ongeveer) kon je de meest wilde discussies hebben met iemand en werd je het nooit eens, en ging het hard tegen hard en op hetzelfde moment zat je te geinen en gieren met dezelfde persoon in een topic op overig.
Toen was dat zo.
Hele vrijdagavonden lang gehuild van het lachen.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:12:
Oh jeej.
Ik ben eigenlijk sowieso nooit haatdragend geweest.
Als ik echt boos word ga ik er af.. koel ik af.. En kom ik terug.
In mijn leven kan ik op iedereen boos worden en blijven maar het is niks voor mij.
Ik heb zo veel moeten vergeven in mijn verleden om gewoon te leven dat ik niet het nut zie boos te blijven op iemand die iets op het viva zet waar ik het dan even niet mee eens ben.
Boos zijn is verspilde energie.
Lucht soms op.
Maar er in hangen doe ik niet.
Oh jeej.
Ik ben eigenlijk sowieso nooit haatdragend geweest.
Als ik echt boos word ga ik er af.. koel ik af.. En kom ik terug.
In mijn leven kan ik op iedereen boos worden en blijven maar het is niks voor mij.
Ik heb zo veel moeten vergeven in mijn verleden om gewoon te leven dat ik niet het nut zie boos te blijven op iemand die iets op het viva zet waar ik het dan even niet mee eens ben.
Boos zijn is verspilde energie.
Lucht soms op.
Maar er in hangen doe ik niet.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 18:15:
[...]
Ik kan er nog steeds niet bij dat zij forummers achtervolgt en aanspoort om te staffen
Sinds ik in een teflon teckel ben gestapt sta ik eigenlijk nergens meer van te kijken.
[...]
Ik kan er nog steeds niet bij dat zij forummers achtervolgt en aanspoort om te staffen
Sinds ik in een teflon teckel ben gestapt sta ik eigenlijk nergens meer van te kijken.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 21:09:
[...]
Nu niet doen alsof alle bans voortkomen uit banwaardige postings.Dat was ook niet de reden van mijn vraag. Ik weet dat er soms bannen onterecht zijn of lijken. Of onjuist zijn omschreven. Maar wie weet zijn er afspraken gemaakt in wat ze mag of gaat vertellen. Wij weten natuurlijk niet wat dat contact heeft ingehouden. Als het een prettig en constructief gesprek was kan ik me voorstellen dat de narigheid uitgesproken is en er prettig uit elkaar gegaan is. En daarin afgesproken is dat hierover best een post geschreven mag worden.
[...]
Nu niet doen alsof alle bans voortkomen uit banwaardige postings.Dat was ook niet de reden van mijn vraag. Ik weet dat er soms bannen onterecht zijn of lijken. Of onjuist zijn omschreven. Maar wie weet zijn er afspraken gemaakt in wat ze mag of gaat vertellen. Wij weten natuurlijk niet wat dat contact heeft ingehouden. Als het een prettig en constructief gesprek was kan ik me voorstellen dat de narigheid uitgesproken is en er prettig uit elkaar gegaan is. En daarin afgesproken is dat hierover best een post geschreven mag worden.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:19
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:15:
[...]
Geloof mij, als leek weet je dat echt niet! Jullie kunnen inmiddels niet meer normaal doen tegen elkaar na zoveel jaar al zouden jullie willen.
Serieus zal het nooit worden ben ik bang. Daarom zijn sommige trolltopics zo leuk. Ik ruik ze na de eerste posting, ik sein BGB en Meds in of andersom en dan gaan we hele verhalen verzinnen op zo'n topic.
Er was eens iemand die ging op een blind date een weekend(!) naar een waddeneiland.
Ja, dan komen wij in actie, dan beleef je de mooiste avonturen.
[...]
Geloof mij, als leek weet je dat echt niet! Jullie kunnen inmiddels niet meer normaal doen tegen elkaar na zoveel jaar al zouden jullie willen.
Serieus zal het nooit worden ben ik bang. Daarom zijn sommige trolltopics zo leuk. Ik ruik ze na de eerste posting, ik sein BGB en Meds in of andersom en dan gaan we hele verhalen verzinnen op zo'n topic.
Er was eens iemand die ging op een blind date een weekend(!) naar een waddeneiland.
Ja, dan komen wij in actie, dan beleef je de mooiste avonturen.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:20
Ik heb er wel eens aan gedacht een topic te openen over iets wat er toe doet voor mij.
Maar ik las ergens de wet van wuiles?
En daar maak ik mij dan schuldig aan.
En ik deel liever zo los eens wat dan dat ik een heel drama topic open.
Denk dat sommige gedachtengangen beter begrepen worden als ik het zou doen.
Wat weerhoud mij?
Ik word enorm herkenbaar.
Maar ik las ergens de wet van wuiles?
En daar maak ik mij dan schuldig aan.
En ik deel liever zo los eens wat dan dat ik een heel drama topic open.
Denk dat sommige gedachtengangen beter begrepen worden als ik het zou doen.
Wat weerhoud mij?
Ik word enorm herkenbaar.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 21:15:
[...]
Ik weet zelfs nog wie dat zei.
En dat mag een wonder heten, want ik onthoud dat soort dingen zelden.
[...]
Ik weet zelfs nog wie dat zei.
En dat mag een wonder heten, want ik onthoud dat soort dingen zelden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 21:15:
[...]
Dat werd ook een hele lange avond. OS winter, de foute wissel van Kramer en Floor kwam toen binnenwandelen met die opmerking
Ze werd bijna virtueel gelynched
[...]
Dat werd ook een hele lange avond. OS winter, de foute wissel van Kramer en Floor kwam toen binnenwandelen met die opmerking
Ze werd bijna virtueel gelynched
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:19:
[...]
Ja, dan komen wij in actie, dan beleef je de mooiste avonturen.Oohh dus toch wel
[...]
Ja, dan komen wij in actie, dan beleef je de mooiste avonturen.Oohh dus toch wel